Sini Ariell Australian wokesekoilusta - jos työntekijä identifioituu kissaksi, onko työnantajan tarjottava hiekkalaatikko?
Mitä tapahtuu jos hiilikaivokselle ilmaantuu kissaksi identifioituva työntekijä? Voiko hän vaatia omaa kissanhiekkalaatikkoa ja jos voi, kuka sen siivoaa? Miten käy kissoille allergisten työkavereiden? Pitääkö rokotukset ottaa, ja voiko kissa ajaa rekkaa?
Ei ole aivan tavanomaista nähdä kansanedustaja Juha Mäenpään (ps.) menevän hämilleen, mutta eduskunnassa vieraillut juontaja-tatuointitaitelija-malli Sini Ariell kertoi Australiasta niin kummallisia terveisiä, että karski pohjanmaalainen kansanedustaja menee hetkeksi sanattomaksi.
Sini Ariell asuu nykyisin Australiassa, mutta on totaalisen leipääntynyt maan vahvaan sensuuriin ja kajahtaneeseen woke-ilmiöön. Suorasanaisella Ariellilla on valtava seuraajajoukko, ja hän tuottaa ahkerasti sisältöä erilaisista ilmiöistä.
Hän kertoo tukevansa perussuomalaisia vaaleissa.
Kommentit (139)
Vierailija kirjoitti:
Aivan samaa mieltä. Hän viestii elävänsä ja hengittävänsä vihaa ja tuomitsemisesta, joka taas näyttäytyy erikoisena kun julistautuu samalla niin hartaaksi kristityksi ja uskovaiseksi. Luulin, että kristinuskossa on hyve se, että VAIN jumala tuomitsee ja ihmisen tehtävä on rakastaa lähimmäistään ja kääntää toinen poskensa. Jos uskoisin jumalaan, niin olisin huolissani Sinin taivaaseen pääsystä, mutta hän taitaa kovasti luottaa siihen, että saa kyllä syntinsä anteeksi viime metreillä. "Tee niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän", sitä Sini ei vielä ole ymmärtänyt. Huomionhaku taitaa hänellä mennä aivan kaiken edelle.
Tämä oli siis vastaus "Vierailija 22.08.2025 | 11:57" -viestiin, jossa ihmeteltiin myös Sinin käytöstä.
Herran jestas millaista pilkkaa hän tekeekään omassa somessaan ihmisistä, joiden mielipiteitä vastaan hän on. Henkisessä työssä riittää työn sarkaa Sinillä, ei ole löytänyt vielä kristillisiä arvoja sydämeensä.
Miksi hän on kiusaaja? Omat mielipiteensä ja aatteensa voi tuoda aikuisemmallakin tavalla esille. Käytöstavat taas kunniaan!
Menee koko ajan vain sekopäisemmäksi tuon rouvan setit.
Jotenkin tuntuu, ettei ole mieleltään ihan terve. Tai vaihtoehtoisesti on vaan ikuinen koulukiusaaja, jonka henkinen kasvu pysähtyi teinivuosien.
Ensin hän pillastui hesarin pilapiirustuksesta mutta kun Trump meni tekemään samanmoista pilkkaa niin hiljaista on. On se semmosta noissa kulttipiireissä.
Vierailija kirjoitti:
"Niin, julistavat että sukupuoli on korvien välissä 😁 Ja että miehestä voi tulla nainen ja toisinpäin (ei voi, kromosomit eivät muutu)"
Entä sitten? Ei oikeasti vaikuta sinun tai minun elämään sitten yhtään mitään. Maailmaan mahtuu puhetta ja kaikenlaisia näkemyksiä mutta suurin osa ihmisistä elää ihan kuten aina ennenkin.
En ole koskaan tavannut ketään joka olisi vaatinut minua kohtelemaan häntä kissana tai taisteluhelikopterina. Enkä usko ihan heti tapaavanikaan.
Jos tällä kissaksi identifioitumisella onnistutaan saavuttamaan jotain niin tämä kyllä lisääntyy. Siis että heidän fantasiavaatimuksensa ylittävät minun realiteettivaatimukseni.
Miltäs näyttää? Sukupuoli on jo mahdollista kuvitella, nähtävästi sen voi myös keksiä.
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jäänyt epäselväksi, miksi tämän Sini Ariellin poliittisista mielipiteistä keskustellaan Suomessa. Onko hän erityisen oppinut ja viisas ajattelija, vai mikä mahtaa olla syynä?
Oppineisuudesta en tiedä mutta hän on erittäin fiksu, suoraselkäinen ja-sanainen korrektilla tavalla, omilla aivoillaan ajatteleva ihminen jolle Suomi on yhä tärkeä vaikka ei täällä enää asukaan. Ehkä hän myös näkee asiat ja tilanteet selkeämmin matkan päästä kuin me täällä ja osaa myös peilata niitä Australian tilanteisiin. Hän ei mennyt Australiaan makoilemaan ja tukia nostamaan vaan teki paljon töitä että oleminen ja asuminen siellä onnistuu, hänellä on varaa kritisoida mm-politiikkaa..
Persut on sitten helvetin tyhmiä. Kauhee ulina jostain globalisaatiosta ja sitten itse huutavat paska housussa tämän, tuon ja sen ulkomaan hommista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos koululainen identifioituu kissaksi, pitääkö ala-asteillekin laittaa kissanhiekkalaatikot normi WC rinnalle? Jos vastustat tätä olet suvaitsematon rasistifasistinatsi
Eikös kouluissa ole hiekkalaatikot pihalla.
Jaa nytkö kissat saavat mennä tarpeilleen lasten hiekkalaatikoille? Se lupa koskee sitten ihan kaikkia kissoja, ei saa syrjiä osaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos koululainen identifioituu kissaksi, pitääkö ala-asteillekin laittaa kissanhiekkalaatikot normi WC rinnalle? Jos vastustat tätä olet suvaitsematon rasistifasistinatsi
Eikös kouluissa ole hiekkalaatikot pihalla.Jaa nytkö kissat saavat mennä tarpeilleen lasten hiekkalaatikoille? Se lupa koskee sitten ihan kaikkia kissoja, ei saa syrjiä osaa.
Kukas ne sotkut sieltä sitten siivoaa? Kissan omistaja eli vanhempi/huoltaja. Kuulostaa kivalta että siellä lojuu tunteja ihmisen kakkaa ja pissaa.
Vuosi sitten tapahtunut eduskuntavierailu. Eilen siitä tuli tasan vuosi.
Jos identifioituu kissaksi, niin myös ruokavalion syytä olla sen mukainen. Hiiriä jne.
Että kannattaa Sini persuja. Ei mikään yllätys, vain persu tuottaa jotain aloituksessa mainittua höpötystä.
– Jälleen kerran elämä yllätti. Päädyin toistamiseen raskaaksi. Minä, joka olin kärsinyt 16 vuotta lapsettomuudesta, kirjoittaa Ariell, joka oli saanut aiemmin lapsettomuusdiagnoosin.
16 vuotta lapseton
nyt 2 lasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jäänyt epäselväksi, miksi tämän Sini Ariellin poliittisista mielipiteistä keskustellaan Suomessa. Onko hän erityisen oppinut ja viisas ajattelija, vai mikä mahtaa olla syynä?
Oppineisuudesta en tiedä mutta hän on erittäin fiksu, suoraselkäinen ja-sanainen korrektilla tavalla, omilla aivoillaan ajatteleva ihminen jolle Suomi on yhä tärkeä vaikka ei täällä enää asukaan. Ehkä hän myös näkee asiat ja tilanteet selkeämmin matkan päästä kuin me täällä ja osaa myös peilata niitä Australian tilanteisiin. Hän ei mennyt Australiaan makoilemaan ja tukia nostamaan vaan teki paljon töitä että oleminen ja asuminen siellä onnistuu, hänellä on varaa kritisoida mm-politiikkaa..
Empä tiedä. Jos siellä Ausseissa niin kovin kerran töitä painaa niin miksi tarvii silti olla ruinaamassa somessa rahaa suomalaisilta? Suomalaisten pitäis rahallisesti tukea ton naisen elämää, muuten ei omien sanojensa mukaan pääse edes käymään Suomessa. Tukien varassa elämistä tuommonenkin. Kertoo myös siitä, ettei ole yhtään onnistunut integroitumaan Australiaan.
Hyvä Sini, arvostan terveitä mielipiteitäsi.
Vierailija kirjoitti:
– Jälleen kerran elämä yllätti. Päädyin toistamiseen raskaaksi. Minä, joka olin kärsinyt 16 vuotta lapsettomuudesta, kirjoittaa Ariell, joka oli saanut aiemmin lapsettomuusdiagnoosin.
16 vuotta lapseton
nyt 2 lasta
Taisi lapsettomuus ja siitä puhuminen olla muotia tuohon aikaan. Naiset menee aina muotioikkujen perässä.
Vierailija kirjoitti:
Missä Sini Ariell on esittänyt näkemyksiään, joista tämä ketju lähti liikkeelle? Ei ole viitteitä eikä linkkejä.
ihan Facebookissa päivittelee päivittäin
Voiko ihminen identifioitua miksi vain, ei vain eläimeksi, vaikka esineeksi tai maa-alueeksi tai miksi vain?
Aivan samaa mieltä. Hän viestii elävänsä ja hengittävänsä vihaa ja tuomitsemisesta, joka taas näyttäytyy erikoisena kun julistautuu samalla niin hartaaksi kristityksi ja uskovaiseksi. Luulin, että kristinuskossa on hyve se, että VAIN jumala tuomitsee ja ihmisen tehtävä on rakastaa lähimmäistään ja kääntää toinen poskensa. Jos uskoisin jumalaan, niin olisin huolissani Sinin taivaaseen pääsystä, mutta hän taitaa kovasti luottaa siihen, että saa kyllä syntinsä anteeksi viime metreillä. "Tee niin kuin haluaisit itsellesi tehtävän", sitä Sini ei vielä ole ymmärtänyt. Huomionhaku taitaa hänellä mennä aivan kaiken edelle.