Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lämmittelysoutu salilla ei tunnu missään. Onko edes tehokas?

Vierailija
14.04.2025 |

Säädä vastuksen kymppiin ja soudan. Mutta se on vähän kuin nojatuolissa istuisi. Muilla samaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säädän

Vierailija
2/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeasti, täytyykö minun vaihtaa crosstraineriin? Soutu olisi minulle mieluisaa. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaatko soututekniikan? Roikut kapulassa ja aloitat painamisen räjähtävästi jaloilla (kenkien pohja painuu lyttyyn varsinkin kantapäistä räjähtävän ponnistuksesi alla), kädet ja ylävartalo pysyvät tässä vaiheessa paikoillaan (tämä on vaikein asia soututekniikassa). Sitten alat ojentaa selkää ja viimeiseksi nopeimmat, eli kädet. Ne tuot siihen hiukan rinnan alle rintaan kiinni, ylävartalo hiukan takanojassa. Tällä m,enetelmällä kapulan liike kiihtyy koko ajan loppua kohti.

Sitten nopea käsien suoristus palautukseen, penkki pysyy paikoillaan. Sitten selkä hyökkää käsien perään ja viimeisenä jalat koukistuvat eli penkki alkaa liikkua. Kantapää ei saa nousta irti, tai korkeintaan vähän.

Kadenssi joku 22 spm ja veneen vauhdin pidät alle 2 min / 500 m.

Vierailija
4/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeasti, täytyykö minun vaihtaa crosstraineriin? Soutu olisi minulle mieluisaa. Ap

No kuule vaihda. Mitäpä sitä sitten arpomaan. 

Vierailija
5/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet väärin, etkä tee tarpeeksi vauhdikkaasti ja tehokkaasti. Opetteleppa tekemään oikein. 

Ei mitäön ongelmaa soudun kanssa lämmittelyssä, ja olen hyväkuntoinen. Hikee pukkaa.

Vierailija
6/6 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salin soutulaitteet on aika kehnoja. Ei niissä tule edes hiki. Itse juoksen juoksumatolla mielummin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi