Sini Ariell Australian wokesekoilusta - jos työntekijä identifioituu kissaksi, onko työnantajan tarjottava hiekkalaatikko?
Mitä tapahtuu jos hiilikaivokselle ilmaantuu kissaksi identifioituva työntekijä? Voiko hän vaatia omaa kissanhiekkalaatikkoa ja jos voi, kuka sen siivoaa? Miten käy kissoille allergisten työkavereiden? Pitääkö rokotukset ottaa, ja voiko kissa ajaa rekkaa?
Ei ole aivan tavanomaista nähdä kansanedustaja Juha Mäenpään (ps.) menevän hämilleen, mutta eduskunnassa vieraillut juontaja-tatuointitaitelija-malli Sini Ariell kertoi Australiasta niin kummallisia terveisiä, että karski pohjanmaalainen kansanedustaja menee hetkeksi sanattomaksi.
Sini Ariell asuu nykyisin Australiassa, mutta on totaalisen leipääntynyt maan vahvaan sensuuriin ja kajahtaneeseen woke-ilmiöön. Suorasanaisella Ariellilla on valtava seuraajajoukko, ja hän tuottaa ahkerasti sisältöä erilaisista ilmiöistä.
Hän kertoo tukevansa perussuomalaisia vaaleissa.
Kommentit (100)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo Sini vaikuttaa harvinaisen fiksulta somejulkkikselta, tai onhan myös tunnettu tatuoija.
😆🤣😂
Minusta ei voida edellyttää että 500 vuotta kotouttamista riittäisi romaneille t. Maria O.
Sini on oikeassa. Woke on typerintä p*skaa mitä nykymaailmassa näkee ja kuulee. Herätkää jo sieltä wokekuplastanne toopet.
Sini on pelottava jotenkin. Vähän tuntuu et sen mielenterveys järkkyy. Haukkuu ja postaa kommentteja sellaisilta jotka ovat kritisoineet häntä. Ja niistä näkee että ihan asiallisesti ovat sanoneet mutta Sini vetää sen silleen että häntä vainotaan. Mut jotenkin epävakaa meno.
Hänellä luulis et asiat on hyvin. Kaksi ihanaa lasta vaikka ei pitänyt voida saada lapsia koskaan. Erosi ekasta miehestään tästä syystä. Löysi heti miehekkään miehen Australiasta joka kustantaa perheelle ilmeisen korkeatasoiseen elämän. Saa tehdä omia tatuointi juttujaan.
Mutta silti valittaa aivan koko ajan siellä somessa. En voi ymmärtää miten hän jaksaa sitä omaa negstiivisuuttaan. Ja sit kuitenkin aukoo päätään siitä miten häntä vainotaan. Sekaisin on.
Joskus seurasin häntä instassa, mutta meno on tosiaan muuttunut ihan sekopäiseksi. Taitaa olla miehen ajatusmaailma mennyt myös Sinin päähän.
Suuttui, kun "suomen media on bannannut hänet" (sen jälkeen, kun sauhusi jostain dna-sukupuoliasioista) , ihan kuin suomen mediataloilla olisi joku velvollisuus kirjoittaa Sinistä juttuja.
Tällä hetkellä tuntuu, että yrittää vain sohia muurahaispesää noilla jutuillaan, että pääsisi edes jotenkin otsikoihin.
Melko surullista meininkiä kyllä.
Mutta voiko kissaa pitää työssä? Eläintyö? Onko sallittua? Työnantajana vetoaisin siihen ja antaisin lopputilin. "En saa työllistää eläimiä. Kaikkea hyvää sinulle. Miau!"
Missä tuollaista oikeasti konkreettisesti tapahtuu niin että ihan ongelmaksi asti äitynyt? Sit pitää vouhkaa somessa hullun kiilto silmissä. Ihme touhua. Ja kaikkein huolestuttavina on et kuinka moni komppaa ja kannustaa jatkamaan. Ihme touhua. Ihme muija.
Niin, lieneeköhän se mies olevan noiden ajatusten taustapiru vai onko Sini aina kallistunut tuohon suuntaan muutenkin ja vakka löytänyt kantensa. Se mies haki paikallispolitiikkaan ilmeisesti äärioikeistolaisena. Ei päässyt. Vaikea kuvitella että nainen ottaisi äärioikeistolaisen miehen jos ei jo valmiiksi omaa samantyylistä arvomaailmaa. Edes vähän.
Harva nainen pystyy sietämään sitä arvomaailmaa. Ja silleen mielenkiintoista että paljaita rintojaan esitellyt kauttaaltaan tatuoitu nainen yleensä hyväksyttäisiin paremmin woke puolella mitä hän mollaa jatkuvasti. Ja äärioikeiston miehet yleensä haukkuu Sinin näköisiä naisia. Ihme tyyppi.
Mite on mahdollista ettei ymmärretä woke sanan merkitystä? Ei woke tarkoita uniikinlumihiutaleen kissanhiekkaa vaan tasa-arvoa.
Vierailija kirjoitti:
Viherpunikkien erittäin sairaat kusipäiset wokettajat ovat tuhonneet länsimaisen sivistysyhteiskunnan.
TÄMÄ
Vierailija kirjoitti:
Minulle on jäänyt epäselväksi, miksi tämän Sini Ariellin poliittisista mielipiteistä keskustellaan Suomessa. Onko hän erityisen oppinut ja viisas ajattelija, vai mikä mahtaa olla syynä?
Turha töhertelijä kyseinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Mite on mahdollista ettei ymmärretä woke sanan merkitystä? Ei woke tarkoita uniikinlumihiutaleen kissanhiekkaa vaan tasa-arvoa.
Niin, julistavat että sukupuoli on korvien välissä 😁 Ja että miehestä voi tulla nainen ja toisinpäin (ei voi, kromosomit eivät muutu)
Vierailija kirjoitti:
Entä jos koululainen identifioituu kissaksi, pitääkö ala-asteillekin laittaa kissanhiekkalaatikot normi WC rinnalle? Jos vastustat tätä olet suvaitsematon rasistifasistinatsi
😂
Aina kun vasurien sekopäisen ideologian selittää ääneen selkokielellä alkaa vasurien uhriutuminen sen perusteella ettei sitä saa selittää ääneen selkokielellä.
Muuten tuo nykyinen gender-sekoilu näyttää olevan sekoitus sitä että jotkut ei jostain syystä tosiaankaan korviensa välissä tiedä mitä ovat ja tää pitää jostain syystä siirtää kaikkien muiden ongelmaksi pronominileikillä, tai toisaalta tällä ikisuosikilla eli "mä haluun erityiskohtelua" jota jotkut harrastaa aina tilaisuuden tullen.
"Niin, julistavat että sukupuoli on korvien välissä 😁 Ja että miehestä voi tulla nainen ja toisinpäin (ei voi, kromosomit eivät muutu)"
Entä sitten? Ei oikeasti vaikuta sinun tai minun elämään sitten yhtään mitään. Maailmaan mahtuu puhetta ja kaikenlaisia näkemyksiä mutta suurin osa ihmisistä elää ihan kuten aina ennenkin.
En ole koskaan tavannut ketään joka olisi vaatinut minua kohtelemaan häntä kissana tai taisteluhelikopterina. Enkä usko ihan heti tapaavanikaan.
"tai toisaalta tällä ikisuosikilla eli "mä haluun erityiskohtelua" jota jotkut harrastaa aina tilaisuuden tullen."
En tiedä elänkö sitten jossain kuplassa mutta minun elämässäni ei kyllä näy ollenkaan nämä "haluan erityiskohtelua" ihmiset. Ja ihan pääkaupunkiseudulla asun.
Näkyykö sinun?
Olen identifioitunut kalaksi, mutta työnantaja ei suostu hankkimaan tarpeeksi tilavaa akvaariota. Voinko ottaa yhteyttä Suomen viranomaisiin tai viime kädessä EU:n therian-valtuutettuun?
Vierailija kirjoitti:
Olen identifioitunut kalaksi, mutta työnantaja ei suostu hankkimaan tarpeeksi tilavaa akvaariota. Voinko ottaa yhteyttä Suomen viranomaisiin tai viime kädessä EU:n therian-valtuutettuun?
Ilmoita työnantajasi niin me ryhdymme maalittamaan sitä.
T. Vihreät ja Vasemmistoliitto
Vierailija kirjoitti:
"tai toisaalta tällä ikisuosikilla eli "mä haluun erityiskohtelua" jota jotkut harrastaa aina tilaisuuden tullen."
En tiedä elänkö sitten jossain kuplassa mutta minun elämässäni ei kyllä näy ollenkaan nämä "haluan erityiskohtelua" ihmiset. Ja ihan pääkaupunkiseudulla asun.
Näkyykö sinun?
Rupea vaikka kokiksi tai tarjoilijaksi ravintolaan ja sitten ihmettele miten "ehdottomasti täysin laktoositonta" pääruokaa vaatinut asiakas mättää naamaansa iloisesti jonkun jäätelö-kermavaahto jälkiruoan laktooseineen.
Alkaa tulla jo aika paljon myötähäpeää tän hahmon toiminnasta. Vähän aikaa sitten valitti instassa, kuinka Henny Harjusola on naistenlehden kannessa (ensimmäisenä transnaisena}), kuinka siitä nyt kaikki saa taas vääränlaisia ajatuksia päähänsä ja miksi hänestä ei tehdä enää lehtijuttuja Suomessa.
Nyt ulisee, kuinka Iltalehden sivuilta ei löydy hänestä yhtään juttua 🙄
Ja ei, en seuraa häntä (enää). Joskus seurasin, kun oli mielenkiintoisia juttuja sikäläisestä elämästä, mutta tämä julistaminen siitä, miten asiat saa tai ei saa olla, alkoi todella tökkimään. Ja siihen huttuun kun vielä vedetään teennäistä Jumala on herrani-juttua, niin evvk.
Satunnaisesti, jos on oikein tylsää, tulee vilkaistua, olisiko Sinillä taas jotain painavaa sanottavaa, jolla saisi edes vähän lisää julkisuuden valokeilaa 😂