Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Valitse Seksiä vai Rakkautta loppuelämäksi

Vierailija
12.04.2025 |

Täällä on ollut lähipäivinä kova kilpailu kumpi on tärkeämpää elämässä. Mitä jos joutuisit valitsemaan vain toisen loppuelämäksesi. Kumman ottaisit jos voisit noista kahdesta saada vain toista. Kisa käyntiin ja totuus esiin.

Loppuelämäsi valinta seksiä vai rakkautta

Vaihtoehdot

Kommentit (77)

Vierailija
41/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä  rakkautta ja toisesta välittämistä tarvitaan ennenkaikkea . 

Mihin koet tarvitsevasi näitä kahta asiaa ja miksi. Koetko olevasi jotenkin vajavainen jos toinen ihminen ei kokoajan tarjoa lääkettä huonoon itsetuntoosi. 

Vierailija
42/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailman helpoin kysymys. Rakkaus tietysti. Johan tässä on yli 30 vuotta oltu ilman seksiä joten en edes tiedä mistä jäisin paitsi. Onneksi ei välttämättä tarvii valita. Jos sen oman tyypin vaan löytäisi ni tulis se seksikin joskus kuvioihin. Jos ei löydy niin en mä seksipuutteeseen kuole. Elämä ilman minkäänlaista rakkautta sen sijaan olisi kylmää ja masentavaa. N30+

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmisiä rasauttelee toisten valinnat? 

Niin huono itsetunto ettei kestä eriäviä arvoja tai prioriteetteja? Muu epävarmuus jonka takia pyritään lyttäämään toisten valintoja? 

Olen itse saanut parhaiten laadukasta seksiä pitkässä suhteessa tai vakipanojärjestelyssä, siis useita kertoja viikossa, jopa päivittäin. Mutta yksi suhde piti lopettaa koska seksi oli paskaa ja sitä oli liian vähän, miehen palava rakkaus ja sitoutumishalut ei siinä auttaneet koska olen mielummin yksin ja vapaa etsimään hyvää seksiä kuin jumissa jonkun kanssa jolle riittää muutaman kerran vuodessa nylkytys tai muunlainen minulle kamala velvollisuusseksi. 

Mutta en koe että vähemmän seksihullut yksilöt tai paremminkin rakkautta arvostavat ja siihen kykenevät ovat huonompia. Emme vain sovi yhteen sellaisen kanssa. 

-seksin jo aiemmin tässä ketjussa valinnut nainen 

Vierailija
44/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Maailman helpoin kysymys. Rakkaus tietysti. Johan tässä on yli 30 vuotta oltu ilman seksiä joten en edes tiedä mistä jäisin paitsi. Onneksi ei välttämättä tarvii valita. Jos sen oman tyypin vaan löytäisi ni tulis se seksikin joskus kuvioihin. Jos ei löydy niin en mä seksipuutteeseen kuole. Elämä ilman minkäänlaista rakkautta sen sijaan olisi kylmää ja masentavaa. N30+

Erikoinen vastaus ihmiseltä joka ei ole seksiä vielä kokeillut. Saatko nykyisin jostain romanttista rakkautta vai haaveiletko vain. Jos vain haaveilet niin luulempa että haaveeksi jääkin. Rakkaudessa ei ole mitään hienoa. Se on vain ja ainoastaan ohi menevä ajatusharha. Seksi on totta

Vierailija
45/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin huono itsetunto ettei kestä eriäviä arvoja tai prioriteetteja? Muu epävarmuus jonka takia pyritään lyttäämään toisten valintoja? 

Juuri tähän lähdin hakemaan vastausta. Kumman kahdesta valitsee jos vain toinen vaihtoehdoista olisi saatavilla. Olen melko yllättynyt romantikkojen määrästä. Oletan tietysti että ihmiset vastaavat anonyymeina rehellisesti.

Vierailija
46/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti seksipalstan vierailijoille seksi merkitsee todella vähän. Ilman rakkautta jääneitä täällä sen sijaan päivystää paljon. Loppu on lähellä ja ilmankos seksiä harrastetaan nykyisin todella vähän. Taidan itse nyt poistua baariin tarkistamaan löytyykö vapaita vosuja, lapsivapaata viikonloppua viettäviä yksinhuoltajia tai avioliittoonsa pettyneitä pikku perheenäitejä.

Vierailija
47/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihmisen pää lopulta kovinkaan paljoa kestä, kun se sairastuu.   Sitten se vasta tuskaa on. Ei sitä onnettomuutta kannata tahallaan tavoitella uhmakkaasti. Eikä sitä onnettomuutta pidä toisellekkaan tahallaan tuottaa ! Kyllä  rakkautta ja toisesta välittämistä tarvitaan ennenkaikkea . 

No olempas yllättynyt että rakastavalla romantikolla on mennyt pää sairaaksi. Sattuuko kovin? Hyvä lääke olisi kunnon tunteeton seksi maksetun seuralaisen kanssa. Tuskasi paranisi heti ja onnettomuus korjaantuisi välittömästi. Jos panen jotakuta se ei ole onnettomuus. Se on molempien valinta. Jos toinen katuu valintaansa myöhemmin se ei ole minun ongelmani. Olen silloin jo toisen luona nussimassa. 

Ihmettelen kuka mies alentuu maksulliseen naiseen ja myötää itselleen olevan niiin onneton nysväri, ettei saa halukasta itseää haluavaa naista. Taitaa olla samoja miehiä, jotka ovat peittävät itsekkyydellä ja maksullisten naisten kanssa kyvyttömyytensä tyydyttää naista. Mies joka sortuu maksullisiin on hävinnyt miehisyytensä jo siltä seisomalta. Sitten kehtaa vielä elvistellä ja haukkua sellaisia romantikkoja, jotka ovat ikänsä saaneet halukasta naista niin paljon kuin ovat vain jaksaneet naida.

Vierailija
48/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Erikoinen vastaus ihmiseltä joka ei ole seksiä vielä kokeillut. Saatko nykyisin jostain romanttista rakkautta vai haaveiletko vain. Jos vain haaveilet niin luulempa että haaveeksi jääkin. Rakkaudessa ei ole mitään hienoa. Se on vain ja ainoastaan ohi menevä ajatusharha. Seksi on totta

Älä puhu paskaa. Oikea rakkaus on ikuista ja kestää hautaan asti. Kun me nuorina alle 20v pariuduttiiin, niin sovittiin että ollaan 100v ikäisiksi yhdessä. Kohta on päästy puoliväliin ja rakasteltu yhä vain jatkuvasti. Parempi oikea rakas pivossa kuin kymmennen itsekästä paskiaista orrella.

Vierailija
49/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se ihmisen pää lopulta kovinkaan paljoa kestä, kun se sairastuu.   Sitten se vasta tuskaa on. Ei sitä onnettomuutta kannata tahallaan tavoitella uhmakkaasti. Eikä sitä onnettomuutta pidä toisellekkaan tahallaan tuottaa ! Kyllä  rakkautta ja toisesta välittämistä tarvitaan ennenkaikkea . 

No olempas yllättynyt että rakastavalla romantikolla on mennyt pää sairaaksi. Sattuuko kovin? Hyvä lääke olisi kunnon tunteeton seksi maksetun seuralaisen kanssa. Tuskasi paranisi heti ja onnettomuus korjaantuisi välittömästi. Jos panen jotakuta se ei ole onnettomuus. Se on molempien valinta. Jos toinen katuu valintaansa myöhemmin se ei ole minun ongelmani. Olen silloin jo toisen luona nussimassa. 

Et sinä nyt tajunut ollenkaan sitä mitä kirjoitin, etkä ilmeisesti halunut tajutakkaan.  Jos haluat hiihtää samaa latu kuin perkele hiihtää, niin sinnehän sinä päädyt, mihin sekin. 

Vierailija
50/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhteessa pitää olla eroottisia leikkejä ja antaumuksellista rakastelua. Jos nainen ei tuo omaa osaansa siihen, niin hän on miehelle täysin arvoton ja edustaa aiboastaan taloudellista taakkaa sekä henkistä rasitetta.

Vierailija
51/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse saanut parhaiten laadukasta seksiä pitkässä suhteessa tai vakipanojärjestelyssä, siis useita kertoja viikossa, jopa päivittäin. Mutta yksi suhde piti lopettaa koska seksi oli paskaa ja sitä oli liian vähän, miehen palava rakkaus ja sitoutumishalut ei siinä auttaneet koska olen mielummin yksin ja vapaa etsimään hyvää seksiä kuin jumissa jonkun kanssa jolle riittää muutaman kerran vuodessa nylkytys tai muunlainen minulle kamala velvollisuusseksi. 

Mutta en koe että vähemmän seksihullut yksilöt tai paremminkin rakkautta arvostavat ja siihen kykenevät ovat huonompia. Emme vain sovi yhteen sellaisen kanssa. 

Itse ihmettelen ihan samaa. Jostain syystä nyt joillekin tuntuu olevan todella kova paikka se että toiset valitsisivat rakkauden seksin sijaan. Johtuisiko siitä että seksipalstalla ollaan? Reaktiot ja kommentit saattaisivat olla hyvin erilaisia tuolla avoimella puolella. 

Itselläni on perspektiiviä. Rakastuin mieheen joka ei kykene. Se oli minulle pitkään kova paikka. Lähinnä siksi että ajattelin sen johtuvan minusta. Kipuilin omia pelkojani ja epävarmuuksiani. 

Olen käynyt kovan koulun tämän asian edessä ja todennut että kyllä, minä valitsen rakkauden seksin sijaan. Minun piti elää melkein 50-vuotiaaksi että löysin tämän elämäni rakkauden. En usko että toista samanlaista on minulle tarjolla tämän ihmiselämän aikana. 

Mutta tällä palstalla rakkaudesta puhuminen on tosiaan kuin yrittäisi selittää sinistä sokealle. 

Vierailija
52/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus ehdottomasti. Mulla on niin ihana mies rinnalla et vaikka seksi loppuisi hänen kanssa on niin hyvä ja onnellinen olo että kestäisin sen valkka onkin todella tärkeetä mulle.

N48

Vierailija
53/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan itse nyt poistua baariin tarkistamaan löytyykö vapaita vosuja, lapsivapaata viikonloppua viettäviä yksinhuoltajia tai avioliittoonsa pettyneitä pikku perheenäitejä.

No löytyikö?

Vierailija
54/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidan itse nyt poistua baariin tarkistamaan löytyykö vapaita vosuja, lapsivapaata viikonloppua viettäviä yksinhuoltajia tai avioliittoonsa pettyneitä pikku perheenäitejä.

No löytyikö?

Löytyi ja vielä suosikkini yksin, yksinäinen, itkuinen, kännissä ja parisuhteessa pettynyt. Juuri lähti tukka sekaisin ovesta ulos. Ihan 3/5 pano ja olisi voinut ehkä ottaa uusinnan jos ei tarvitsisi mennä töihin aamulla. 

Vierailija
55/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kuka mies alentuu maksulliseen naiseen ja myötää itselleen olevan niiin onneton nysväri, ett

Mitä minä sillä naisen nautinnolla teen. Enhän minä ole nainen. Äsken maksoin melko monta tuoppia vosulle ja vielä kotona tarjosin lisää. Nautti ainakin ilmaisesta alkoholista. Jotain joutuu aina maksamaan oli kyseessä sitten baarilumppu tai selkeästi hintansa kertova pro.

Vierailija
56/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä puhu paskaa. Oikea rakkaus on ikuista ja kestää hautaan asti. Kun me nuorina alle 20v pariuduttiiin, niin sovittiin että ollaan 100v ikäisiksi

Juupa juu ja en edelleenkään usko että sinulla mitään vaimoa edes on. Noilla romanttisilla haavekuvilla sekä seksi että se vaimo ovat silkkaa kuvitelmaa. Jos nyt sitten olet edes mies etkä nainen joka esittää miestä netissä. Juttusi ovat aivan suoraan hertta sarjaa Fabio

Vierailija
57/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen kuka mies alentuu maksulliseen naiseen ja myötää itselleen olevan niiin onneton nysväri, ett

Mitä minä sillä naisen nautinnolla teen. Enhän minä ole nainen. Äsken maksoin melko monta tuoppia vosulle ja vielä kotona tarjosin lisää. Nautti ainakin ilmaisesta alkoholista. Jotain joutuu aina maksamaan oli kyseessä sitten baarilumppu tai selkeästi hintansa kertova pro.

Eri, mutta oon selkeästi tehnyt jotain väärin kun miehet ei maksa musta mitään :D 

Haen niiltä seksiä, en rahaa enkä toisaalta myy itseäni tai käytä alkoholia.. en tiedä voisinko mitään veloittaakaan, en taida olla sen tason seksiguru. 

Vierailija
58/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteessa pitää olla eroottisia leikkejä ja antaumuksellista rakastelua. Jos nainen ei tuo omaa osaansa siihen, niin hän on miehelle täysin arvoton ja edustaa aiboastaan taloudellista taakkaa sekä henkistä rasitetta.

Miksi tuohon parisuhdetta tarvitsee. Helpompaa ja hauskempaa ilman

Vierailija
59/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eri, mutta oon selkeästi tehnyt jotain väärin kun miehet ei maksa musta mitään :D 

Haen niiltä seksiä, en rahaa enkä toisaalta myy itseäni tai käytä alkoholia.. en tiedä voisinko mitään veloittaakaan, en taida olla sen tason seksiguru. 

Jokainen tyylillään. Pääasia että seksi maistuu mieleisen seuralaisen kera. Kumman sinä valitset jos valittava on. Seksi vai rakkaus

Vierailija
60/77 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta tällä palstalla rakkaudesta puhuminen on tosiaan kuin yrittäisi selittää sinistä sokealle. 

SIniset pillerit toimivat nuoremmillekin. Eikä tarvitse olla sokea.