Miksi miehet kiusaa yhtä porukan naisista?
Eli lyhykäisesti meillä on kaveriporukka joka koostuu viidestä miehestä ja naisesta. Miehet ja naiset ovat pariskuntia. Olen jo pidemmän aikaa ihmetellyt miksi meidän muiden naisten kumppanit kiusaavat yhden miehen naista tästä porukasta.
Sellaista ihmeellistä härnäämistä. Yritetään saada nainen suuttumaan esim. omalle miehelleen. Tämä kaikki on olevinaan hauskaa.
En ymmärrä ollenkaan.
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovat ihastuneita tähän. Yrittävät cock blockata ja erottaa paria, jos ero tulisi niin olisivat pippelit tanassa jonossa.
Enpä oikein usko. Aikuinen mies ei yleensä toimi enää kuin ala-asteikäinen, jos on ihastunut niin tietää että kiusaamalla ei kyllä onnistu.
Kiusaamisen yksi tiedostamaton motiivi on, että joku yrittää kiivetä porukan sosiaaliselta portaalta ylemmäs, ja sitä ei voida sallia. Lauma yrittää pitää sosiaalisen järjestyksen ennallaan, se ei saa järkkyä niin että joku "väärä" nouseekin ylemmäs muita. Eli jos joku "luulee itsestään liikoja" tai "on olevinaan parempi" tai on onnistunut jossain, saavuttanut jotain, on fiksumpi, sanailee paremmin, mutta sitä ei katsota hyvällä a
En, olen itse nainen ja nähnyt tuota vaikk kuinka paljon. Ja minulle ovat todella monet miehet myös vittuilleet, haastaneet riitaa ja haukkuneet minua, mutta silti halunneet siittää. Sellainen mies joka ei halua, ei kiinnitä mitään huomiota, välttelee katsekontaktia, ym. jos pitää epämiellyttävänä tai ärsyttävänä.
Ärsyttäviä ihmisiä tosiaan yleensä vältellään, jos mahdollista.
Heillä on siis viiden kaveruksen porukka, joista yhdellä on niin ihana nainen, että miehet eivät voi hillitä itseään ja hyörivät kuin kärpäset naisen huomiota hakemassa. Omat naiset unohtuvat kun kilpailuvietti herää. Aikamoinen porukka.
Vierailija kirjoitti:
Heillä on siis viiden kaveruksen porukka, joista yhdellä on niin ihana nainen, että miehet eivät voi hillitä itseään ja hyörivät kuin kärpäset naisen huomiota hakemassa. Omat naiset unohtuvat kun kilpailuvietti herää. Aikamoinen porukka.
Herää kysymys, että jos tuollainen käytös on miehillä niin normaalia ja tavallista, niin eikö se kiusatun naisen mies sitä tajua ja sano niille perskärpäsille et nyt jätkät loppuu tuo sekoilu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä nyt joku erikoinen mies jankkaa tätä, että miehen pskamainen ilkeä käytös tarkoittaa että mies on kiinnostunut. Miten ihmeessä? Toimitko sinä itse todella niin, että näet kiinnostavan naisen vaikka baarissa, ja menet hänelle vittuilemaan? Niinkö toimitaan jos on kiinnostunut?
Korjaus täällä on useita miehiä, jotka kertovat miten asioiden laita on. Kirjoitustyylistä päätellen vähintään viisi eri tyyppiä ja kaikki ovat oikeassa. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.
Se on sitä negaamista, jolla pehmitetään naista poimittavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Jep ja ilmeisesti strategia toimii kun kohde "reagoi" eli kiihottuu, ja omat naiset eivät tajua yhtään mitä on meneillään :d
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Herää kysymys, että jos tuollainen käytös on miehillä niin normaalia ja tavallista, niin eikö se kiusatun naisen mies sitä tajua ja sano niille perskärpäsille et nyt jätkät loppuu tuo sekoilu?
Jaa-a, pääsisikö itse hyötymään tilanteesta itkuseksin muodossa. Miehiä kiihottaa, kun naiset itkevät ihan tutkitustkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei halua suututtaa kavereitaan tai voi olla että hänen asemansa on porukassa alempana.
on sosiaalisella portaalla alempi kuin muut,
-Jaa mikäs sen määrittelee?? Sinäkö?? :D että joku on "alempi" kun joku toinen? Jos on parempi, niin tuskin on alempi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kukkona tunkiolla ja nauraa salaa toisten sekaannukselle, top dog.
Todennäköisesti tämän kiusatun naisen miehellä on joko erityisen iso tai pieni muna. Miehillä on liskoaivot ja vain munalla on merkitystä (ja joissakin tapauksissa pi*lulla).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ehkä hän ei halua suututtaa kavereitaan tai voi olla että hänen asemansa on porukassa alempana.
Tosiaan voi olla myös porukan alfa, joka vain hykertelee tyytyväisenä kun kaikki haluavat hänen naistaan mutta eivät saa.
Enemmän tiedän naisia, jotka alkavat kiusaamaan porukan näteintä naista tms. Kateus.
Joskus myös miehet voi piikitellä, esim. Oma nainen hallitseva ja ruma, ja kotona puhuu pahaa jostain näätimmästä niin tossun alla oleva mies saattaa kiusata tätä nätimpää tms.
Tai sitten miehetkin voi olla kateellisia naiselle.
Kyllä se kateus naisilla on useimmiten taustalla tämmösissä... Ne jotka väittää että "eikun erilainen" niin mietippä pidemmälle. Kateus on se syy miksi erilaisuus ärsyttää.
Jos kiusatulta naiselta tulee aina joku reaktio, niin sitähän nämä kiusaajat jahtaavat. On syntynyt tällainen vastenmielinen kierre, kun ensin ryhmän 'tyhmää tyttöä' on vähän härnätty ja havaittu palkitsevaksi toiminnaksi. Nyt se on sitten tapa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sehän on kukkona tunkiolla ja nauraa salaa toisten sekaannukselle, top dog.
Käyttää naista oman egonsa pönkittämiseen ja antaa muiden kiusata häntä. Oikea low dog.
Jos haluatte "kiusaamisen" loppuvan tai vähintään merkittävästi vähenevän, niin tyhjätkää ukkojenne pussit pari kertaa ennen yhteistä illanviettoa. Tuo naisten taika toimii vain, jos pusseissa on panoksia.
Tässä olisi hyvä tietää, minkä iköisistä on kysymys. Jos on parikymppisistä, niin sitten on vain keskenkasvuista käytöstä.
Jos tuollaista tekee vähän vanhemmat ja kypsät ihmiset, niin he kiusaavat miestä, koska tietävät naisen suuttuvan helposti hänelle. Kohde on mies eikä nainen. Nainen on vain kiusaamisen välikappale. Tai sitten naisessa on jotain todella ärsyttävää tai hän on tehnyt jotain jollekin miehistä. Tai nainen pettää miestään tai mies naista ja muut tietävät sen.
Sinun kannattaisi keskustella asiasta ensin puolisosi kanssa ja sen jälkeen yhdessä puolisosi sekä kiusatun naisen ja hänen miehen kanssa ilman, että muut ovat läsnä. Kehittäkää yhdessä joku keino, millä saatte sen loppumaan.
Mun on vaikea uskoa, että ne miehet olisivat ihastuneita ja kiihottuneita siitä naisesta. Miksi niin monet tässä ketjussa väittävät tällaista? Eikö kiusaaminen ole halua alistaa ja nöyryyttää? Nainen ärsyttää jollakin tavalla, ei taivu miesten sääntöihin tai lähde mukaan flirttipeliin. Häntä on hauska kiusata kun hän tulistuu ja suuttuu helposti. Olisikohan jotakin tällaista.
Onkohan tuo nainen joskus sivaltanut samalla mitalla takaisin kiusaajille? Joissain miesvaltaisissa porukoissa joissa olen ollut osallisena, ovat miehet puhuneet omasta mielestäni todella ilkeitä ja loukkaavia kommentteja toisilleen. He ovat kuitanneet asian "läppää vaan ja vittuilu on välittämistä".
No sitten joku on heittänyt samanlaista "läpändeerosta" minulle ja olen vastannut kuten olen kuullut heidän vastaavan toisilleen. Sitten ollaankin hirmuisen loukkaantuneita ja olen kamalan ilkeä ja on ihan eri asia heidän keskenään vastata niin. Jepjep, läppää ei kestetä takaisin. Olisikohan tämmöisestä kyse.
Koin peruskoulussa poikien taholta sellaista kiusaamista, joka ei taatusti johtunut ihastumisesta. Ehkä aikuisista miehistä löytyy samanlaisia kiusaajia, joilla on tarve nöyryyttää.
Korjaus täällä on useita miehiä, jotka kertovat miten asioiden laita on. Kirjoitustyylistä päätellen vähintään viisi eri tyyppiä ja kaikki ovat oikeassa. Rakkaudesta se hevonenkin potkii.