Sinä, joka kirjoittelet naisia halventavia kirjoituksia tänne
Ketään ei oikeasti kiinnosta juttusi. Parisuhteessa olevia miehiä, täysipäisiä on Suomi täynnä. Olet ainoa, tai yksi harvoista, ihmisistä, jonka ajatusmaailma on noin sairas.
Kiipeä vaikka kuuseen huutelemaan haisuleitasi.
Tuoksuvin terveisin, nainen
Kommentit (32)
Niksi toimi, kiitos haisuli yhteistyöstä. Muut keskustelut ja etusivu hiljenivät, eikä tätä keskustelua tarvitse lukea. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppejä taitaa olla useampi.
Perskokkareita on kaksi, he feikkaavat ylänuolia räknäämällä vpnää.
Välillä tulee ylisläisten luokkaretki vauvalle mutta ne yleensä kuihtuu kasaan muutamassa tunnissa.
: ]
Perskokkare on siis joku osint nimitys näille poliittisen sisällön tuottajille jotka puskee tätä loputonta äärioikeisto paskaa tänne eikä mikään tietty henkilö?
Kyllä ja ei, taustalla on kyllä ihan oikeita ihmisiä mutta joiden syrjäytymistä ja mt-ongelmia suomalaiset äärioikeistopuolueet käyttävät sumeilematta hyväkseen.
He ovat itse tämän kaikkein isoimmat uhrit, heidän loppuelämä on pilalla tämän takia.
Juu sen huomaa kyllä, vuosi vuodelta jutut on muuttunu vaan entistä häiriintyneemmäks ja kaikki, 100% on valetta mitä heiltä tulee.
Tuommoiseen itseaiheutettuun mt-ongelmaan ei olemassakaan apua. :(
Vierailija kirjoitti:
Ho ro kitisee!🤭
En suinkaan vaan minä vien sulta työt, mutta vasta sitten kun olet tuhonnut oikeiston maineen ja oman terveytesi.
Tätähän sinä halusit, minä kysyin ja muistaakseni vastaus oli "vassareiden ulina on musiikkia mun korville"
: ]
Vierailija kirjoitti:
Ana pilu mina halu nusi pilu
Mikähän siinä on toi yks hymiö triggeröi tosta persusta aina täyden paviaanin. :' D
Vierailija kirjoitti:
Ana pilu mina halu nusi pilu
Spermaviemärit ei onneksi tehtaile miehistä ketjuja... valitatko niistä vai osallistutko pillunesteet valuen?
Vierailija kirjoitti:
Spermaviemärit ei onneksi tehtaile miehistä ketjuja... valitatko niistä vai osallistutko pillunesteet valuen?
Noh, naiset eivät kuitenkaan puhuttele miehiä noin rumilla ja kuvottavilla sanoilla kuten esim. sinä puhut naisista.
Vierailija kirjoitti:
Incelit uuniin 🔥🔥🔥
Ja samalla kaikki alle 185cm miehet. Kuka niitä tarvii mihinkään.
Naisille katkeria napoleon kompleksisia uhitteljoita kaikki. Eilenkin sellainen ahdisteli mua.
Kyllä ja ei, taustalla on kyllä ihan oikeita ihmisiä mutta joiden syrjäytymistä ja mt-ongelmia suomalaiset äärioikeistopuolueet käyttävät sumeilematta hyväkseen.
He ovat itse tämän kaikkein isoimmat uhrit, heidän loppuelämä on pilalla tämän takia.