Mies makoilee
Ovatko kaikki miehet tällaisia? Mieheni nukkuu n 9 h yöunet, ja päivällä hän makoilee suurimman osan aikaa. Nyt kun tekee paljon etätyötä, tekee senkin sängyssä makuuasennossa suurelta osin. Työajan ulkopuolella katselee kännykkää sängyssä maaten tai makaa sohvalla katsomassa telkkua. Nousee hetkellisesti, tekee jotakin, esim vie koiria ulos, käy treeneissä tms. ja palaa kotiin makoilemaan. Meillä on jo molemmat lapset isoja. Itse saisin tosta määrästä makoilua makuuhaavoja :D
Kommentit (89)
Sehän johtuu varmastikin siitä, että liika istuminen tappaa. Näinhän olemme uutisista lukeneet. Makoilu terveellisempää?
Mun mielestä vain tyhmä ihminen orjan mentaliteetilla touhuaa paljon.
Kaikki miesten tekeminen tähtää siihen että voi päästä makoilemaan. En nyt tiedä mitä mystistä tässä on. Naiset tyypillisesti pyrkivät pääsemään tekemään "jotain", kun miehet pyrkivät pääsemään tekemään "ei mitään".
Lisättäköön vielä että miehen "ei minkään" tekeminen on usein ansaittua. Oli se sitten töiden jälkeistä, salin jälkeistä tms löhöilyä. Se on paras fiilis maailmassa päästä rankan päivän jälkeen makoilemaan. En tarvitse mitään muuta.
Vierailija kirjoitti:
Millasta eroottinen yhteiselonne on ja kaipaatko siltä jotain enemmän?
Makoilee silloinkin. Vaikka väkisin.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki miesten tekeminen tähtää siihen että voi päästä makoilemaan. En nyt tiedä mitä mystistä tässä on. Naiset tyypillisesti pyrkivät pääsemään tekemään "jotain", kun miehet pyrkivät pääsemään tekemään "ei mitään".
Lisättäköön vielä että miehen "ei minkään" tekeminen on usein ansaittua. Oli se sitten töiden jälkeistä, salin jälkeistä tms löhöilyä. Se on paras fiilis maailmassa päästä rankan päivän jälkeen makoilemaan. En tarvitse mitään muuta.
Tämä on valaisevaa. Jotenkin huojentava oivaltaa, että näin se on. Yritän liikaa ymmärtää miestä itseni kautta. Olemme erilaiset.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jos moni suomalainen ajattelee näin, ei tarvi ihmetellä miksi ollaan vaikeuksissa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos moni suomalainen ajattelee näin, ei tarvi ihmetellä miksi ollaan vaikeuksissa..
Millaisissa vaikeuksissa olet? Minä en ole vaikeuksissa.
Mitä tuo makoileminen tarkoittaa? Uudissana?
Itse kyllä makailen, jos on tarvis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on valaisevaa. Jotenkin huojentava oivaltaa, että näin se on. Yritän liikaa ymmärtää miestä itseni kautta. Olemme erilaiset.
Ap
Jep. Toi on myös semmonen asia mikä on pakko hyväksyä ja sitä ei kannata yrittää muuttaa. Meille semmonen jatkuva touhuaminen tuo stressiä. Jos meillä on projekteja niin niiden parissa kyllä touhutaan paljon, mutta sillä touhulla on päämäärä. Tälläsiä me ollaan, toivottavasti tykkäät :D
Miehillä on paksumpi iho ja vahvempi keho, niin ne kestää paremmin makoilua.
Olisi kiva kun itsekin voisi makoilla enemmän, mutta kun tulee heti joku paikka kipeäksi, jos röhnötän liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Sellaisia ne miehet on: makoilijoita.
Joo, äkkiä nyt suorittamaan!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisissa vaikeuksissa olet? Minä en ole vaikeuksissa.
Lue uutisia.
https://www.eurojatalous.fi/fi/2016/1/miksi-suomi-ei-pysy-vertaistensa-…
Pitihän se arvata että naisten mielestä pitäisi seistä.
Hyi, onneksi mun mies on tosi aktiivinen. Me urheillaan ja ulkoillaan paljon yhdessä. Totta kai välillä on laiskoja viikonloppuja, mutta en jaksaisi katsella lahnaa.
Antakaa nyt herranjumala miehen maata rauhassa. V*ttuako kaikesta te naiset sitten kitisette, en ihmettele suomessa pariskuntien erojen määrää...
Suomalainen nainen on luotu riitelemään ja tappelemaan. Miesten kannattaa pysyä näistä naisista hyvin kaukana!
Vierailija kirjoitti:
Antakaa nyt herranjumala miehen maata rauhassa. V*ttuako kaikesta te naiset sitten kitisette, en ihmettele suomessa pariskuntien erojen määrää...
Suomalainen nainen on luotu riitelemään ja tappelemaan. Miesten kannattaa pysyä näistä naisista hyvin kaukana!
Auta armias jos nainen makaisi päivät pitkät. Eihän sitä katsoisi yksikään mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Auta armias jos nainen makaisi päivät pitkät. Eihän sitä katsoisi yksikään mies.
Eihän toi nyt makaa päivät pitkät. Te ette sitten osaa kuin liioitella. Tuleeko siitä parempi olo?
Makoilu on paras vapaa-ajan harrastus. Mutta kun aina pitäisi olla aktiivinen ja touhuta. Sitten ihmetellään kun tulee burn aut, ylikunto tai sydänlihas tulehtuu kun ei malteta edes sairaana levätä. On se menny suorittamiseksi. Näyttämisen halu on kova. Pitää olla isompi vehje ja parempi kunto kuin naapurilla tai muuten on ihan paska ihminen.