Miksi miehet kiusaa yhtä porukan naisista?
Eli lyhykäisesti meillä on kaveriporukka joka koostuu viidestä miehestä ja naisesta. Miehet ja naiset ovat pariskuntia. Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt miksi meidän muiden naisten kumppanit kiusaavat yhden miehen naista tästä porukasta.
Sellaista ihmeellistä härnäämistä. Yritetään saada nainen suuttumaan esim. omalle miehelleen. Tämä kaikki on olevinaan hauskaa.
En ymmärrä ollenkaan.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ikinä haluaisi olla mukana tuollaisessa kaveriporukassa, jossa kaikki ovat jollakin tavalla osallisina yhden ihmisen kiusaamiseen.
Tämä👏
Tämä x2. Ei tuollaisessa ole mistään kaveruudesta edes kyse. Aivan sairasta touhua aikuisilta ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat kateellisia naisesta, se on aika yleistä. Omat naiset rumempia ja tyhmempiä.
Todellisuudessa kiusaaminen johtuu vain harvoin, jos koskaan, kateudesta. useammin kiusattu on vain jollain ratkaisevalla tavalla huomattavan erilainen.
Jep. Joissain ihmisissä on jotain, joka ärsyttää tms. enemmän muita. Mä olen sellainen ihminen, olen aina ollut enemmän tai vähemmän miesten härnäyksen/nälvinnän kohde. Ihan sama vaikka istuisin hiljaa nurkassa ja sulautuisin seinään, niin jokin mussa triggeröi. Mä olen myös ollut tollaisessa pariskuntien "kaveri"porukassa, missä mukta tunnuttiin hakevan reaktiota, keskustelussa puhuttiin päälle ja sivuutettiin, lausuttiin ihmeellisiä kommentteja kuten "vitsit kun ottaa tilannekuvaa porukasta niin sä oot aina se kaikkein epäedustavin" tai "oho, kylläpäs sä
Sinussa ei ole mitään vikaa, mutta juuri se aiemmista traumoista johtuva hiljaisuus, pelko, epävarmuus ja yritys sulautua seinään on se syy miksi k***päiset ihmiset hyökkäävät kimppuusi. Helppo uhri. Jos taas feikkaisit seurassa iloista, itsevarmaa, rentoa ja puheliasta niin samat ihmiset jopa mielistelisivät sinua tai vähintään jättäisivät rauhaan. Toinen vaihtoehto on se että hiljaisena et anna näille mulqvisteille heidän janoamaansa hyväksyvää huomiota/ihailua ja se ärsyttää heitä niin paljon että käyvät kimppuun. Kolmas vaihtoehto on kateus. Ihminen on väkivaltainen laji ja nämä tällaiset ovat ihan tyypillisiä ryhmäilmiöitä. Ehkä tässä onkin syy sille etten ikinä ole viihtynyt missään porukoissa, en jaksa sitä valtataistelua ym. lapsellista paskaa mitä on tullut nähtyä ihan tarpeeksi vaikka en ole varsinaisesti kiusatuksi joutunut.
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikana mikään poikien taholta tuleva kiusaaminen ei johtunut ihastumisesta. Alaluokilla jopa pelkäsin yhtä poikaa, joka vaani ja uhkaili minua koulumatkoilla. Myöhemmin kyllä kaverustuimme vähäksi aikaa, mutta emme puhuneet aikaisemmasta kiusaamisesta. Meidän välillä ei ollut koskaan mitään ihastumista. Muuten pojat kiusasivat sillä tavalla, että sen ainoa tarkoitus oli pilkata, nöyryyttää ja osoittaa miten nolo, typerä ja epäviehättävä olen. Olen pettynyt siihen, että kouluvuodet menivät noin ja itsetuntoani tuhottiin. Joillakin muilla luokilla näin ihan hyvää luokkahenkeä tyttöjen ja poikien välillä. Sain kyllä korvaavia kokemuksia myöhemmin kun muutuin viehättävämmäksi ja aloin saada muualta myönteistä huomiota.
Kouluvuosien perusteella uskon täysin, että miehet voivat kiusata ja alistaa naisia pelkästään nöyryyttämistarkoituksessa. Itse en jäisi sellaiseen kaveripiiriin.
Nyt kun alan muistelemaan, samanlaista nöyryyttävää, pilkkaavaa kiusaamista pojat tekivät 7-vuotiaana tytöille koulussa ja edelleen sitä huomaa joissain aikuisissa miehissä kun netissä kirjoittelevat loukkaavia kommentteja naisille. Eivät ole siis kasvaneet henkisesti ollenkaan 7-vuotiaasta!
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vaan aggressiivinen paviaanilauma loppujen lopuksi. Ehkä nainen on jotenkin uhka heidän miehisyydelleen.
Ja silti naiset naivat heitä ja lisääntyvät heille 🤢
Se " nainen" elää omassa intersektionaalisessa kuplassaan, ja kuvittelee miesten kiusaavan häntä. 😏
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet ovat vaan aggressiivinen paviaanilauma loppujen lopuksi. Ehkä nainen on jotenkin uhka heidän miehisyydelleen.
Ja silti naiset naivat heitä ja lisääntyvät heille 🤢
Koska moni nainen haluaa lapsen. Se on varmaan monien miesten onni, että todella moni nainen haluaa äidiksi, jo nuoresta asti. Silloin se tarve saada lapsi menee miehen kaikkien miinuspuolien ohi, se on käsittämättömän voimakas - varmaan joku biologinen vietti (minulta se puuttuu, en sitä ihan käsitä).
Lapsen saaminen onnistuu helpoiten miehen avulla. Itsellisiäkin äitejä on mutta vähemmistö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska ovat juntteja.
Totuus on se, että nainen herättää reaktion. Todennäköisesti haluaisivat panna naista.
Miksi todennäköisesti?
No ne nyt yleisesti haluaa panna kaikkea, millä on tissit ja pulssi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluaikana mikään poikien taholta tuleva kiusaaminen ei johtunut ihastumisesta. Alaluokilla jopa pelkäsin yhtä poikaa, joka vaani ja uhkaili minua koulumatkoilla. Myöhemmin kyllä kaverustuimme vähäksi aikaa, mutta emme puhuneet aikaisemmasta kiusaamisesta. Meidän välillä ei ollut koskaan mitään ihastumista. Muuten pojat kiusasivat sillä tavalla, että sen ainoa tarkoitus oli pilkata, nöyryyttää ja osoittaa miten nolo, typerä ja epäviehättävä olen. Olen pettynyt siihen, että kouluvuodet menivät noin ja itsetuntoani tuhottiin. Joillakin muilla luokilla näin ihan hyvää luokkahenkeä tyttöjen ja poikien välillä. Sain kyllä korvaavia kokemuksia myöhemmin kun muutuin viehättävämmäksi ja aloin saada muualta myönteistä huomiota.
Kouluvuosien perusteella uskon täysin, että miehet voivat kiusata ja alistaa naisia pelkästään nöyryyttämistarkoituksessa. Itse en jäisi sellaiseen kaveripii
Onpa hölmö vertaus ja argumentointivirhe. "7-vuotiaat syövät haarukalla ja veitsellä, joten etpä ole sinäkään yhtään kehittynyt 7-vuotiaasta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kouluvuosien perusteella uskon täysin, että miehet voivat kiusata ja alistaa naisia pelkästään nöyryyttämi
Onpa hölmö vertaus ja argumentointivirhe. "7-vuotiaat syövät haarukalla ja veitsellä, joten etpä ole sinäkään yhtään kehittynyt 7-vuotiaasta".
Kiusaaminen on lapsellista.
Tuollainen kiusaaminen ei kuulu kaveriporukkaan. Oikeat kaverit eivät käyttäydy tuolla tavalla. Jos tuo jatkuu, niin porukka hajoaa aika pian. Kaikki kiusaamiseen osallistujatkaan eivät välttämättä haluaisi osallistua siihen. Todennäköisesti porukassa on yksi, joka vetää muut mukaansa. Kun hänet lemppaa ulos porukasta, porukan dynamiikka muuttuu ja kiusaaminen loppuu, jos muut ovat hyviä ja reiluja kavereita keskenään.
Vierailija kirjoitti:
Opettajat nyt eivät olleet kovin fiksuja. Rakkaudesta se hevonenkin potkii oli lause mikä kuultiin monta kertaa, että älkää välittäkö, pojat on poikia. No ei tasan vähentänyt kiusaamista. Sitten opettajat pitivät jotakin naurettavia "keskustelutilaisuuksia" joissa kiusaajien piti pyytää anteeksi ja meidän sanoa antavamme anteeksi, sitten paiskattiin kättä ja sama meno jatkui. Ja auta armias, jos puolustauduit kiusaajaa vastaan ja todella menit ottamaan ne napatut silmälasit vähemmän ystävällisesti takaisin, niin sinähän olit syyllinen ja jouduit pyytämään kiusaajalta anteeksi. Sinun opettajasi yritti käyttää sitä tyttöä reguloimaan häirikköpojan käytöstä, todella surkea idea ja kasvatusmalli todellakin.
Niin teki, se opettaja ei vaan tiennyt, että sain sen tytön nauraamaan niin että silmät kostuvat ja että me viihdyttiin yhdessä. Sääli että mimmista tuli yläasteen loppupuolella jostain syystä hyvin suosittu ja se lähti paikallisen urheilujäbän matkaan. Tuo likka nykyään nainen on muuten vieläkin yli nelikymppisenä näyttävä näky. En tiedä mitä harrastaa kun on pysynyt niin solakkana, mutta aviomiehestä tulee mieleen lähinnä peruna, keltainen, pyöreä ja karvaton. Ei pitäisi saada tästä kiksejä, mutta saan kuitenkin vähän, ehkä se on se häirikköpojan heikko ja vahingoniloinen luonne, joka puskee aina välillä esiin. Jokainen meistä kantaa haavojaan tuoreempia ja vanhempia, mutta yhtälailla ne kaikki arpeutuvat ajan kanssa. Sinäkään et ole enää se tyttö, jota koulun häirikköpojat aikoinaan julmasti kiusasivat. Olet tänään se kuka päätät olla, leuka pystyyn ja kohti uusia seikkaluija. Tänään on muuten todella kaunis päivä, linnut visertävät ja aivan sininen pilvetön taivas. Hyvä päivä katsoa elämässä eteen päin ja antaa menneiden jo olla.
" Eikä ainakaan missään jengissä voi elämästä selvitä hengissä
Voit reilusti heilua svengissä, ei elämästä selviä hengissä "
Olet harvinaisen typerä nainen jos et tee loppua tuosta tai puhuttele omaa miestäsi, että nyt tuollainen saa luvan loppua.
Mitä väliä MIKSI kiusaavat? Nollatoleranssi kiusaamiselle tai olet(te) itsekin kiusaaj(i)a / kiusaamisen mahdollistaj(i)a.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
5 miestä, 1 nainen. Pariskuntia. Ei oikein ynnää tai ap jätti jotakin oleellista kertomatta.
Pariskunnista, viidestä miehestä viidestä naisesta. Siitä sinulle rautalankaa sherlock.
2 homoparia ja 1 heteropari siis.
Vierailija kirjoitti:
Se " nainen" elää omassa intersektionaalisessa kuplassaan, ja kuvittelee miesten kiusaavan häntä. 😏
Valheesi ei ikinä muuta totuutta vaikka kuinka yrittäisit.
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä MIKSI kiusaavat? Nollatoleranssi kiusaamiselle tai olet(te) itsekin kiusaaj(i)a / kiusaamisen mahdollistaj(i)a.
Samaa ajattelin, että ihme miksi-kyselyä. Ihan kuin se olisi tässä joku tärkeäkin kysymys. Ja yksi näistä kiusaajista on ap:n mies. Ja kyselee av:lla, miksi...
Kysy ukoltasi. Hän sen tietää, emme me täysin sivulliset ihmiset. Sua kiinnostaa siis miksi. Muuten ilmeisesti ihan ok sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koin peruskoulussa poikien taholta sellaista kiusaamista, joka ei taatusti johtunut ihastumisesta. Ehkä aikuisista miehistä löytyy samanlaisia kiusaajia, joilla on tarve nöyryyttää.
Hitto en ole ikinä nähnyt poikien kiusaavan tyttöjä, muuta kuin ihastuksesta. Muistan kyllä vielä miten julmia likat olivat toisilleen, ei jätkät edes pysty sellaiseen nokkimiseen. Muistan myös pahimmat nokkijat ja painanut visusti mieleeni, että kyseessä on pahasti luonnevammainen yksilö, jota on syytä vältellä.
Hmm. Parhaista ystävistäni yksi oli reippaasti ylipainoinen, toisella oli hammasraudat ja minulla silmälasit. Pojat kiusasivat meitä melko rankasti, ihan löivät, tönivät, varastelivat ja piilottelivat tavaroita, nimittelivät ja huutelivat törkeyksiä. Emme olleet kedon kauneimpia kukkasia, joten tuskin liittyi mit
Yksi vaihtis on myös se, että ovat aidosti luonnevammaisia ja stresseissään sitten vaan paskovat tasan arkkaan sen, joka ei pidä puoliaan tai jonka puolia ei pidetä.
https://www.unilad.com/film-and-tv/10-boys-10-girls-unsupervised-house-…
The boys decided to split into groups and destroy everything within the house, living off fizzy pop and snacks.
One boy, Michael, was tied to a chair in the garden at one point.
"It was mayhem and became depressing as the house divided into the two gangs and war broke out."
"The place was trashed and I'm ashamed to say that I even turned into a bit of a hooligan."
Sama juttuhan se on lord of fliesissä, pojista tulee hirviöitä kun heille antaa valtaa ja vastuuta.
Tämä👏