Kuntavaalit virallinen seuranta 2025
Ihme tyyppi valittu juontamaan. Tulee ikävä Rönkää.
Kommentit (508)
Kyllä ihmiset on tyhmiä. Lopettakaa toi fanihuutelu vaalivalvojaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö tuolla Vasemmiston valvojaisissa äsken Reidar Palmgren? Kun Minja Koskelaa haastateltiin. Tuli äitin kanssa väitös. Minun mielestä oli hän, äitin mielestä ei
Hyvin todennäköisesti siellä oli, en siis nähnyt tuota.
Raoul Palmgren, isoisänsä oli vahva vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Riikan katkeruus on sulosointua korville.
Katkeruus on niin syvällä hänessä ja primus motorina hänen ajamassa politiikassa, että siitä katkeruudesta kärsii tälläkin hetkellä aika moni suomalainen. Nyt hautoo varmaan kostoa jo kuritetulle kansanosalle rökäletappiosta.
Minja, Minja Minja!! Hyvä vasurit- onnea!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva katsella ulkomailta, kun debiilikansa saa sitä mitä äänesti :D. Maailma tulee kylään.
Köyhät äänestää konkurssiin menevässä maassa vasemmiston valtaan että sais velkarahalla pitää ylisuuret tukensa. mikä vois mennä pieleen
Katkeraa, kovin katkeraa. 😂
En mä oo katkera vaan huolissani tän maan kehityksestä. Mulla on paljon paremmin pullat uunissa ku kenelläkään demareita äänestäneellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus on niin syvällä hänessä ja primus motorina hänen ajamassa politiikassa, että siitä katkeruudesta kärsii tälläkin hetkellä aika moni suomalainen. Nyt hautoo varmaan kostoa jo kuritetulle kansanosalle rökäletappiosta.
Mua se ei oo kurittaku mitenkään eikä mun elämä huonontunu yhtään tän hallituksen aikana.
Ku mä sain hyvän kotikasvatuksen ja oon Pohjanmaalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on se, että nyt on taas toivoa tulevaisuuteen. Toivo ja luottamus lisää taloudellista toimeliaisuutta. Ihmiset ovat iloisia!
Toivottavasti tällainen tulos saadaan kahden vuoden päästä myös eduskuntavaaleissa.
Aluevaaleissa Halsualla SDP:n, Vihreiden ja vasemmistoliiton yhteenlaskettu kannatus oli 2,7%
Hyvä tietää, enpä astu jalallanikaan Halsualle ikinä.
Halsua= nevähööd
Varmaan joku raamattuvyöhykkeen vireä ja dynaaminen kunta.
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota Jokisipilää vaivaa? Onko se saamassa sydärin? Kaikki veri pakkautunut päähän.
Persumielistä tutkijaa taitaa vaalitulos hiukan kismittää.
Vasemmisto on ottamassa valtavan suuren vaalivoiton Jyväskylässä. SDP:n ja vasemmistoliitton yhteenlaskettu kannatus on nousemassa jopa lähes 13 prosenttiyksikköä. Se on jo yhden isohkon puolueen kokoinen kannatuksen nousu.
SDP:n ja vasemmistoliiton yhteenlaskettu kannatus on (kun äänistä on laskettu 29 prosenttia) lähes 42 prosenttia. Kun päälle lasketaan vihreiden yli 14 prosentin kannatus, vihervasemmisto kerää yli 55 prosenttia kaupunkilaisten äänistä.
Se on suuri siirtymä vasemmalle, kun Jyväskylässä on tähän saakka ollut porvaripuolueilla enemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä on se, että nyt on taas toivoa tulevaisuuteen. Toivo ja luottamus lisää taloudellista toimeliaisuutta. Ihmiset ovat iloisia!
Toivottavasti tällainen tulos saadaan kahden vuoden päästä myös eduskuntavaaleissa.
Aluevaaleissa Halsualla SDP:n, Vihreiden ja vasemmistoliiton yhteenlaskettu kannatus oli 2,7%
Halsua= nevähööd
Onkohan yli 1000 asukasta ko suku rut sakylässä?
Mites se Jaarli Heidi pärjäsi? Ja vaikuttiko tuohon Hjalliksen pärjäämiseen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua se ei oo kurittaku mitenkään eikä mun elämä huonontunu yhtään tän hallituksen aikana.
Ku mä sain hyvän kotikasvatuksen ja oon Pohjanmaalta.
On ihan ok olla vähemmistössä.
Apuna ry Jaarli & anteeksi Pekka
Vierailija kirjoitti:
Näkyikö tuolla Vasemmiston valvojaisissa äsken Reidar Palmgren? Kun Minja Koskelaa haastateltiin. Tuli äitin kanssa väitös. Minun mielestä oli hän, äitin mielestä ei
Sorry, mä en nähnyt kuin Minjan. Hän on niin ihana.
IS aamulla:
"Tilastoguru ennustaa yhdelle puolueelle jättiyllätystä
Juho Rahkosen mukaan edessä on tiukka kamppailu vaalien ykkössijasta kokoomuksen ja Sdp:n välillä."
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011160660.html
Jo aamulla tuli mieleen, että onkohan tämä vaalivaikuttamista. Manipulointiyritys?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halsua= nevähööd
Kokkolan maalaiskunta sisämaahan päin.
Siellä on vähemmän rikollisuutta ja mielenterveysongelmia ku Helsingissä. Mistä se vois teidän mielestä johtua?
Vierailija kirjoitti:
Minja, Minja Minja!! Hyvä vasurit- onnea!
Tuo Veronika on pelottava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä tuota Jokisipilää vaivaa? Onko se saamassa sydärin? Kaikki veri pakkautunut päähän.
Persumielistä tutkijaa taitaa vaalitulos hiukan kismittää.
Todellakin. Hauskaa.
Hyvin todennäköisesti siellä oli, en siis nähnyt tuota.