Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on paras tapa häätää peurat ja kauriit?

Vierailija
13.04.2025 |

Mulla menee hermo. Nuo syö kaiken vihreän.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eilen menin huutamaan takaterassille ja löin käsiä yhteen. Luupäät loikottelivat laiskasti 20 m päähän.

Vierailija
2/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammu ja syö. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki kaatolupa ja ase kaataaksesi ravitsevaa luomulihaa.

Vierailija
4/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakenna aita tai hanki reviiritietoinen koira, älä semmoista kaikkien kaveria.

Vierailija
5/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna niille pyssy, niin ampuvat sinut, sitten pääset pois. 

Vierailija
6/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatanan kauris söi mun krookokset. Ampuisin, jos mulla olisi ase.

Vierailija
7/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakenna aita tai hanki reviiritietoinen koira, älä semmoista kaikkien kaveria.

Kultainennoutaja ei siis käy. 

Vierailija
8/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelma on lihava rusakko. Se käy vittuilemassa mulle keväisin. Syö kesäkukat ja heiluttelee korviaan minulle. Me ei olla kavereita.

Vierailija
9/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun ongelma on lihava rusakko. Se käy vittuilemassa mulle keväisin. Syö kesäkukat ja heiluttelee korviaan minulle. Me ei olla kavereita.

Sinun pitää ymmärtää pientä viatonta luontokappaletta se kuitenkin haluaa sinusta ystävän ja ymmärtäjän ja kun luottaa sinuun tuo lapsosensakkin tervehtimään sinua. 

Vierailija
10/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin syö myrkyllisiä kasveja. Persu heräsi väärällä jalalla kiukuttelemaan, kun luonto pelottaa.

Vierailija
11/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kaatolupa?

Metsästysajat: Metsäkauris

Metsästysalue Ajat ja tiedot

Koko maassa 1.9.2024 15.2.2025 Ajavan koiran käyttö on sallittua 28.9.2024 alkaen. Lakisääteinen saalisilmoitus.

Koko maassa. 16.5.2025 15.6.2025 Uros. Lakisääteinen saalisilmoitus

Vierailija
12/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuskin syö myrkyllisiä kasveja. Persu heräsi väärällä jalalla kiukuttelemaan, kun luonto pelottaa.

Vassarin vuokrakolhoosissa ei rusakot viihdy russakat kyllä viihtyvät

Vierailija
13/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttajat ei vaan tajua, kuinka raivostuttavaa se on kun pihasta katoaa kaikki vihreä, ja jäljelle jää vain paskaa. Tietenkin tätä voi pitää vertauskuvallisena kohtalona "luonto kostaa" -tematiikan hengessä, mutta vaivalla istutettujen ja hoidettujen hyöty- ja koristekasvien katoaminen punkkeja kuljettavien bambien naamariin ei naurata ainakaan itseä. Koirat eivät ole ratkaisu, ahmatit kun tulevat pihaan pimeän turvin. Ehkä joku variksenpelätin kaltainen hökötys voisi toimia, nykyisin kun ei olisi vaikeaa saada niihin liikettä, valoa ja ääntäkin.

Vierailija
14/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vihervassarilla kaikki kukat, perennat ja pensaat menee lautaselle syötäväksi.

Vierailija
15/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niitä saa säikytellä, tai ne rupee jäjjättään, mut siit ne kyl tykkää, jos tuo niille herkkuleipää. 

Vierailija
16/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on pihassa kaiuttimet, radion puheohjelmat on tähän asti toimineet aika hyvin. Pari tuntia päivässä puhetta, mielellään naisääntä. Podcastitkin sopii. Kauriit ja peurat ei pidä naisten äänistä.

Vierailija
17/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihmeen kaatolupa?

Metsästysajat: Metsäkauris

Metsästysalue Ajat ja tiedot

Koko maassa 1.9.2024 15.2.2025 Ajavan koiran käyttö on sallittua 28.9.2024 alkaen. Lakisääteinen saalisilmoitus.

Koko maassa. 16.5.2025 15.6.2025 Uros. Lakisääteinen saalisilmoitus

Tässä voi olla seurakohtaisia saaliskiintiöitä ja kaatolupia.

Vierailija
18/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko idiootti ja vielä vihervassari? Sinulla ei siellä neukkukuutiossa taida olla omaa pihaa, kun omakohtaista kokemusta ei luonnosta ja sen eläimistä näköjään ole.

Vierailija
19/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vassarin vuokrakolhoosissa ei rusakot viihdy russakat kyllä viihtyvät

Hirsitalo metsässä pohjoisessa kylläkin. Ostan heiniä metsän elukoille. Sinä olet niin köyhä että itket muutamaa kukkaa.

Vierailija
20/45 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttajat ei vaan tajua, kuinka raivostuttavaa se on kun pihasta katoaa kaikki vihreä, ja jäljelle jää vain paskaa. Tietenkin tätä voi pitää vertauskuvallisena kohtalona "luonto kostaa" -tematiikan hengessä, mutta vaivalla istutettujen ja hoidettujen hyöty- ja koristekasvien katoaminen punkkeja kuljettavien bambien naamariin ei naurata ainakaan itseä. Koirat eivät ole ratkaisu, ahmatit kun tulevat pihaan pimeän turvin. Ehkä joku variksenpelätin kaltainen hökötys voisi toimia, nykyisin kun ei olisi vaikeaa saada niihin liikettä, valoa ja ääntäkin.

On pieni piha 🤣 Jos rusakko syö kaiken. Nämä on näitä juttuja joita tapahtuu vain Suomessa onhan suomalaiset oikeaa luontokansaa.