Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tarkoittaa "kiehauttaminen" parisuhteessa?

Vierailija
12.04.2025 |

IS maksumuurin takana taas juttua, jostain taikatempusta. Mistähän kyse?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pussaillaan pitkin päivää ( ei arkisin, kun olen töissä päivät.  Mutta viikonloppuisin ).  Aamulla kun herätään on aamupusut.  Nukkumaan kun mennään, on hyvänyön - pusut.  Ja aina, kun töistä kotia tulen - annan pusun miehelle.  Samoin pitkin arki - iltaa vaihdellaan pusuja ja viikonloppuisin pitkin päivää.  Samoin halataan toisiamme useasti.  Läheisyys on ihanaa.

Sitähän tuo kiehauttaminen ei tarkoita.

Vierailija
22/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täälä kun on jo kuollut seksi elämä, niin riidan jälkeen ei ole ikinä lempi leiskunut vaan muija pihtaa entistä enemmän ja sanoo meikäläistä perversiksi jos yritän jotain. Eukko vielä kaiken lisäksi petti minua 2 kk selän takana ja kertoi tämän joululahjoista minulle.

Aika ällöä kyllä edes kuvitella, että toinen on fiiliksissä ja intohimosta piukeana heti sen jälkeen, kun olet osoittanut kaikin tavoin, että kumppani on älyllisesti, ulkoisesti tai sosiaalisesti jotenkin vastenmielinen. Ei ihme, että eukko etsi fiksumpaa seuraa muualta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta turiset kuomaseni! Koko parisuhdehan on miehen naiselleen suorittama palvelus, jonka tarkoitus on tehdä nainen onnelliseksi.

Vierailija
24/27 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Kiehauttamisesta' tulee äkkiseltään mieleen, että sanotaan jotain, joka saa toisen kiehumaan raivosta. Riidan aloitus tai heitto riidan keskellä.

Vierailija
25/27 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä pussaillaan pitkin päivää ( ei arkisin, kun olen töissä päivät.  Mutta viikonloppuisin ).  Aamulla kun herätään on aamupusut.  Nukkumaan kun mennään, on hyvänyön - pusut.  Ja aina, kun töistä kotia tulen - annan pusun miehelle.  Samoin pitkin arki - iltaa vaihdellaan pusuja ja viikonloppuisin pitkin päivää.  Samoin halataan toisiamme useasti.  Läheisyys on ihanaa.

Meillä ei pussailla, eikö kyllä pannakaan. Kyräillään vaan eri huoneissa. 

Vierailija
26/27 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaan kiehautellaan eikä koskaan päästä asiaan. Ollaan siis moderneja.

Vierailija
27/27 |
14.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun kerran kiehauttelin niin paloi pohjaan. Kirjaimellisesti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan