Mistä naimisissa olevalle naiselle vakipano?
Ei sillä, että mieheni mitenkään huono olisi. MUTTA, kyllä oliskin ihanaa jos olisi joku poju odottelemassa siinä sivussa. Baareistahan näitä yhdenillan jutskia löytää. Vaan niilläpä on asenne ongelmia, ne haluaa kunnon suhteen, ja minä vain paneskelua.
Kommentit (13)
pokata naimisissa olevia... ei tuu sitoutumisongelmia. ;) mulla ainakin toiminut erittäin hyvin.
Meikä kuksi naimisissaolevaa naista ja joutui hänen parisuhteensa ongelmiin mukaan. Läheltä piti, ettei äijä ajanut haulikolla meikäläistä.
En suosittele mitään syrjähyppyjä. Vievät energiaa ja alkaa inhota itseään.
Vierailija:
Meikä kuksi naimisissaolevaa naista ja joutui hänen parisuhteensa ongelmiin mukaan. Läheltä piti, ettei äijä ajanut haulikolla meikäläistä.
En suosittele mitään syrjähyppyjä. Vievät energiaa ja alkaa inhota itseään.
Oletko itse varattu hra nro 3?? Jos molemmat varattuja, ei tuota ongelmaa kovin helposti tule. Ei ainakaan mulla oo tullu. Toiminut monta vuotta saman kaavan mukaan (eli vain varattuja näin itsekin varattuna) ja seksi maistuu (ei siinä muuta tartte). Kiinnihän ei tietenkään saa jäädä. :)
Hihhei
Täälläpä yksi häntäveitikka sulle. Turun seudulta tosin. Mistäpäin aloittaja on? Heitäpä vastinetta.
mrturku kuumassapostissa
Ymmärrän tuon pointtisi. Pitää vain valita kumppani, joka hallitsee omalta osaltaan tunteensa ja kotiolonsa.
löydät nuorenmiehen jolle kelpaa seksi ilman sitoumuksia.
Käy kaupassa ja osta itsellesi banaani, sen jälkeen voit karata sen kanssa etelään. Kyllä miehesi lapsistanne huolta pitää.
kannattaa aloittaa vakipanon suhteen ;)
Muttet sellaista kuitenkaan täältä hae.
Omat kokemukseni baarien miehistä ovat aivan päinvastaisia. Kyrpää sieltä saa niin paljon kuin haluaa, mutta elämänkumppanin löytäminen on paljon vaikeampaa. Oletkohan vetänyt aivan oikeita johtopäätöksiä?
:)