Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen nainen antaa miehelle luvan ottaa alastonkuvia naisesta?

Vierailija
13.04.2025 |

Vielä jotain perseenlevityskuvia, joissa näkyy naamakin.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen joka nauttii paljastelusta. Eri asia jos kuvat päätyvät nettiin ja tunnistetaan. Yllättävän monta tuttua tullut sivustoilla vastaan näinä vuosina. En ole kyllä heille asiasta mitään sanonut.

Vierailija
2/13 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä löytyy iso joukko naisia jotka tykkää keikistellä kameralle. Laita vaikka instaan hakusana tfp tai tfcd.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, oisko limainen huo.. mitään?

Vierailija
4/13 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaisia naisia näyttää olevan noin miljardi että siitä vaan kyselemään.

Tilastollisesti merkittävän otoksen saat varmaan kasaan jo 100 000 hastattelulla jos ovat riittävän satunnaisesti valittuja.

Sosiologian väitöskirjaako olet väsäämässä?

Vierailija
5/13 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikkapa minä. Vakipano otti kuvia, kun kulli oli juurta myöden suussa ja vähän muutakin suikkarikuvaa. 

Vierailija
6/13 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Löysin huippumiehen, mutta toisesta kaupungista. Tapaamme viikonloppuisin, joskus viikollakin. Seksi on täydellistä. Ei minua haittaa, että hän ottaa kuvia. Joskus kerran pari vuodessa laittaa kännykän ikkunalaudalle ja videoi koko kaksituntisen, jonka vietämme sängyssä. Hän katselee niitä, minä en. Ei löydy enää netistä. Kerran laittoi luvallani pari videota kasvot peitettynä nettiin, mutta se sivusto on jo lopettanut toimintansa. En koe näissä mitään pahaa enkä ole katunut milloinkaan. Ei minua kiinnosta pätkääkään, kuinka moni mies tai nainen on pyrkinyt saamaan orkun niitä katsellessaan.

Vierailija
7/13 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen nainen joka haluaa jatkaa miehen kanssa.

Vierailija
8/13 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellainen nainen joka haluaa jatkaa miehen kanssa.

Naisen jokainen -ei- nakertaa suhteen peruspilareita.

Vierailija
9/13 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herttainen nainen pitää olemista alastomana kuvauksissa ystävyytenä ja luottamuksena mieheen, ja näin mies sen myös tulkitsee, mutta kielteisesti suhtautuva sisko pyrkii antamaan itsestään toisen viestin, hankalan änkyrän, ja onnistuu siinäkin.

Kyse on lopulta vain siitä, rakastaako vai eikö. 

Vierailija
10/13 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herttainen nainen pitää olemista alastomana kuvauksissa ystävyytenä ja luottamuksena mieheen, ja näin mies sen myös tulkitsee, mutta kielteisesti suhtautuva sisko pyrkii antamaan itsestään toisen viestin, hankalan änkyrän, ja onnistuu siinäkin.

Kyllä, mutta myöskin kiihottuvat. Jokainen kaunotar jota olen nakukuvaillut, on aina, joka kerralla, kiihottunut seksuaalisesti mallina olemisen ansioista. Luulen että tämä on yksi merkittävä vaikutin sille että netti on ihan turvoksissa nakukuvia kaunottarista.

Vierailija
11/13 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, mutta myöskin kiihottuvat. Jokainen kaunotar jota olen nakukuvaillut, on aina, joka kerralla, kiihottunut seksuaalisesti mallina olemisen ansioista. Luulen että tämä on yksi merkittävä vaikutin sille että netti on ihan turvoksissa nakukuvia kaunottarista.

Totta kai, kuten biologiastakin tiedämme. Terve, normaali nainen nauttii saadessaan olla ihailun kohteena myös seksuaalisesti samalla, kun itse herttailee toiselle. Ei käynyt koskaan edes mielessä siinä olevan jotakin ylimääräistä, kun ystäväperheen rouva aina saunassa hieroi orgasmiin lumoavan kauniin vittunsa, ja nousi sen saadessaan varpailleen. Ei tietenkään ollut kyse hänen HALUSTAAN tehdä jotakin, vaan ainoastaan uskalluksen määrästä.

Vierailija
12/13 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen antaa luvan ottaa  kuvia naisesta. Mitäs tuosta, toki siltä kuvattavalta pitäisi kysyä.

Vierailija
13/13 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella moni nainen tuntuu nauttivan siitä, että hänestä on seksikkäitä valokuvia, joita sitten muut katselevat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme