Ihana kaunis nainen ikävä sinua
Haluaisin niin paljon nähdä sut.
Sinä kaunis yksilö, sisältä ja ulkoa. Olet samaan aikaan niin vahva ja heikko. Silmistäsi kuvastuu surua. Silmiesi kautta näen, että sulla on kaunis sielu, sulla on lempeä sydän. Vaikka sen vahvan kuoresi alla aistin sisälläsi paljon surua. Olet kaunis, vahva ja herkkä. Haluaisin sun syliisi, tuntea kosketuksesi ihollani. Haluaisin tuntea edes sormiesi hipaisun kädessäni. Haluaisin olla vieressäsi, katsoa sinua silmiin, olla hiljaa, aistia sua. Mun on vaikea teeskennellä, vaikka haluaisin. Haluaisin teeskennellä, että en tunne mitään kun olen lähelläsi mutta se on vaikeaa. Olen kokoaan sinun läsnäolosi vallassa. Vaikutuksesi on järisyttävä. Haluan kosketustasi ja hellyyttäsi. Kaipaan rakkautta, mitä en ole ikinä kokenut, kaunis nainen.
Kommentit (32)
Otahan lääkkeesi. Pian on nukkumaanmenoaika 😴
Vierailija kirjoitti:
'Otahan lääkkeesi. Pian onnukkumaanmenoaika 😴:
Joo. Sulle iltaohjeena:
Vaihda p3rs3tamponis,
kuspäinen mulkerå.
En ole Ap, mutta en voi
sietää kiusaamista.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei ole vapaa. Etäisyyden ottaminen on ainoa vaihtoehto, ei tunteiden kertominen. Toki "kauniit" haaveet saa elämän tuntumaan aavistuksen enemmän elämisen arvoiselta. Vaikka väärinhän tässä teen kun haaveilen varatusta. Ehkä joku päivä joku toinen herättää mut vastaavalla tavalla haluamaan elämääni rakkautta. Olisi hienoa kokea se molemminpuolinen rakkaus joskus.
Miksi ihmeessä edes kiinnostaa varattu ihminen.
Inhottavaa toivoa, että toinen olisi surullinen.
Vierailija kirjoitti:
Toi peräaukkojuttu vähän laski tunnelmaa.
Se oli ihan varmasti jonkun toisen kirjoittama. Pystyn itsekin laittamaan tämän kommentin alle t Ap. Katso.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Nimenomaan haluan rakkautta, mitä en ole ikinä kokenut. En ole ikinä rakastanut vastakkaista sukupuolta parisuhteessa.
Ap
Olet hirveä ihminen. Miksi olet ollut parisuhteessa, vaikka et ole rakastanut kumppaniasi? Sinussa on pahasti vikaa, koska et pysty tuntemaan rakkautta. Ongelma on sinun, ei naisten.
Jos näet vielä tämän, niin hienoa. Olen luultavasti ketä kaipaat. Olisi hienoa nähdä :)
Rumiluksen kanssa olisit yhdessä
hähähä!
Se joka kuuseen kurkottaa, se katajaan kapsahtaa jne.
:D
Hän ei ole vapaa. Etäisyyden ottaminen on ainoa vaihtoehto, ei tunteiden kertominen. Toki "kauniit" haaveet saa elämän tuntumaan aavistuksen enemmän elämisen arvoiselta. Vaikka väärinhän tässä teen kun haaveilen varatusta. Ehkä joku päivä joku toinen herättää mut vastaavalla tavalla haluamaan elämääni rakkautta. Olisi hienoa kokea se molemminpuolinen rakkaus joskus.