Sonja Aiello avautuu lapsihaaveista: Isoin unelmani
Sonja Aiello avautuu lapsihaaveista: Isoin unelmani
https://uutisankka.com/julkkikset/sonja-aiello-avautuu-lapsihaaveista-i…
Sosiaalisesta mediasta hetken taukoa pitänyt Aiello on julkaisuut viime viikkoina seuraajilleen sisältöä hyvinvointiprojektistaan, jonka tavoitteena oli ennen kaikkea voida paremmin.
Tulevaisuudesta puhuttaessa Aiello paljasti myös ison haaveensa:
- Haaveilen omasta perheestä. Isoin unelmani on tulla äidiksi.
Aiellon somessa on viime aikoina vilahtanut myös mahdollinen uusi kumppani ja nainen myönsikin, että rinnalle on löytynyt erityinen ihminen. Enempää Aiello ei nykyisestä parisuhdetilanteestaan halua kuitenkaan avata.
Kommentit (5)
Yleensäpäivän päätteeksi istumme yhdessä sängyssä, Mieheni lukee ääneen vauvaopasta. Hänen innostus on tarttuvaa, ja nauramme yhdessä sen kummallisille neuvoille. Pian asettautumme makuulle, ja hän vetää minut läheisyyteensä. Tunnen hänen lämpönsä ja rauhoittavan läsnäolonsa. Kaikki huolet tuntuvat kaukaisilta. Tiedän, että tämä matka ei aina tule olemaan helppo, mutta ajatus siitä, että rakastava mies on rinnallani, antaa minulle voimaa.
Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä raskaana oleva nainen on kaunis. Mun vaimon raskausmaha ja raskausarvet on vaan parantaneet häntä.
Raskausvatsa on naisella kaunis ja seksikäs
Ei mitään vauvoja miestenhakkaajalle.
Ihanaa