Meillä kummittelee!
En ole ikinä pelännyt niinkuin eilen! Ostimme noin vuosi sitten vanhahkon talon täältä Keski-suomesta. Eilen olin yksin kotona pojan #V, kanssa. Laitoin pojan nukkumaan ja syvennyin Greyn anatomiaan. Kesken ohjelmaa huomioni kiinnittyi ääneen rappusissa, aivan kuin niitä olisi kuljettu ylös. ajattelin että vanha talo vaan elää, enkä kiinnittänyt huomiota sen enenpää. Yhtäkkiä poika alkoi kuitenkin kirkua hysteerisesti, ja kun menin häönen luokseen, hän puhui jostain tädistä. Saatuani pojan rauhoiittumaan, jatkoin telkan katsomista.
Hetken päästä tuntui, kuin joku katselisi minua. Kääntyessäni näin vanhan naisen takanani. Säikähdin ihan älyttömästi ja tuntui, että kuolen siihen paikkaan. Nainen käveli hitaasti takan luo ja katosi. Nyt pitäisi olla vielä 2 yötä yksin ja en kestä sitä! päivälläkin pelottaa! Mitä jos se nainen tulee taas? Apua. Tämä on totta.
Kommentit (43)
Noihin henkiin liittyy valtava pelon tunne.
terv. se uskovainen, joka kommentoi tuossa ylhäällä
ps ihmetyttää hieman, että kuinka jotkut teistä suostuvat asumaan tuollaisten henkien kanssa.
Kerro, että te asutte nyt täällä ja sano, että sovitaanko, ettet tule enää. Vaarattomia nuo ilmiöt yleensä on. Aika ei vaan ole lineaarista.
Se auttaa niitä siimahäntäisiä vilistäjäkummituksia luopumaan välitilastaan ja siirtymään reilusti ulos...
No uskovainen se ei ainakaan ole ollut. Jos olisi ollut, olisi jo taivaassa. päinvastoin joku ihminen, jolla on ollut yhteyksiä demoneihin.
Vierailija:
Se on voinut olla uskovainen eläessään ja pelkää Jumalaa edelleen (riippumatta siitä, onko Jumalaa olemassa).
Itse asiassa tuollainen outo " välitilassa oleminen" voi nimenomaan saada sen kummituksen uskomaan, että Jumala on olemassa. Onko kummituksen helvetti sitten se, että jää maan päälle vangiksi? En tiedä.Kokeile sanoa sille:
Olet kuollut. Anna sielusi lentää vapauteen. Päästä irti tästä paikasta, vaikka se olikin sinulle rakas silloin kun elit.
Puhu sille, että päästäisi irti tästä maailmasta. Sillä on rakkaita jossain kaukana odottamassa.
Rakasti kotiaan älyttömästi. Liikaakin.
En ole koskaan käskenyt sitä häipymään. Pyytänyt ainaostaan rauhoittumaan, jos pitää hirmuista kolinaa.
Vierailija:
ps ihmetyttää hieman, että kuinka jotkut teistä suostuvat asumaan tuollaisten henkien kanssa.
Ne ovat olleet siellä ennen meitä, joten kai niillä on oikeus olla edelleen. Miksi ne olisivat jotenkin pahoja? Kai sitä nyt pelästyy, kun näkee jotain mitä ei odota näkevänsä, mutta kaikkeen tottuu.
jäädä astraalimatkallekin kenties.
Niiden juttujen kanssa ei juuri saisi pelleillä kun ei tiedä sitten miten käy.
Vaikka toki henki voi irtaantua ruumiista " vahingossakin" , kuten vakavien onnettomuuksien sattuessa, tai leikkaussalissa jne.
Kymmenkunta ihmistä on kuullut isän liikkumisen, kolinan, puhetta. Minäkin. Peitotkin ovat toisinaan nousseet ilmaan.
Vierailija:
Miksi poikasi alkaa kirkua hysteerisesti nähdessään vanhan naisen?
Se mua tässä jutussa eniten ihmetyttää... ...
Täti ei ole häirinnyt sen jälkeen kuin harvoin, ikään kuin vahingossa.
Vierailija:
Kymmenkunta ihmistä on kuullut isän liikkumisen, kolinan, puhetta. Minäkin. Peitotkin ovat toisinaan nousseet ilmaan.
Kannattaa panna rahoiksi. Skepsiksen hasteella voi aloittaa, sillä saa muistaakseni kymppitonnin. Jatkaa voi Randin tarjoamalla miljoonalla dollariinilla.
Eipä vaan ole kukaan hakenut pois.
Käytänössä sovitte vain koejärjestelyt, joilla ilmiön havaitaan jonkun luotettavan henkilön toimesta. Vaikka sitten kameralla tms.
Toivottavasti faija on yhteistyöhaluinen.
edellinen omistaja kuoli tähän kotiin ja mä luulen, että hän kummittelee täällä. Askeleita kuuluu, koputuksia (ei ole seinänaapureita), ääniä jne.
Sanotaan kyllä, että mahdollisimman vähän tulisi kiinnittää huomiota asiaan, koska siitä ne innostuu.
Polta vähän kuivattua salviaa. Yritä sanoa sille (ääneen), että " Sinun on aika jatkaa matkaa rajan yli. Sinä et enää kuulu tänne."
Paljon voimia! Minuakin pelottaa täällä joskus todella.
Eri juttu on sitten, jos on ns. paha henki. Naapureillamme oli joskus sellainen ongelma, noin kymmenen vuotta sitten... Naisille näyttäytyi talossa piru. Monelle naiselle. Miesten tullessa paikalle katosi. Myös pikkutytölle useaan kertaan oli näyttäytynyt, vaikkeivät aikuiset olleet puhuneet... Tyttö ei tosin sitä ollut ymmärtänyt pelätä, oli vain ihmetellyt että " miksi se ukko uunin päällä aina tuijottaa?" Täytyisikin kysyä, mikä nykyään tilanne...
olen kuullut yhestä miehestä (kirkkoherra) joka palveli yhessä kunnassa ja nykyään kummittelee siellä pappilassa. olisi halunnut tulla haudatuksi tämän kunnan kirkkomaahan mutta on haudattu sinne missä kuolinhetkellään oli virassa. eli sen takia nyt kummittelee...
toisaalta tälläiset " vaarattomat" on mielenkiintoisia mutta olen kyllä kuullut joidenkin nähneen pelottavempiakin kuten pirun ym. sellaista en toivo kenellekkään.
Minä tunnen kaikki ja olen joka parissa paikassa ilman kertomusta aistinut että joku liikkuu.
Ei ne mitään kummituksia ole vaan henkiä.
Kun äitini kuoli en voinut rukoilemista lopettaa moneen kuukauteen.
Kerran vain tuli ihana rauha että on päässyt perille<+
Vierailija:
No kai kuka tahansa aikuinenkin säikähtää, että kuka *ttu tuo outo ihminen huoneessani on?