Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sydänkohtaus kivulias?

Vierailija
14.04.2025 |

Onko kellään kokemusta?

Itseä ottaa joskus sydämestä ja pelottaa 

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko kipuja olla myös selän puolella? Lapaluiden välissä?

Voi olla, ja myös kaulalla ja leuassa

Vierailija
22/28 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla kuulemma ei aina ollenkaan kivulias. Kaveri luuli olevansa muuten vaan kipeä. Jäi sairikselle ja meni sen myötä lääkäriin. Lääkäri lähetti sairaalaan. Luuli menevänsä vaan johonkin tutkimuksiin. Poltti vielä tupakan, viimeisen, ennen sisälle menoa. Vietiin suoraan operaatioon, pallolaajennus. Loppui tupakan poltto ja alkoi kuntoutus  selvisi, mutta syynä sydänkohtaus, jota ei itse tunnistanut sellaiseksi. 

Jos yhtään epäilyttää, lääkäriin!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla kuulemma ei aina ollenkaan kivulias. Kaveri luuli olevansa muuten vaan kipeä. Jäi sairikselle ja meni sen myötä lääkäriin. Lääkäri lähetti sairaalaan. Luuli menevänsä vaan johonkin tutkimuksiin. Poltti vielä tupakan, viimeisen, ennen sisälle menoa. Vietiin suoraan operaatioon, pallolaajennus. Loppui tupakan poltto ja alkoi kuntoutus  selvisi, mutta syynä sydänkohtaus, jota ei itse tunnistanut sellaiseksi. 

Millaista se kipu oli?

Vierailija
24/28 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta useimmiten vain kerran

Vierailija
25/28 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen naisen, joka oli saanut infarktin tietämättään. Eli stressaavaa elämänvaihetta, oli keski-ikäinen. Parisen viikkoa koki voivansa huonosti, ihmetteli välillä tulevaa tärinää ja tykyttelyä ja hikoilua, mutta epäili näiden johtuvan kenties alkavasta burnoutista tai olevan ensimmäisiä vaihdevuosioireita. Myöhemmin muussa yhteydessä lääkäri tutki sydänfilmiä ja totesi, että sinullako on ollut taannoin sydänkohtaus, vai?

😮

Vierailija
26/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millaista se kipu oli?

Ei ollut kipua ollenkaan. Vain huono ja väsynyt olo.

Sori, viivästynyt vastaus.

Vierailija
27/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla kivuton. Kylmä hiki ja närästyksen tunne ovat yleisiä. Joskus jo yllä mainittu vasemman käden, kaulan ja jopa selän puolen tuntemus voi olla lisäksi. 

Voi siihen kuolla ihan silmänräpäyksessäkin.

Vierailija
28/28 |
20.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oo, ihan unssakin saat,helppo kuolema. pieniä kohtauksia moni ei tiedä. mutta se I so onkin massiivinen. onko sulla huoli. käy lääkärissä. ja kivaa pääsiäistä sulle. mua jäi vaivaamaan nyt,onko sulla aiheellinen huoli.

mun kaver, sille tehtiin pallolaajennus,oli paha tukos yks suoni ja milloin vain äkkikuolema. eli suako kiinnostaa mitä oireita oli. no väsymys. tyypillinen oire porrashengästys, niin sitä ei ollunna, vain joku syvä uupumus. ikäää noi ei katso.

moikka

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän viisi