LIDLin kassa syytti minua varkaudesta. Aivan! Kärryssä oli rypistynyt hedelmäpussi. Siitä kassa aikoi ottaa 1 sentin maksun.
Lidlin kassa syytti minua varkaudesta, kun minulla oli yksi tyhjä hedelmäpussi näkyvästi kärryssä, enkä ollut laittanut sitä muisen ostosten mukana.
Lidl ottaa maksun jokaisesta punnitukseenkin menevästä hedelmäpussista - siitä muovisesta ohuesta.
Kommentit (26)
K-kauppiasko siellä taas yrittää mustamaalata Lidliä, kun asiakkaat äänestävät jaloillaan, eikö suostu maksamaan sinun 20%:ia korkeampia hintoja ja käyvät Lidlissä?
Tänne tulee joka viikko joku Lidliä haukkuva avaus. Tuo on niin läpinäkyvää.
Vierailija kirjoitti:
Aion kysyä taaraamisesta jos vielä menen liikkeeseen. Lidl ei ole minusta halpa liike. Valikoima on eurooppalaisvoittoinen.
tottakai valikoima on eurooppalainen. ei kai ne suomalaisten takia varaa liiketiloihinsa kolmea hyllyriviä puurotarvikkeita varten. muista elintarvikevammaisista puhumattakaan.
Tason pitäisi vastata sitä, mitä mainoksissa julistetaan. Vaan ei ole. Tavarat sikin sokin hyllyissä. Usein tuotetta ei löydy.
Ettekö te nyt vieläkään tajua, että muovipussit ja -kassit ovat maksullisia siksi, että niiden kulutusta hillitään sillä. Jos niitä jaettaisiin vielä ilmaiseksi, niitä menisi juuri niin paljon, kuin niitä vain jaksettaisiin tilata ja jakaa asiakkaille. Eivät ne niin suuri bisnes ole, että yksikään kauppaketju voisi niillä tulosta tehdä. Rasite lähinnä.
Suomessa ei ole 1 sentin kolikoita joten maksun periminen ei onnistu.
Ei, ei vaan nyt on kyse siitä ohuesta hedelmäpussista joita on rullissa hedelmätiskeillä.
Muovikassit ovat sitten jo toinen asia ja niiden hinta vasta on huikea. Kuka siitäkin hinnasta hyötyy? No liike itse?