Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei halua matkustaa yksin.

Vierailija
14.04.2025 |

Olen yrittäjä, olen sidottu työpaikkaani.

Päätin että en pidä lomaa tänä vuonna, jotta työpaikka säilyy ja ei tarvitse käyttää eläkesäästöjä.

Mies haluaa viikon ulkomaanmatkalle.

Elätän miestäni.

Mies voisi mennä yksin..

Hokee: en halua matkustaa yksin.

Mitä teen?

Vaihtoehdot

Kommentit (168)

Vierailija
161/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leikitään mukana. Et pysty pitämään vuodessa yhtä ainoaa viikkoa lomaa, koska voit menettää jopa 10 000. Jos saat noin hyvin, luulisi että yksi viikko ei tunnu kokonaiskuvassa missään. Sinulla on myös työntekijä, mutta hänkään ei voi yhtä ainoaa viikkoa tuurata sinua. Sinulla ei ole vaihtoehtoisia tapoja paikata etänä osaa vain sinun hoidettavista työtehtävistä. Etkä pysty neuvottelemaan miehesi kanssa, että tekisitte vaikkapa 4-5 päivän loman.

Ymmärrän kyllä että miehesi on loukkaantunut.

Vierailija
162/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🥸

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Leikitään mukana. Et pysty pitämään vuodessa yhtä ainoaa viikkoa lomaa, koska voit menettää jopa 10 000. Jos saat noin hyvin, luulisi että yksi viikko ei tunnu kokonaiskuvassa missään. Sinulla on myös työntekijä, mutta hänkään ei voi yhtä ainoaa viikkoa tuurata sinua. Sinulla ei ole vaihtoehtoisia tapoja paikata etänä osaa vain sinun hoidettavista työtehtävistä. Etkä pysty neuvottelemaan miehesi kanssa, että tekisitte vaikkapa 4-5 päivän loman.

Minulla ei ole työntekijää.

Tienaan noin hyvin kesäsesonkina.

Mies haluaa kesälomalle.

Talvisin en tienaa juuri mitään, en voi lomailla  koska elän kädestä suuhun.

Kesäsesonkina maksan hyvistä myynneistä esim alv velkoja pois.

Työtäni ei voi tehdä etänä, myyn tavaraa kivijalassa.

Ap

Vierailija
164/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tietää että takkiin tulee 10 000

Menetetty myynti, lennot , hotellit.

Ap

Vierailija
165/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa kesälomalle.

Työtäni ei voi tehdä etänä, myyn tavaraa kivijalassa.

Ap

Onko asiakkaita joka päivä ja jokainen kesäkuukausi? Onnistuuko reissu esimerkiksi su-ke tms. ajankohta, jolloin on vähemmän asiakkaita? Saatko jonkun ystävän tuuraamaan? Entä vuokranvälitysfirman kautta? Miten kesälomakaudella esimerkiksi touko- tai syyskuussa lomailu, Suomen kesä on niin kaunis, että kannattaako kesä-elokuussa mennäkään ulkomaille. Entä pienet reissut viikonloppuisin Suomessa. Uskon että löydätte jonkun ratkaisun, mutta vaatii varmasti myös sinulta vastaantuloa.

Ymmärrän että on taloudellisia paineita, varsinkin tuossa tilanteessa mutta uskon että pieni loma sinulle ja teille yhdessä tekisi hyvää, vaikka se ei olisikaan kokonaista viikkoa.

Vierailija
166/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies haluaa kesälomalle.

Työtäni ei voi tehdä etänä, myyn

Kiitos

Normaalisti reissu olisi su-ke.

Nyt olisi tapahtuma viikonloppuna.

Se minua mietityttääkin kovasti.

Esim ystävien häissä on aina mies , minä tulen sitten hääillalliselle, koska lauantai.

Olen aina kesälauantait töissä, kun muut juhlii.

Ap

Vierailija
167/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko painaa pitkää päivää!

Vierailija
168/168 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän tämä huomenna keksii?