Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko nipo?

Vierailija
15.03.2007 |

lapsemme (alle 2v.) on toisinaan mummon luona hoidossa. Mummon miesystävän (ovat olleet jo 10 vuotta yhdessä) mennessä vessaan lapsemme (tyttö) tunkee mukaan. Joten kun miesystävä istuu housut nilkoissa pytyllä, tyttömme häärää siinä ympärillä. Mä en pidä ajatuksesta ja pyysinkin tänään, että näitä tilanteita ei enää tulisi. Siis että lapsemme ei olisi tämän miesystävän kanssa yhtä aikaa vessassa.

Olenko nipo?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos on mun tai mieheni kanssa vessassa, mutta ei kenenkään muun. Varsinkaan miehen. Ehkä sitä on vähän ylivarovainen... Myönnän ja mulla on vähän ikävä olo, että sanoin asiasta, mutta koetin sanoa tosi kauniisti.

T. Ap.

Vierailija
2/5 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano seuraavalla kerralla kaikille, myös lapselle, kuuluvasti, että " kaikille pitää antaa vessarauha ja yksi kerrallaan mennään vessaan!" tai jotakin muuta vastaavaa ja ala puhumaan siitä joka kerta, vaikka kotonakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mua meidän vanhempien alastomuus häiritse. Menee usein isänsä kanssa kahdestaan aamulla suihkuunkin, mutta mistä minä todellakaan tiedän kaikista sen miehen taustoista, vaikka kauan ovatkin olleet yhdessä ja jotenkin se on musta vähän pervo tilanne muutenkin. En haluaisi lapseni menevän vessaan yhtäaikaa edes oman isäni kanssa, jonka tunnen tosi hyvin...

T. Ap

Vierailija
4/5 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä tarkoittaa sana nipo?

Vierailija
5/5 |
15.03.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarkoitin nipolla tässä yhteydessä sellaista pikkumaista turhasta hermostujaa.

T. ap