Käytin kondomia joka EI hajonnut...Nyt nainen sanoo että on raskaana. Onko mun pakko ottaa vastuu tästä kun ehkäisy selvästi oli??
Jos kondomi olisi hajonnut, olisin sanonut että ottaa jälkiehkäisyn...Mutta täysin ehjä oli!!
Ja itse ostin kondomit kaupasta, ei ole kukaan pistellyt reikiä...Miten tästä eteenpäin?? Ei kai mun täydy alkaa parisuhteeseen hänen kanssaan tämän takia?
Kommentit (271)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia nuoren naisen toimintaan, seurustellaan vakaan miehen kanssa ja käydään pettämässä jännämiesten kanssa ja kun sen jännämiehen kanssa käy vahinko niin sille vakaalle miehelle yritetään asettaa taloudellinen vastuu asiasta mihin se ei itse liity mitenkään. Jokaiseen naiseen on sisäänrakennettu miesten henkinen ja taloudellinen hyväksikäyttö
Ja jokaiseen mieheen on sisäänrakennettu naisten seksuaalinen hyväksikäyttö.
Hyväksikäyttö (riisto) kuulostaa tässä yhteydessä jotenkin päälleliimatulta. Ikään kuin seksi ei olisi hyväksikäyttöä, jos siitä maksettaisiin käypä hinta.
Minun nuoruudessani, kun sukupuolia oli vain kaksi, koulun biologiantunneilla opetettiin, että monet eläimet lisääntyivät harrastamalla sukupuolista kanssakäymistä (seksiä) keskenään. Se mitä koulussa ei opetettu, oli että mainittu kanssakäyminen oli pikkusta vaille pirun mukavaa puuhaa ilman lisääntymistarkoitustakin. Useimmat meistä kuitenkin oppivat tämän ns. Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa -menetelmällä.
Vasektomia on hyödyllinen mm. tällaisten tilanteiden takia.
Vierailija kirjoitti:
Painostaminen aborttiin ei ole vain rumaa ja väärin, se on myös rikos.
Tästä olisi mukava saada lisää tietoa. Lain nimi ja pykälän numero olisi kiva yllätys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painostaminen aborttiin ei ole vain rumaa ja väärin, se on myös rikos.
Tästä olisi mukava saada lisää tietoa. Lain nimi ja pykälän numero olisi kiva yllätys.
Samaa olen miettinyt. Olisi kiva saada perustelu siihenkin, miten se että sanoo toivovansa aborttia koska ei aio olla osallistuva isä, on painostamista. Ilmeisesti parempi olisi olla kertomatta tuota? En pysty samaistumaan, minä kyllä tahtoisin tietää tuossa vaiheessa.
Ei tietenkään ole mikään pakko jatkaa minkäänlaista suhdetta tai kontaktia .Sinä päätät täysin itse.Pakkosuhde ei ole ikinä hyvä suhde kummallekaan.
Kannattaa ottaa opiksi, eikä harrasta seksiä kuin sellaisen kanssa, jonka kanssa on valmis perustamaan perheen.Koska se on aina mahdollista,jos on seksiä.
Tee täysin selväksi naiselle ,ettet ole mitenkään mukana lapsen ,etkä ko naisen elämässä, että hän ymmärtää tehdä oikean ratkaisun.
Vierailija kirjoitti:
Ei tietenkään ole mikään pakko jatkaa minkäänlaista suhdetta tai kontaktia .Sinä päätät täysin itse.Pakkosuhde ei ole ikinä hyvä suhde kummallekaan.
Kannattaa ottaa opiksi, eikä harrasta seksiä kuin sellaisen kanssa, jonka kanssa on valmis perustamaan perheen.Koska se on aina mahdollista,jos on seksiä.
Tee täysin selväksi naiselle ,ettet ole mitenkään mukana lapsen ,etkä ko naisen elämässä, että hän ymmärtää tehdä oikean ratkaisun.
Mistä näitä vauvamiehiä sikiää? Yllätys: seksistä voi seurata raskaus ja mies kantaa siitä vastuunsa. Parisuhdetta ei ole pakko olla, mutta isän lapsi tarvitsee.
Vierailija kirjoitti:
Yleisesti kysymys sinkkunaiselle!
Jos paneskelet menemään miesten kanssa niin etkö oikeasti naisena huolehdi siitä, että itsellä on ehkäisy kunnossa?
Luotat sokeasti kondomiin ja siihen, ettei pano häröile niin, että kondomi ei varmasti hajoa ja SITTEN SINÄ OLET RASKAANA VAIKKET HALUA?
Haluat siis tietentahtoen tuoda maailmaan lapsen ilman isää?
Tästä ketjusta saa sen käsityksen, että kaikkien naisten mielestä vastuu on ainoastaan miehellä!
Vi**u mitä porukkaa :(Siksi on myös lapsettomia isiä kun naiset näin holtittomia :(
Tajutako mitä aineita kemialliset ehkäisyvalmisteet on? Eivät todellakaan sovi kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies toivoo aborttia eikä nainen sitä tee, niin maksakoot sitten yksin lapsesta. Turha tulla vinkumaan elareita.
Nainen saa joka tapauksessa rahansa veronmaksajilta, jollei elatusvelvollinen hoida osuuttaan.
Elatusmaksujen pakoilu sotkee helposti elatusvelvollisen talouden ja elämän sekä stressaa. Mutta toisalta sama kohtalohan on sadoilla tuhansilla muillakin suomalaisilla, jotka joutuvat selittelemään raha-asioitaan kassalle tai Kelalle esimerkiksi työttömyyden takia.
Aina ei voi voittaa -- ei edes joka kerta.
"Elatusmaksujen pakoilu sotkee elämän ja stressaa" :D
No voi ettien että, jos oman lapsen elättäminen sotkee isukin suunnitelmat, eikä rahaa voikaan käyttää pelkästään omaa napaa hellimään.
Nyt sun ei sitten auta kuin joko vaihtaa numero, muuttaa toiselle paikkakunnalle, pistää tiedot salaisiksi ja muuttaa tarvittaessa myös nimi, tai paeta maasta.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sun ei sitten auta kuin joko vaihtaa numero, muuttaa toiselle paikkakunnalle, pistää tiedot salaisiksi ja muuttaa tarvittaessa myös nimi, tai paeta maasta.
Siinä vaiheessa kun perässä on ulosottomies, mistään noista ei välttämättä ole apua (jos ulkomailla on suomalaisen työnantajan palveluksessa). Ja tätä lystiä on luvassa siihen asti kunnes toukka on täysi-ikäinen.
Nainen saa joka tapauksessa rahansa veronmaksajilta, jollei elatusvelvollinen hoida osuuttaan.
Elatusmaksujen pakoilu sotkee helposti elatusvelvollisen talouden ja elämän sekä stressaa. Mutta toisalta sama kohtalohan on sadoilla tuhansilla muillakin suomalaisilla, jotka joutuvat selittelemään raha-asioitaan kassalle tai Kelalle esimerkiksi työttömyyden takia.
Aina ei voi voittaa -- ei edes joka kerta.