Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työpaikalle herkkujen vieminen

Vierailija
13.04.2025 |

Oletko niitä köyhiä jotka kyllä syövät suurella halulla toisten tuomia mutta itse eivät ole tuoneet kertaakaan tai sitten tuoneet vain parille lähipiiriläiselle ja itselleen ?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne köyhät tuovat ainoastaan punalaputettuja.

Vierailija
22/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä päiväkodissa pomot jakoivat jokaiselle oman pullavuoron. Toiset vievät vuorollaan, toiset eivät. Kaikki syövät. 

Minusta tuollainen pullavuoro on nolo ja alentava.

Voi jeesus. Hakisin jonkun laputetun ilta-alekäntyn korkeintaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa siis palkka olla liian hyvä duunarilla jos on varaa ruokkia makeella työkaverikin?

T. Orpo

Vierailija
24/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vien aina jättiläismäisen kakun tai jäätävän ison pussillisen munkkeja tai viinereitä työpaikalle. Itse en syö koskaan mitään herkkuja koska diabetes. Muut saa syödä. 

Olet sitten saanananoinen idiootti. Etyä oikeen maksat omasta pussistas ja ostat tuökaverit. 

On sulla miellyttämisentahto aika luuserimainen. Eikö susta muuten voisi ihmiset tykätä? . Ei vissiin. Sun on ostettava ne kun et itse pysty olemaan omana itsenäsi tykätävä.

Kiitos nimittelystä. Minulla on näet euroja joilla voin ostaa muillekin jos huvittaa. Ei ole tähän mennessä tullut mieleen, että tekisin sen takia, että minusta tykättäisiin. Minusta on vain mukava tuottaa muille ihmisille iloa ilman mitään vastapalveluksia heiltä. Olen alfa ja kaukana luuserimaisuudesta. Sinun kommenttisi on luuserimainen ja täysin sivistymätön. 

Vierailija
25/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne köyhät tuovat ainoastaan punalaputettuja.

Korkeintaan. 

Vierailija
26/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vien aina jättiläismäisen kakun tai jäätävän ison pussillisen munkkeja tai viinereitä työpaikalle. Itse en syö koskaan mitään herkkuja koska diabetes. Muut saa syödä. 

Sinulla puuttuu sivulauseesta verbi.

Vierailija
27/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla työpaikalla on suunnilleen pyhä velvollisuus viedä aina jotain herkkuja. Lomien jälkeen tai oli sitten vaikkapa nimipäivä tai syntymäpäivä jne. Omaiset rullaavat herkkuja pöytään ja opiskelijat myöskin lopetellessaan. Lisäksi kun potilaspullia jää niin niitä kärppinä osaston keittiöltä. Tuskin on yhtäkään päivää ettei jotain herkkuja kun lisäksi on heitä jotka tuovat muutoin vain. Lopulta vielä viikonloppuna monesti pizzan tilaukset tai pannarin leipomista. 

Luojan kiitos itselläni on niin paljon ruokarajoitteita etten voi tuohon osallistua syömisiin ja siksi en myöskään tuo mitään. Muut säälittelevät monesti kun jään esimerkiksi jonkun omaisen tuomaa täytekakkupalaa mutta itse olen tyytyväinen. Paino varmasti nousisi ja terveyskään ei tykkäisi. 

Vierailija
28/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet sitten saanananoinen idiootti. Etyä oikeen maksat omasta pussistas ja ostat tuökaverit. 

On sulla miellyttämisentahto aika luuserimainen. Eikö susta muuten voisi ihmiset tykätä? . Ei vissiin. Sun on ostettava ne kun et itse pysty olemaan omana itsenäsi tykätävä.

Kiitos nimittelystä. Minulla on näet euroja joilla voin ostaa muillekin jos huvittaa. Ei ole tähän mennessä tullut mieleen, että tekisin sen takia, että minusta tykättäisiin. Minusta on vain mukava tuottaa muille ihmisille iloa ilman mitään vastapalveluksia heiltä. Olen alfa ja kaukana luuserimaisuudesta. Sinun kommenttisi on luuserimainen ja täysi

Olet ehkä ansainnutkin yyyteesi. Taidat ollakin liian carakas ja sitä myöten myös tyhmä.

Vierailija
29/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omalla työpaikalla on suunnilleen pyhä velvollisuus viedä aina jotain herkkuja. Lomien jälkeen tai oli sitten vaikkapa nimipäivä tai syntymäpäivä jne. Omaiset rullaavat herkkuja pöytään ja opiskelijat myöskin lopetellessaan. Lisäksi kun potilaspullia jää niin niitä kärppinä osaston keittiöltä. Tuskin on yhtäkään päivää ettei jotain herkkuja kun lisäksi on heitä jotka tuovat muutoin vain. Lopulta vielä viikonloppuna monesti pizzan tilaukset tai pannarin leipomista. 

Luojan kiitos itselläni on niin paljon ruokarajoitteita etten voi tuohon osallistua syömisiin ja siksi en myöskään tuo mitään. Muut säälittelevät monesti kun jään esimerkiksi jonkun omaisen tuomaa täytekakkupalaa mutta itse olen tyytyväinen. Paino varmasti nousisi ja terveyskään ei tykkäisi. 

Sama meillä mutta syön sekä vien itsekin. 

Vierailija
30/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jatkakuva pulla össön syöminen kyllä näkyy teidän lähärien takakuostissa ja muussakin olenuksessa. 

Sekös se onkin uusi normaali. Nöyttää valaalta. Nöin suomessa.

Tukehdu siihen vehnänisuun, hapan akka

Vierailija
31/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vien ennen kesälomaa aina muutama pakettia jätskiä, ja jouluna jotain leivonnaisia. En koskaan itse syö herkkuja, niin en koe, että niitä tarvitsee tuoda enemmän kun pari kertaa vuodessa. 

Vierailija
32/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos nimittelystä. Minulla on näet euroja joilla voin ostaa muillekin jos huvittaa. Ei ole tähän mennessä tullut mieleen, että tekisin sen takia, että minusta tykättäisiin. Minusta on vain mukava tuottaa muille ihmisille iloa ilman mitään vastapalveluksia heiltä. Olen alfa ja kaukana luuserimaisuudesta. Sinun kommenttisi on luuserimainen ja täysi

Sisimmässäsi ostaessasi pullaa heille, haet hyväksyntää. Myönnä

Vierailija
33/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eikö ne ole syömistä varten sinne tuotu? 

Vierailija
34/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, köyhä oon kyllä, mutta ei ole myöskään työpaikkaa johon viedä yhtään hiton mitään, joten tiedä siitä sitten.

Vierailija
35/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vien ennen kesälomaa aina muutama pakettia jätskiä, ja jouluna jotain leivonnaisia. En koskaan itse syö herkkuja, niin en koe, että niitä tarvitsee tuoda enemmän kun pari kertaa vuodessa. 

Tämä just, mä katson kun muut vetää makeeta ja mä pysyn hoikkana. Sit nauran paskasesti kun ne voivottelee vatsamakkaroitaa ja läskipersettään. 

Eli nautit tuosta, syöttäjä

Vierailija
36/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkohan se on ottaa, kun muuten alkaa valitus, että miksi ei kelpaa. En todellakaan itse tarjoile mitään. 

Vierailija
37/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ja mikä taho tämän saata...n tuliaisten tuomisen työpaikoille on aloittanut?  Antakaapa kun arvaa, kokoomuslaisten hyvän perheen kirkas otsaiset!

Sama kuin opettajille kesäloman päätteeksi kiitoslahja oppivuodesta?? He tekevät kunnan rahoilla töitä, siis sinun veroäyreillä. Miksi palkitset opettajan vielä tuplaten kun opettaja ei edes kerkeä opettaa sinun lasta enää kun mutujen lapset vie kaiken huomion. Onhan heitä luokassa se 11 ja muutama suomalainen... Tästä aiheesta voitte lukea iltalehdestä missä opettajien hätähuuto on todellinen. 

Ai mutta mitenkäs se meni eihän näistä saa puhua kun se on ras...mia vai miten se valkolainen tämän maan taisteli ja nämä ne pilaa sinunkin lapsen lapsen elämän koulussa....

Vierailija
38/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan se on ottaa, kun muuten alkaa valitus, että miksi ei kelpaa. En todellakaan itse tarjoile mitään. 

Jos otat sen maagisen piparin, saat syyttävät katseet leipojilta jotka tallentaa kovalevylleen että OTIT ja ens kerralla TUOT. Tai et kuulu marttoihin, lahkoon, yhteen punarintamaan, kameliakoruun ja pashmiinahuivii

Vierailija
39/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikään velvoite viedä yhtään mitään.

Onko velvoite sitten ahmia toisten viemisiä ? 

Tämä! Meilläkin on töissä muutama, jotka eivät tuo itse koskaan mitään, mutta muiden tuomiset kyllä ahnehditaan. Ja nämä ahneet ovat sen verran törkeitä, jos huomaavat jollakin toisella osastolla herkkuja, niin niitäkin käyvät ahnehtimassa. Eivät edes kysy saako ottaa. Meidän firmassa nämä itsekkäät ahmatit sattuvat kaikki olemaan miespuolisia.

Kerran työpöydälläni oli sellainen muutaman keksin keksipaketti. Yksi ahmateista huomasi tämän ja kävi kaksi kertaa luonani tehden tikusta asiaa koko ajan pakettia tuijottaen. Minua tämä huvitti kovin. Kun huomioi minulle ääneen pöydälläni olevat keksit, vastasin ahmatille, että katsoa saa mutta ei koskea. Lähti pois loukkaantuneen näköisenä, kuin pikkupoika. Koko tilanne huvittaa vieläkin.

Vierailija
40/64 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kannata tuoda mitään tarjolle, jos ei halua, että kaikki niitä syö. Tuo ei ole pyyteetöntä tarjoamista, jos sitten odottaa jotain vastapalvelua.