Japanilaiset valmisruoat ovat edullisia ja huippuja! miksi Suomessa myydään vain paskaa?
parhaita on sushit, niitä on oma osastonsa täynnä ja 10 kpl sushia maksaa n 3 e. ja ne lämmitettävät valmisruoat maksaa n 4 e.
Suomessa valmisruoat pitää lämmittää kotona, Japanissa ne voi lämmittää kaupassa ja suomiruoat on lähinnä maksalaatikon ja makaroonilaatikon tasoa
https://www.tiktok.com/@uusiapolkuja/video/7491688151283404054?_t=ZN-8v…
Kommentit (64)
Kuka syö kaupassa? Ja valmisruuissa on myös laadukkaista tuotteita Suomessakin, älä yleistä.
Ulkomailla ruokakaupassa tai jossain kauppakeskuksessa käydessä aina viimeistään tajuaa miten perceestä Suomi on.
Sushi on iljettävää syötävää. Aasiassa diagnosoidaan joka vuosi suuri määrä siitä saatuja loistartuntoja. 🤮
Vierailija kirjoitti:
koska suomalaiset ovat junttiurpoja eivätkä suuri osa ole koskaan syönyt edes sushia.
KAIKKI ovat syöneet sushia!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koska suomalaiset ovat junttiurpoja eivätkä suuri osa ole koskaan syönyt edes sushia.
naapurin Pete ei ollut syönyt
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en syö raakaa kalaa! 🤢
Voi vitsi.pikku teini weeaboo tulee taas nillittämään kuinka täällä on kaikki paskaa ja japsien maassa kaikki on niin ihanaa. Ei ole. Sitä paitsi monet kritisoivat niiden ruokaa. Se että piperretään typeän näköisiä söpöjä pikku paloja ei tee siitä hyvää. Itse pidän enemmän kiinalaisesta ruosta enemmän kuin japanilaisesta.
Tuo japanin fanitus on muutenkin niin 2000-lukulaista lol.
Tiedätkö ap, mkä on jenin kurssi? Se tuntuu sen takia meille halvalta.
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoit ilmeisesti väärään kohtaan, koska sushi ei tarkoita raakaa kalaa. En minäkään syö raakaa kalaa tai raakaa lihaa.
Vierailija kirjoitti:
Huvipuistohullu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kommentoit ilmeisesti väärään kohtaan, koska sushi ei tarkoita raakaa kalaa. En minäkään syö raakaa kalaa tai raakaa lihaa.
No sen riisin kylkiäisenä on yleensä joku raaka kalanpala
7 Elevenissä myytävät valmisruoat Aasiassa on huippuja
Suurin osa niistä ruuista on omituisia ja ihan kamalia. Itse inhoan niitä merilevään käärittyjä riisi- ym. ruokia. Sitä paitsi Japanissa ne pakkaukset on paljon pienempiä Hinta voi johtua siitä ja jenin halpuudesta euroon nähden.
Vierailija kirjoitti:
Japanilaiset on junttiurpoja, koska eivät ole syöneet suomalaisia ruokia. Tämä on fakta.
Vierailija kirjoitti:
Olet itsekin siis junttiurpo koska olet suomalainen :)
Entisaikojen "eksoottisten" larppaaminen on todella noloa ja so last season. Täysjärkinen terve yksilö arvostaa omaa kansaansa ja kulttuuriaan ja on siitä ylpeä (jos jätetään jenkit pois)
Jos välttämättä haluat syödä raakaa kalaa meillä on laadukasta lohta, siitä vaan ostamaan, voit jopa itse keittää riisit ja tunkea sen väliin. Meillä on niin sanottuja "lohirullia" ja ovat huomattavasti parempia kuin sushit. Vai onko jänskää larppailla niiden puikkojen kanssa, uuh mä oon niinku aasialainen ja fashioooon?
Tuollainen paskaläjä, joka sanoo ruokaa paskaksi, ei tarvitse minkäänlaista syötävää.
Japanilaiset elintarvikkeet on kautta linjan ihan omituisia. Karkit, limut, leivonnaiset, kaikki. Riisiä sen miljoonassa eri muodossa ja omituisia makuja ja hyytelöimisaineita tungetaan kaikkeen. Ei niiden tuominen Suomeen kannata, muuta kuin jollekin pienelle anime-fanijoukolle kuriositettina.
Moni näistä teineistä ja fetissiukoista ei tajua että Japanin kulttuuri on pitkälti kopioitu muualta, suurimmaksi osaksi Kiinasta. Ja kaikki tämä Japanin "moderni" kulttuuri ja krääsä on kopioutu lännestä. Ei ole olemassa mitään alkuperäistä nykyaikaista japanikulttuuria mitä japanilaiset yrittävät esittää. Ovatko muuten koskaan kiittäneet länttä siitä kaikesta teknologiasta kehityksesta ja muodista mitä länsi heille jakoi?
Viduddaa ne kaikki lolit ja muut. Nuo vaatteet varsinkaan mitkään viktorian aikaiset eivät kuulu millään tavalla Aasiaan. Piti päästä vähän kopioimaan Euroopan historiaa ja pukuja. Punkit ja gootit pitivät noita "loli" rytkyjä ennen kuin ovelat pikku pikisilmät kopioivat sen massamuodiksi Japaniin. Ovatko koskaan kiittäneet eurooppalaista alt skeneä tästä?
Samaa yrittävät korealaiset, pikku pottakampaus pallerot uhmakkaasti värjäilevät fledaansa kaikilla sävyillä nykyään kuin innostuneet teinit. Ei siinä mitään mutta netissä öyhötetään että värihiukset olisivat jotenkin korealaisten juttu. Mitä hel..punkkarit lännessä värjäilivät tukkaansa jo 70-luvulla.
Ja sitäpaitsi japanialaisilla naisilla on tiukemmat perät, niih.