Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihana kaunis nainen ikävä sinua

Vierailija
13.04.2025 |

Haluaisin niin paljon nähdä sut.

Sinä kaunis yksilö, sisältä ja ulkoa. Olet samaan aikaan niin vahva ja heikko. Silmistäsi kuvastuu surua. Silmiesi kautta näen, että sulla on kaunis sielu, sulla on lempeä sydän. Vaikka sen vahvan kuoresi alla aistin sisälläsi paljon surua. Olet kaunis, vahva ja herkkä. Haluaisin sun syliisi, tuntea kosketuksesi ihollani. Haluaisin tuntea edes sormiesi hipaisun kädessäni. Haluaisin olla vieressäsi, katsoa sinua silmiin, olla hiljaa, aistia sua. Mun on vaikea teeskennellä, vaikka haluaisin. Haluaisin teeskennellä, että en tunne mitään kun olen lähelläsi mutta se on vaikeaa. Olen kokoaan sinun läsnäolosi vallassa. Vaikutuksesi on järisyttävä. Haluan kosketustasi ja hellyyttäsi. Kaipaan rakkautta, mitä en ole ikinä kokenut, kaunis nainen.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin myös yhtyä kiihkeästi peräaukkoosi Välimeren kuutamon loisteessa, oi suothan minulle sen onnen ja autuuden oi kaunis nainen?

ap

Vierailija
2/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännöskukkanen ulkomaisesta laulusta tai runosta,a

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistan surun, mutta en ihanuutta, kauneutta tai sitä, että joku ihailisi minua etäältä.

Kaunis viesti kuitenkin sille jollekin. Toivottavasti kohtaatte ja koette jotain kaunista yhdessä.

Vierailija
4/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännöskukkanen ulkomaisesta laulusta tai runosta,a

Kiitos tekoälylle, mutta en halua sinua tekoäly. 

Vierailija
5/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistan surun, mutta en ihanuutta, kauneutta tai sitä, että joku ihailisi minua etäältä.

Kaunis viesti kuitenkin sille jollekin. Toivottavasti kohtaatte ja koette jotain kaunista yhdessä.

Ei 👋

Vierailija
6/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahahahah... tuollaiset ei saa kyllä luriteltua edes pummia mukaansa. 

Vierailija
7/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano hei kauniille naisellesi. Jonakin päivänä voitte jopa puhua toisille.

Vierailija
8/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei 👋

Mikä ei?

Vierailija
9/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut jotai erityistä viimeisen vuoden aikana tai on siitä kokonaan jo pitempi aika. 

Olin nii ihastunut. Kaikki meni lopulta hieman huonosti. Jouduimme erilleen. Kohtalo päätti toisin. Hänellä oli jo toine. Jonka kanssa sit päätti olla. Mikä siinä sit tehdä. Päätin sit siirtyä sivuun. Jatkaa elämää. Oli yhteys sielu ja muutenki hyvä yhteinen huumori. Eka kerrasta alkaen tuntui kuin oliz tunnettu jo aiemmi. 

Elämäntilanteet ja lähtökohdat vaan niin eri. Tiedä sit miten käy. 

Aina ei kaikki mee niin ku haluaa. 

Vierailija
10/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan haluan rakkautta, mitä en ole ikinä kokenut. En ole ikinä rakastanut vastakkaista sukupuolta parisuhteessa.

Ap

Vierailija
11/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kuulla enemmän tästä naisesta? Oletteko pitkään tunteneet?

Vierailija
12/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nimenomaan haluan rakkautta, mitä en ole ikinä kokenut. En ole ikinä rakastanut vastakkaista sukupuolta parisuhteessa.

Ap

No sehän on ihan selvä, kun aina olet palstalla. 

Vierailija
13/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei olla. Ei edes tunneta valitettavasti. Välillä vain kohdataan, ei kahden kesken. Ihmisten keskellä.

Vierailija
14/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi peräaukkojuttu vähän laski tunnelmaa. 

Vierailija
15/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh huh mitä siirappia 🤤

Vierailija
16/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene juttelemaan hänelle. Siitä se lähtee. Jos hän olisi nyt vaikka vapaa ihminen, eikä seurustele.

Vierailija
17/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et kerro hänelle suoraan, se voisi kannattaa. Tiedä vaikka hänelläkin olisi samoja ajatuksia. Vai tekeekö jokin asiasta mahdottoman?

Vierailija
18/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen samoin ap sinua kohtaan.💗

T. Jorma-Tapio.

Vierailija
19/32 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkiä pilvilinnoja ja mielen tuottamia kuvitelmia

Vierailija