Kuntavaalit virallinen seuranta 2025
Ihme tyyppi valittu juontamaan. Tulee ikävä Rönkää.
Kommentit (508)
Vierailija kirjoitti:
Kokkareiden hyytyneet hymyt!
Nautin :)
Ps 6,9% aluevaaleissa - lollero.
Vierailija kirjoitti:
Onneks nää on vain kuntavaalit
#persunepätoivoisetselitykset
Mistä se SDP taikoo rahaa reilummin? Ottaa velkaa, kurittaa keskiluokkaa ja eritoten naisia? Vai mistä on kysymys?
Vierailija kirjoitti:
Olisipa nämä eduskuntavaalit.
Tehdään sama eduskuntavaaleissa! Äänestetään SDP:tä, Vasemmistoliittoa ja Keskustaa! Ei enää kokkareita, ei enää persuja minnekään! Suomesta taas luottamuksen ja hyvinvoinnin yhteiskunta.
Yli varojensa elävät haluavat SDP:n takaisin hankkimaan Suomelle lisää valtionvelkaa ja jakamaan liikaa rahaa kaikille.
Persujen ulina on musiikkia korville!
Taikaseinäpuolue voitti :D Minäkin äänestin heitä (SDP)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en ainakaan keskituloisena anna enää yhtään lisäeuroa demareille.
No Petterin kavereille sä niitä tähänkin asti olet antanut ihan onnellisena. Soita kuule Petterille ja kysy minkä yritysten tai rikkaiden veroalen haluat taas maksaa. Jos se lohduttaisi sitä?
Mistä sä mun tulot ja verot tiedät? Mä olen ihan tavis keskituloinen, jolla toki on suuri tuloinen mies. Bisnes se luo tulevaisuuden.
Peltorit päähän nyt, jos lähdette ulkoilemaan. Persulina on sen mukaista.
Psykopurra johtaa natsipuolueensa suoraan uuniin!
Vierailija kirjoitti:
Mistä se SDP taikoo rahaa reilummin? Ottaa velkaa, kurittaa keskiluokkaa ja eritoten naisia? Vai mistä on kysymys?
Miksi se tekisi samalla tavalla kuin orpopurran hallitus?
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, Urpon hymy hyytyi.
V*ittu että minä nautin, kun tuon köyhien kyykyttäjän hymy hyytyi!
Vierailija kirjoitti:
Yli varojensa elävät haluavat SDP:n takaisin hankkimaan Suomelle lisää valtionvelkaa ja jakamaan liikaa rahaa kaikille.
Kokoomushan se on aina eniten velkaa ottanut hallituksessa ollessaan, kuten nytkin taas.
Persujen kannatus Tampereella: 6,2. Laskua reippaasti yli 50 prosenttia.
Persut putoo ihanata, ihanata. Suomen Petturien Puolue! Ja Kepu nousee, Jihuu!
Ööh, kaikkia ennakkoääniä ei olekaan laskettu -hih
Voi helvata kun ihmiset on t yhmiä..
Pahaa tekee. Meidän lasten ja kaikkien turvallisuus on uhattuna kun ja jos Sdp ja vasemmisto (ja vihreät) on pääpaikoilla :(
Kai se on oma puolustus hankittava. Kiitti kun kannatatte jengiytymistä Suomessa ja vähät välitätte että olla turvassa omilla kotikulmilla.. samoin kun mitään tajua rahanmenosta.. huoh. Kirveeeellä töitä..
Haluaisin tässä vaiheessa antaa sydämelliset onnittelut persupuolueelle. Loistavaa. Pitäkää sama suunta.