Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies makoilee

Vierailija
13.04.2025 |

Ovatko kaikki miehet tällaisia? Mieheni nukkuu n 9 h yöunet, ja päivällä hän makoilee suurimman osan aikaa. Nyt kun tekee paljon etätyötä, tekee senkin sängyssä makuuasennossa suurelta osin. Työajan ulkopuolella katselee kännykkää sängyssä maaten tai makaa sohvalla katsomassa telkkua. Nousee hetkellisesti, tekee jotakin, esim vie koiria ulos, käy treeneissä tms. ja palaa kotiin makoilemaan. Meillä on jo molemmat  lapset isoja. Itse saisin tosta määrästä makoilua makuuhaavoja :D

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asiallinen vastaus!  

Ap

Siis numero 72. Just tämä!

Ap

Vierailija
82/89 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei paikat kestäisi jatkuvaa makoilua. Kolmekymmentä kun tuli täyteen, huomasin, että paikat alkoivat mennä jumiin ja kipeytyä heti jos parikin päivää otti liian rennosti. Siihen asti olin suunnilleen asunut sohvan pohjalla. Nyt on tehtävä säännöllisesti lihaskuntoa ja lenkkeillä.

Kuulostaa psykosomaattiselta, kun heti 30v synttäreistä alkoi paikkoja kolottaa. Minulla jatkuu kivuton makoilijan elämä 43-vuotiaana. Salilla kyllä käyn ja kävelen ja pyöräilen paljon.

Ethän sinä ole makoilija kun käyt salilla, kävelet ja pyöräilet paljon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun ap:n polvet pettää niin seksi loppuu.

Ei tuo tilanne kovin lohdullinen ole. 

Polville tosi rankkaa nivelille jos yhdyntätiheys on 2-3 kertaa viikossa. 

Vierailija
84/89 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko on tosi mukavuudenhaluinen tai sit on joku juttu, mikä aiheuttaa väsymystä. (Esim. D-vitamiinin puute, kilpparin vajaatoiminta, raudanpuute)

Vierailija
85/89 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taivaallista kun nyt saa parinkymmenen parisuhdevuoden jälkeen vapaapäivänään makailla, juoda cocktaileja ja saunoa ilman että kukaan on jäkättämässä.  

Jos tämä liittyy muhun, mä en jäkätä. Karmeaa jos joku jäkättäisi vapaapäivän makoilusta.

Mun mies tosiaan makoilee työ- ja vapaa-ajan, ja aikuinen ihminenhän hän on joka tekee omat valintansa kuten minäkin. Oon miettinyt että ehkä se on joku anatominen ominaisuus että pitkällään on kivaa.

Ap

On kivaa.

Vierailija
86/89 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin runkkailen maaten. Miten ap:n mies? Montako varvia hän hoitaa itselleen päivässä?

Vierailija
87/89 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasta eroottinen yhteiselonne on ja kaipaatko siltä jotain enemmän?

Kaksi alapeukkua parisuhteen tärkeimpään kysymykseen. 

Etkö tiennyt, että keskiverrolle palstamammalle kaikki seksiin liittyvä on tabu ja hyihyi

Peräaukko painetaan miehen terskaa vasten ja sitten rohkeasti kaasut siihen. Ja pökäle perään.

Vierailija
88/89 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millasta eroottinen yhteiselonne on ja kaipaatko siltä jotain enemmän?

Kaksi alapeukkua parisuhteen tärkeimpään kysymykseen. 

Etkö tiennyt, että keskiverrolle palstamammalle kaikki seksiin liittyvä on tabu ja hyihyi

Peräaukko painetaan miehen terskaa vasten ja sitten rohkeasti kaasut siihen. Ja pökäle perään.

Ei tuohon naista tarvita, kuten tiedät. 

Vierailija
89/89 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei paikat kestäisi jatkuvaa makoilua. Kolmekymmentä kun tuli täyteen, huomasin, että paikat alkoivat mennä jumiin ja kipeytyä heti jos parikin päivää otti liian rennosti. Siihen asti olin suunnilleen asunut sohvan pohjalla. Nyt on tehtävä säännöllisesti lihaskuntoa ja lenkkeillä.

Kuulostaa psykosomaattiselta, kun heti 30v synttäreistä alkoi paikkoja kolottaa. Minulla jatkuu kivuton makoilijan elämä 43-vuotiaana. Salilla kyllä käyn ja kävelen ja pyöräilen paljon.

Ethän sinä ole makoilija kun käyt salilla, kävelet ja pyöräilet paljon.

Kuten myös AP:n makoileva mies. Miten täällä kukaan ei osaa lukea?