Käytin kondomia joka EI hajonnut...Nyt nainen sanoo että on raskaana. Onko mun pakko ottaa vastuu tästä kun ehkäisy selvästi oli??
Jos kondomi olisi hajonnut, olisin sanonut että ottaa jälkiehkäisyn...Mutta täysin ehjä oli!!
Ja itse ostin kondomit kaupasta, ei ole kukaan pistellyt reikiä...Miten tästä eteenpäin?? Ei kai mun täydy alkaa parisuhteeseen hänen kanssaan tämän takia?
Kommentit (271)
Jospa kasvaisit mieheksi ja otat vastuun niinkuin kuuluu. Sieltä voi paljastua selkärankainen otus.
Vierailija kirjoitti:
Jos et halua isäksi niin älä tunnusta isyyttä.
Jos taas nainen pitää lapsen, joka on saanut alkunsa ilman parisuhdetta niin ottaa sitten vastuun ihan itse.
Maailma on täynnä isättömiä lapsia. Naisella on myös velvollisuus pitää huoli, ettei tule raskaaksi sekä on aina keskeytyksen mahdollisuus.
Jaa, ettei miehillä ja isillä mitään vastuutta ja velvollisuuksia omasta seksistään ja lisääntymisestään? heh, ei.
Abortti ei ole ehkäisy.
Ei sen kondomin tarvitse hajota, se voi muullakin tavalla pettää. Seksiä harrastaessa täytyy aina ottaa se riski, koska seksiä harrastetaan nimenomaan sen vuoksi, että syntyisi lapsia. Tai se on biologinen tarkoitus seksissä. Pidättäytyminen on ainoa varma ehkäisykeino
Ihan normaalia nuoren naisen toimintaan, seurustellaan vakaan miehen kanssa ja käydään pettämässä jännämiesten kanssa ja kun sen jännämiehen kanssa käy vahinko niin sille vakaalle miehelle yritetään asettaa taloudellinen vastuu asiasta mihin se ei itse liity mitenkään. Jokaiseen naiseen on sisäänrakennettu miesten henkinen ja taloudellinen hyväksikäyttö
Tunnen naisen joka paneskeli kuukauden aikana 22 miehen kanssa ja se ilmoitti niille kaikille että kuukautiset on myöhässä ja hän on raskaana. Todisteeksi kuva raskaana olevan kaverinsa raskaustestistä.
14 maksoi abortin ja 8 lääkkeitä jälkiehkäisyyn
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Määkin käytin skordaria nääs Xxxxxxll extra big one kokoa.
Vessapaperirullan holkinsinne sisään laitoit, jotta täytty?
Munan nuppi on sen verran iso, ettei mahdu vessapaperirullan holkin sisälle. Yrittänyt olen.
Ap kyllä tietää mikä on isyystesti. Huono trolli
Vierailija kirjoitti:
Tunnen naisen joka paneskeli kuukauden aikana 22 miehen kanssa ja se ilmoitti niille kaikille että kuukautiset on myöhässä ja hän on raskaana. Todisteeksi kuva raskaana olevan kaverinsa raskaustestistä.
8 miestä oli siis aika tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
No, jos lähdet panemaan naista joka on kaikkien kanssa niin eikös se ole vähän niin kuin oma valinta? Ei kukaan pakota siihen.
Vierailija kirjoitti:
Ihan normaalia nuoren naisen toimintaan, seurustellaan vakaan miehen kanssa ja käydään pettämässä jännämiesten kanssa ja kun sen jännämiehen kanssa käy vahinko niin sille vakaalle miehelle yritetään asettaa taloudellinen vastuu asiasta mihin se ei itse liity mitenkään. Jokaiseen naiseen on sisäänrakennettu miesten henkinen ja taloudellinen hyväksikäyttö
Ja jokaiseen mieheen on sisäänrakennettu naisten seksuaalinen hyväksikäyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tasan siis meni
Vierailija kirjoitti:
Mutta onneksi sulle ei ole omasta äidistäsi ja syntymästäsi jäänyt tuon isompia traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi vain pienellä osalla ihmisistä pääkoppa on noin mustavalkoinen ja kyetään hahmottamaan, että yksittäisten ihmisten valinnat eivät ole yleistettävissä kaikkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Outo keskustelu. Menee moneen suuntaan.
Jos mies ei halua lasta niin kannattaa käydä lääkärillä laittamassa piuhat poikki. Silloin vahinkoprosentti on olematon. Voi myös lopettaa seksin naisten kanssa, sekin on varma keino.
Jos nainen tulee raskaaksi ehkäisystä huolimatta se on sitten täysin ja kokonaan naisen oma päätös miten homma jatkuu. Siinä vaiheessa on kyse naisen omasta kehosta.
Miehen kannattaa ihan vähän miettiä näitä juttuja ennen harrastaa seksiä. Sehän on se luonnon normaali keino pistää vauvoja alulle.
Melkoista ääriajattelua tämäkin. Eihän vahinkoraskaus tarkoita sitä, ettei mies tahtoisi kenenkään kanssa koskaan lapsia.
Totta. Mutta seksi naisen kanssa tarkoittaa mahdollisuutta lapseen. Joka ikinen kerta. Todennäköisyyttä voi v
Ehdottomasti, mahdollisuus raskauteen on aina. Monelle silti kyky saada tulevaisuudessa omia lapsia on tärkeämpi kuin vahingon mahdollisuuden eliminointi. Joskus se menee sitten niin ettei mies osallistu sen yhden lapsen elämään juurikaan, ei sillekään mitään oikein voi. Mä en naisena sellaisen miehen kanssa edes harrastaisi seksiä, jonka kanssa ei edes voi etukäteen puhua siitä, mitä hän tekisi jos vahinko tapahtuisi (ja ei, sekään ei mikään tae tietenkään ole).
Vierailija kirjoitti:
Ai jälkiehkäisyyn, kun nainen oli jo raskaana? Joopa joo..
Vaadi isyystestiä. Luultavasti on harrastanut seksiä useamman kanssa ja sinä olet vain sopivin isäehdokas. Ihmiset pettävät useammin kuin kondomit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos mies toivoo aborttia eikä nainen sitä tee, niin maksakoot sitten yksin lapsesta. Turha tulla vinkumaan elareita.
Jos mies toivoo aborttia niin ei sitten alun perinkään linkoa siementään hedelmälliseen maaperään, johon hänellä ei ole mitään määräämisvaltaa.
Rautalankaa: vaikka mies kuinka "toivoisi aborttia" ei hänellä ole koskaan mitään sanomista asiaan, koska abortti/raskaus tapahtuu vain naisen kehossa.
No eihän sitä nyt hemmetti linkottukaan mihinkään "hedelmälliseen maaperään", vaan kondomin sisälle??
Miksi puhut kuin AP olisi paneskellut menemään ilman ehkäisyä mistään välittämättä?
Ohis: Ei ole mitään jälkiehkäisypilleriä.
Se pilleri estää ovulaation, eli toimii ainoastaan silloin, jos ovulaatio ei vielä ole tapahtunut.
Jos ovulaatio on tapahtunut ja on seksiä silloin tai pari päivää sen jälkeen, pilleri ei estä raskautta.
Vierailija kirjoitti:
Ohis: Ei ole mitään jälkiehkäisypilleriä.
Se pilleri estää ovulaation, eli toimii ainoastaan silloin, jos ovulaatio ei vielä ole tapahtunut.
Jos ovulaatio on tapahtunut ja on seksiä silloin tai pari päivää sen jälkeen, pilleri ei estä raskautta.
Je-pilleri estää myös hedelmöittyneen implantaation kohtuun.
Perce se miehilläkin - ja vielä raskautumaton perce. Akat eivät "valita" kertoessaan raskausfaktasta, on aika liki naisreiät 1 ja 2, kertaa tarvittaessa.