Luotatteko vaalikoneisiin?
Teettekö sen perusteella päätöksen ehdokkaasta? Olen ihan pihalla nyt ketä äänestäisin.
Kommentit (24)
Minusta hyvä apuväline. En valitse suoraan sitä ehdokasta, jonka vastaukset osuvat eniten yksiin vaan käyn katsomassa muidenkin vastauksia ja ennen kaikkia lueskelen niitä perusteita, jos ovat kommentoineet miksi ovat näin vastanneet. Voin hyväksyä vähän eriävänkin mielipiteen, jos on hyvät perustelut ja näkee, että esim. on perehtyneempi johonkin asiaan kuin minä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen aina tykännyt vaalikoneista. Tosin valintaani vaikuttaa myös esimerkiksi ehdokkaan ikä, joten harvoin olen äänestänyt vaalikonevoittajaa.
Onko idiootimpaa tapaa valita ehdokas kuin ikä. No sukupuoli, hiustenväri ja pituus ihan yhtä typeriä syitä.
Kommenttisi on aika tyhmä. Totta kai vaikuttaa se onko henkilö nuori vai vanha. Meitä vanhempia, eli yli 60-vuotiaita ei kannata äänestää, koska vaaleissa pitäisi rakentaa tulevaisuutta eikä menneisyyttä.
Ja IKÄ ei kerro tuosta asiasta YHTÄÄN MITÄÄN.
Millään ei ole mitään väliä koska ehdokkaat voivat läpi päästyään muuttaa mielipiteensä täysin.
Löysin vaalikoneesta hyvän ehdokkaan, jota aion äänestää.