Työpaikalle herkkujen vieminen
Oletko niitä köyhiä jotka kyllä syövät suurella halulla toisten tuomia mutta itse eivät ole tuoneet kertaakaan tai sitten tuoneet vain parille lähipiiriläiselle ja itselleen ?
Kommentit (64)
Uskomattomia hiekkapillui täällä. Jos v..u tuotte niitä pipareitanne ne vit..tu syödään. Älkää v...u kätösin niitä sitten tuoko jos ne on tarkotettu koristeeks niikun teidän posliinikissat housuissanne
Vien matkoilta jotain pientä, esim. karkkipussin, jos vain muistan. Syntymäpäivinä en vie koska en juhli niitä.
Minkälaista sekopäätä tällä palstalla on. Ttäkö ln suomen kansa
Vierailija kirjoitti:
En vie, mutta ekana otan jos jotain tarjolla.
Oletko köyhä ?
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata tuoda mitään tarjolle, jos ei halua, että kaikki niitä syö. Tuo ei ole pyyteetöntä tarjoamista, jos sitten odottaa jotain vastapalvelua.
Ei mitään vastapalvelua mutta eikö ihmisillä ole enää käytöstapoja jos joidenkin tuomia ahnehdit niin vastavuoroisesti tuot joskus itsekin ?
Opiskelen kokopäivätyön ohessa yliopistossa, pyöritän perhearkea ja hoidan vakavasti sairasta iäkästä vanhempaani. Minulla ei ole aikaa miettiä työpaikalle herkkujen vientiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei kannata tuoda mitään tarjolle, jos ei halua, että kaikki niitä syö. Tuo ei ole pyyteetöntä tarjoamista, jos sitten odottaa jotain vastapalvelua.
Ei mitään vastapalvelua mutta eikö ihmisillä ole enää käytöstapoja jos joidenkin tuomia ahnehdit niin vastavuoroisesti tuot joskus itsekin ?
Minkä takia? Jos vien jotain työpaikalle, niin en todellakaan odota mitään vastapalvelusta. Vien herkkuja sen takia, kun haluan viedä. Kaikki saa syödä eikä tarvitse tehdä samoin kuin minä teen.
Ei kannata laittaa mitään yleiseen tilaan syötäväksi vaan tarjoilkaa keskenänne, ketkä nyt niitä pullia teette.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vien aina jättiläismäisen kakun tai jäätävän ison pussillisen munkkeja tai viinereitä työpaikalle. Itse en syö koskaan mitään herkkuja koska diabetes. Muut saa syödä.
Olet sitten saanananoinen idiootti. Etyä oikeen maksat omasta pussistas ja ostat tuökaverit.
On sulla miellyttämisentahto aika luuserimainen. Eikö susta muuten voisi ihmiset tykätä? . Ei vissiin. Sun on ostettava ne kun et itse pysty olemaan omana itsenäsi tykätävä.
Kiitos nimittelystä. Minulla on näet euroja joilla voin ostaa muillekin jos huvittaa. Ei ole tähän mennessä tullut mieleen, että tekisin sen takia, että minusta tykättäisiin. Minusta on vain mukava tuottaa muille ihmisille iloa ilman mitään vastapalveluksia heiltä. Olen alfa ja kaukana luuserimaisuudesta. Sinun kommenttisi on luuserimainen ja täysi
Vi..u sä mikää ALFA ole🤣🤣🤣 NEITI sä olet!! Muista laittaa essu päälles kun tarjoilet
Vierailija kirjoitti:
Opiskelen kokopäivätyön ohessa yliopistossa, pyöritän perhearkea ja hoidan vakavasti sairasta iäkästä vanhempaani. Minulla ei ole aikaa miettiä työpaikalle herkkujen vientiä.
Itsehän olet valintasi tehnyt. Mitalliako odotat ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä takia? Jos vien jotain työpaikalle, niin en todellakaan odota mitään vastapalvelusta. Vien herkkuja sen takia, kun haluan viedä. Kaikki saa syödä eikä tarvitse tehdä samoin kuin minä teen.
Älä nyt ihan totta jauhaa sontaa! myönnä yrittäväsi ostaa ne ihmiset ja ajattelevan heidän ajattelevan- kyllä se on sitten kiva.
Kuule mää kerron sulle et kaikki pitää sua idioottina että tuot. Kukaan ei lopulta sisimmässään voi käsittää noin pers...n nuolijaa. Kaikki näkee sun läpi.
Sä olet todella sääliö ettet näe ja tunne tätä suomen kansaa. Kaikki puhuu susta seljän takana. Luuletko sä myös että ne sun baakelsit on aina niin hyviä??
Koko ajan puhutaan kansan lihoonisesta, onko susta oikeesti reilua tuoda töihin herkkuja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itsehän olet valintasi tehnyt. Mitalliako odotat ?
Hohhoijaa mikä kommentti taas. Sulla mahtaa olla todella paha olla??
Vierailija kirjoitti:
Onko miestyöpaikoilla tätä? Raksareiska leipaissut muhkean kakun ja vahtii kuka syö ja kuka ei itse tuo koskaan mitään.
Vierailija kirjoitti:
Unohdit mainita että teet töitä vaativalla alalla asiantuntijana.
Vierailija kirjoitti:
Taitaa siis palkka olla liian hyvä duunarilla jos on varaa ruokkia makeella työkaverikin?
T. Orpo
Yltäkylläinen kermaperse sukupolvi tänä päivänä on tullut kauaksi äitinsä ja isänsä työajoista ja palkoista.
Kyselkääpä joskus vanhemmilta heidän palkoistaan ja asuinoloistaan. Alivuokralaiskommuuneissa, appelsiini ja leipä koko päivän ruoka...
Silloin vasta tajuaa missä yltäkylläisyydessä me nykyläiset elämme.
Ei silloin viety tuöpaikalle mitään. Miksi nytkään pitäisi? Jokaisella on ihan tarpeeksi omia maksuja.
Nämä ketkä tuo haluaa myös osoittaa kaikille kuinka heillä on rahaa. Eivät edes luuserit tajua että seki aiheuttaa närää. Ovat muka niin hyväntahtoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko miestyöpaikoilla tätä? Raksareiska leipaissut muhkean kakun ja vahtii kuka syö ja kuka ei itse tuo koskaan mitään.
Puuhapete ei tuo. Oikea mies ei tuo.Eikä oikea mies voi käsittää ettei niitä saa syödä jos joku tuo. Eikös ne syötäväks ole tuotu?
Se pitää turpansakin kiinni kun on syntymäpäivänsä ja toivoo ettei kukaan muista.
Mitä? Jos joku tarjoaa, niin miksi ei saisi ottaa? Sehän on se pointti asiassa. Itse en yleensä syö muiden tuomia, koska on ongelmia mahan kanssa. Itse tuon jos on ylimääräistä rahaa ja merkkipäivä. Ei meidän työpaikalla kukaan pidä kirjaa, että kuka on tuonut ja kuka on syönyt. Pikkusieluista. Toki niitä on isompiakin ongelmia?
Syön, jos tarjotaan. En syö, jos ei tarjota. En kerjää tai odota muilta. Itse en ole toistaiseksi tarjonnut. Se on vapaaehtoista.
Enemmistö ruoista on firman rahoilla ostettuja. Kerran olen erikseen pyytänyt niitä, kun oma ruokani loppui kesken pitkän päivän ja energiataso romahti. Muutoin ruokatarjoilut eivät ole kahvittelun pääasia.
Haista oikeesti iso haiseva aamuvi...u!!!! Ja ota vaikka eutanasiaa