Kuinka paljon sulla on luottokorteissa yhteensä luottoraja?
Kuinka paljon luotosta käytettynä eli kuinka paljon kortit on miinuksella?
Kommentit (88)
Sivujuonne; helpottaa elämää jos on luottokortti, esim. hotellit, matkat, appien veloitukset ym.
mutta tiedän yhden joka luopui kortistaan ja sitten eläkkeellä kun olisi sitä tarvinnut, niin ei saanut vaikkei ikinä mitään häiriöitä, omistusasunto ja kohtuulliset tulot.
opetus, pidä kortistasi kiinni.
Minulla on 3 luottokorttia: Visa, MasterCard ja Amex, luottoa noissa yhteensä n. 10 000 e. Ja mikään ei ole miinuksella. Maksan koko laskun aina eräpäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luottokorttia enää, pilkoin kaikki palasiksi, kun sain maksettua yli 40000e luotot. Ylivelkaannuin siis noilla korteilla, joita minulle hyvätuloisena annettiin aina luottorajalla 5-10000. Nyt ostan vaan säästämällä ja hyvin menee!
Miten matkustaminen? Eikö hotellit ulkomailla käytä yleensä luottokorttimaksua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole luottokorttia enää, pilkoin kaikki palasiksi, kun sain maksettua yli 40000e luotot. Ylivelkaannuin siis noilla korteilla, joita minulle hyvätuloisena annettiin aina luottorajalla 5-10000. Nyt ostan vaan säästämällä ja hyvin menee!
Miten matkustaminen? Eikö hotellit ulkomailla käytä yleensä luottokorttimaksua?
Ei kaikki matkustele. Toisekseen myös käteismaksukin on edelleen käytössä.
Vierailija kirjoitti:
Ööh, kuulostaa taas persaukisten ongelmilta. Ei mitään käsitystä mistään luottorajoista, kun itsestään selvää, että käytän rahaa vain sen verran kun tilillä on katetta. En edes tiedä kuinka jotakin luottokorttia edes käytetään.
M42
Vaikuttaa siltä, että et ymmärrä taloudesta mitään ja elät tynnyrissä. Kuulostat maalais-inceliltä. Ja amis.
Bank Norwegian 20 000 €,
Nordea Mastercard Stockmann 10 000 €,
Op Visa Classic 8000 €,
Op Visa Gold 5500 €,
Nordea Mastercard 5000 €,
S-pankki Visa 800 €.
Näistä yksi eli Op Visa Classic on 2000 € miinuksella. Muissa korteissa luottoa ei ole käytettynä. Voisin joitakin korteista kyllä lopettaa.
Lisäksi on vielä American Express Platinum, joka on oikeastaan maksuaikakortti, eikä siis perinteinen luottokortti; siinä luottoraja 6000 € ja luotosta 0 € käytettynä.
Op Visassa luottoraja 10 000 €, S-pankki Visassa luottoraja 4000 €. Op Visasta 700 € käytettynä.
Mä kyllä ymmärsin mitä hän tarkoitti kristuksilla.