Mies ei kuuntele kun puhun
Olemme seurustelleet n.6 vuotta, emme asu yhdessä/näe päivittäin. Viime aikoina olen huomannut ettei mies kuuntele yhtään mitään puhun. Jos alan kertomaan jotain asiaa hän katsoo puhelintaan tai katsoo hajamielisen näköisenä johonkin tyhjyyteen. Tämä tuntuu tosi loukkaavalta ja kurjalta ja jos huomautan asiasta hän ärsyyntyy. Mitä tästä kuuntelemattomuudesta pitäisi tulkita? Tähän liittyy myös sellainen outous että kävellessämme ulkona hän kävelee edellä.. silloin en toki yritäkään keskustella mistään
Kommentit (37)
Mies ei ole enää kiinnostunut ap:sta. Löytänyt ehkä jo uuden naisenkin.
Eihän ne yleensäkään kuuntele. Sorry siitä.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi puhua 10min. ilman että pääsee asiaan. Ei jaksa kuunnella.
Silloin kannattaa erota ja löytää sellainen kumppani joka pääsee nopeammin asiaan. Minun kumppanini (N) pääsee asiaan noin viidessä sekunnissa.
(M)
Jos miestä ei kiinnosta kuunnella sinua niin se ei ole sinulle oikea mies. Laita se kierrätykseen.
On kokemusta että ei kuuntele vaan on usein kuulokkeet korvilla. Tuntuu turhalta edes yrittää jutella jos haluaa vain olla rauhassa. Olisi kiva saada sellainen kumppani, joka haluaa kuunnella, mutta ei toista voi muuttaa vaikka toivoisin parempaa seuraa, koska sitähän kumppanilta toivotaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos miestä ei kiinnosta kuunnella sinua niin se ei ole sinulle oikea mies. Laita se kierrätykseen.
Ei ihme että ihmiset pettää ja ihmiset eroavat kun ovat kyllästyneet siihen että suhteessa ei huomioida ja yhtä yksinäiseksi tuntee kun sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
Eihän ne yleensäkään kuuntele. Sorry siitä.
Ystävät ovat sitä varten ja kaikista kumppaneista ei ole ystäviksi jos ovat niin erilaisia.
Tauottoman kälätyksen seasta pitäisi löytää jutun ydin?
Ei tarvii pelätä että tulee sellainen olo että tulee nähdyksi, kuulluksi ja kohdatuksi.
Puhelin vastaa tarpeisiin paremmin.
Ehkä kannattaisi kysyä miksi käyttäytyy noin, koska sitä on vaikea tulkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ihme että ihmiset pettää ja ihmiset eroavat kun ovat kyllästyneet siihen että suhteessa ei huomioida ja yhtä yksinäiseksi tuntee kun sinkkuna.
Onhan kuuntelemattomastakin miehestä jotain seuraa. Keskustelukaveriksi hänestä ei vaan oikein ole. Juttuseura on hankittava muualta.
Onhan ihmisillä kotieläimiäkin, eikä niidenkään kanssa voi keskustella.
Vierailija kirjoitti:
Tauottoman kälätyksen seasta pitäisi löytää jutun ydin?
Vanhan tutkimuksen mukaan miehet kokevat naisten puhuvan miehiä enemmän, jos 30 % puheesta on naisten tuottamaa ja miehet puhuvat 70 % puheajasta.
Ei ihme jos miehet kokevat naisten aina kälättävän.
Miehenä mietin että hän on tyytynyt sinuun ja odottaa jotain parempaa. Jos nainen käyttäytyisi noin, niin lähtisin itse nostelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Mies voi mököttää hiljaa 50 vuotta ja kuolla yksin. Valintojen maailma.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä mietin että hän on tyytynyt sinuun ja odottaa jotain parempaa. Jos nainen käyttäytyisi noin, niin lähtisin itse nostelemaan.
Tämä se on. Loppuajasta oma ex alkoi käyttäytymään samalla tavalla: ei kuunnellut, ei ollut kiinnostunut, eikä halunnut tehdä mitään yhdessä, vaikka itse panostin ihan samalla tavalla kuin suhteen alussa. Myöhemmin löysikin uuden naisen ja hyppäsi lennosta uuteen suhteeseen.