Minkä ikäinen olet ja minkä ikäiset katselee sua sillä silmällä
Olen 40 vuotias nainen ja noin 35-50 vuotiaat näyttävät katselevan. Maanantaina tuli treffipyyntökin, mutt varattuna en lähtenyt. Aurinkoiset ilmat ovat saaneet miehet selkeästi heräämään ja jo tavallisessa ruokakaupassa näkyy hymyileviä miehiä. :)
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35v nainen, pitkät ruskeat hiukset, BMI 19. Kauniiksi kehuttu. Ei tatuointeja, lävistyksiä. Luonnollinen meikki, klassinen pukeutumistyyli.
Kukaan ei katsele, ei minkään ikäiset.
Aivaan taatusti tsekkaan perseen kun olet mennyt ohitseni.
hyi oksennus
N- 45v noin 30- 60v miehet katselee.
Viimeksi eilen oli positiivista huomata tämä.
Ja seuraavaksi joku kysyy kuitenkin: ihan farkuissa, tennareissa ja collegessa olin- meikkiä pelkkä ripsiväri
Vierailija kirjoitti:
N- 45v noin 30- 60v miehet katselee.
Viimeksi eilen oli positiivista huomata tämä.
Ja seuraavaksi joku kysyy kuitenkin: ihan farkuissa, tennareissa ja collegessa olin- meikkiä pelkkä ripsiväri
Eilen satoi lunta ja oli kollareissa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 35v nainen, pitkät ruskeat hiukset, BMI 19. Kauniiksi kehuttu. Ei tatuointeja, lävistyksiä. Luonnollinen meikki, klassinen pukeutumistyyli.
Niinpä niin, näin se varmaan menee 🥱
Just tässä yks päivä olin kaupungissa, mekko päällä. Tukka kevyesti kiharrettuna. Aurinkolasien takaa vähän salaa tarkkailin, katsooko kukaan. No, ei katsonut, ei pelkoa siis mistään ylimääräisestä huomiosta. Aika tragikoomista suorastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi oksennus
Sunkin berberi tsekataan kymmeniä kertoja päivässä
Olen nainen 38 (muodokas mutta laiha, tummat hiusket, urheilen ja meikkaan, kauniiksi sanottu) niin 26-65 välillä kuolaavat avoimestikin. Viimeksi seurustelin 10 v.nuoremman miehen kanssa (jalkapalloilija) ja sanoi että minulla on parempi kroppa kuin joillain 18-vuotiailla mitä tavannut. Ja tuli kyllä hyvin orkkuja, vaikka oli ikäeroa. Itse pidän oman ikäisistä tai nuoremmista, vuoden pari vanhemmista, sellainen urheilullinen miehekäs jne.fiksu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi oksennus
Mulla on aina takapuolen peittävä paita, takki tai mekko.
Noita ulkomaiden arabikundit on vähintään 10-20 vuotta nuorempia kun ne etsii elättäjää. Thai on 40 vuotta nuorempia kun ne etsii elättämään. Budha.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyi oksennus
Mulla on aina takapuolen peittävä paita, takki tai mekko.
Se jää sitten mielikuvituksen varaan ja joudumme tyytymään lärviin, tuskin sentään kioskiryöstäjän pipo päässä liikut.
Olen ollut seinäruusu aina vaikka mieheni sanoo että olen kaunis ja söpö. Se riittää minulle. Miehiltä ei ole tullut lähestymistä koskaan,ehkä joku 75v pappa sanonut joskus "siinäpä menee nätti tyttö" xD
Olen 47. En ole ikinä tiennyt, ketkä "katselevat sillä silmällä", koska en ole kiinnittänyt huomiota. Mutta ne, jotka ovat osoittaneet kiinnostustaan viimeisen viiden vuoden aikana, ovat olleet suunnilleen samaa ikäluokkaa - nuorin kolme vuotta nuorempi, vanhin viisi vuotta vanhenpi, ja loput tässä välissä.
12 vuotias nainen ja pojat 10vuotiaasta ylöspäin katsovat ja välillä lähestyvät minua. Tykkään.
41 itse, 25-60-vuotiailta tulee kiinnostusta
Olen 37, sillä silmällä katsovat välillä 25-70
Minua ei ole kukaan katsellut sillä silmällä.
T: kohta 32-vuotias ikisinkkunainen
Teinipojasta vaariin katsovat! Kolmekymppisen olen.
44N
20-100-vuotiaat ukot katselee. Rasittavaa oikeastaan, kun vain oman ikäiset kiinnostaisi.
N48v, Jos katselee, niin turhaan, en minä huomaa.
Ei minua enää kukaan katso millään silmällä 🤣🤣 Toisaalta ihan hyvä niin voi keskittyä oikeasti tärkeisiin asioihin....kuten....no....jotain..äääh
M57
44-v. nainen. Tuntuu vähän oudolta, kun reilu kolmikymppiset miehet katsoo sillä silmällä. Yritin itse katsella omanikäisiäni miehiä, mutta ei tärpännyt. Totuttelen nyt sitten ajatukseen näistä nuorista miehistä.