Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies jäi kiinni valehtelusta

Vierailija
12.04.2025 |

Olin päivän poissa kotoa. Olen jo vuosia epäillyt häntä pienistä valheista ja vilpeistä. Tein testin ja otin valokuvan auton matkamittarista ennen lähtöä, ja toisen valokuvan, kun palasin kotiin. Kilometrejä oli tullut lisää 48 km. 

Kun kotiinpalattuani kysyin kuulumisia ja että oliko mies käynyt missään. Hän sanoi, ettei ole käynyt. Toistin kysymyksen eri tavoin vielä kahteen kertaan ja hän väitti edelleen, ettei ole käynyt missään. Sanoin, että tiedän hänen valehtelevan, mutta intti vain samaa edelleen.

Minulle on samantekevää onko hän ollut jossain, mutta olettaisin hänen puhuvan totta.

Se, joka valehtelee pienestä asiasta, valehtelee myös suuresta.

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On teillä omituiset harrastukset. Mutta mikäs siinä, tärkeintä että itse viihdytte ainoassa elämässänne ja olette tyytyväinen tapaan, jolla valitsette sen viettää.

Vierailija
62/70 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset tapahtumat aiemmin ovat saaneet sinut epäilemään miehen rehellisyyttä, ap? Onko ollut jotain, mikä herättää epäilyn esim pettämisestä? Tätä ketjua on vaikea hahmottaa, kun ei tiedä kokonaisuutta, olisi kiinnostavaa kuulla lisää.

Olen itse oikeasti harkinnut yksityisetsivän palkkaamista, kun tuntuu epäilyttävältä, että mies ei ole halunnut lainkaan seksiä lähes 3 vuoteen. 

Jos mun puoliso palkkaisi yksityisetsivän, niin tilanne olisi jo niin älytön, että suhde olisi siinä. Olisi syy mikä tahansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset tapahtumat aiemmin ovat saaneet sinut epäilemään miehen rehellisyyttä, ap? Onko ollut jotain, mikä herättää epäilyn esim pettämisestä? Tätä ketjua on vaikea hahmottaa, kun ei tiedä kokonaisuutta, olisi kiinnostavaa kuulla lisää.

Olen itse oikeasti harkinnut yksityisetsivän palkkaamista, kun tuntuu epäilyttävältä, että mies ei ole halunnut lainkaan seksiä lähes 3 vuoteen. 

Ne valheet ovat olleet pieniä ja vähäpätöisiä, mutta valheita joka tapauksessa. Ja ne ovat verrattavissa pikkulasten totuuden kiertämiseen. Ja tulee eittämättä mieleen, että joka valehtelee pienistä asioista, niin valehtelee isoistakin.

Esim. jos on rikkonut jonkun pikku esineen, niin kieltää sen. Tai on kertonut jollekin väärää tietoa oikeana, niin väittää vastaan, tai on naarmuttanut vahingossa autoa tms., niin kieltää senkin.

Jos vahingossa tekee tai sanoo jotain väärin, niin silloin on anteeksipyyntö ja pahoittelut paikallaan, ja on tehtävä mahdolliset korjaukset. Niin käsittääkseni ihmiset yleensä tekee.

Vierailija
64/70 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä vastaisin etten ole käynyt missään tai tehnyt mitään kummempia, vaikka olisin esim käynyt kaupassa tai vienyt lapsen harrastukseen tai jotain arkista muuta pientä. Ei tulisi mieleen, että kysyjä tarkoittaa, olenko poistunut ulko-ovesta.

Onko yleensäkin tapana jättää vastaamatta kysymykseen ja salata/valehdella asioita?  Valehtelua tuo on jos sanot, ettet ole missään käynyt ja silti olet!

Vierailija
65/70 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on tarve valehdella, se kertoo vain siitä, että puoliso ei pidä totuudesta. Elämä on helpompaa, kun jättää asioita kertomatta.

Miehet ne vasta vaikeita ihmisiä onkin, eivätkä siedä totuutta ollenkaan. Jos oma tyttis jää kiinni toisen miehen n*ssimisesta, niin päällehän ne käy. Ei minkäänlaista kykyä sietää totuutta. 

Mulla taas kokemus siitä että mies käyttää joka asiassa kieltämisdefenssiä, eli vaikka tajuaa ikäviä/ei toivottuja asioita, niin kun kieltää niiden olemassaolon niin silloinhan niitä ei ole. Kun joutuu joskus tilille jostain kauan aikaa sitten tapahtuneesta niin vadtaus on aina "no en minä muista". Eli koittaa välttyä vastuusta. Mitä jos minä jään kiinni siitä että tyttöporukan kanssa yökerhoreissulta en tullut kotiin yöksi ja mies tivaa missä olin niin

Tämä..

Vierailija
66/70 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä kyllä vastaisin etten ole käynyt missään tai tehnyt mitään kummempia, vaikka olisin esim käynyt kaupassa tai vienyt lapsen harrastukseen tai jotain arkista muuta pientä. Ei tulisi mieleen, että kysyjä tarkoittaa, olenko poistunut ulko-ovesta.

Onko yleensäkin tapana jättää vastaamatta kysymykseen ja salata/valehdella asioita?  Valehtelua tuo on jos sanot, ettet ole missään käynyt ja silti olet!

Ja ainakin tosi hölmöä koetella luottamusta tollaisen takia. 

Vierailija
67/70 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on tarve valehdella, se kertoo vain siitä, että puoliso ei pidä totuudesta. Elämä on helpompaa, kun jättää asioita kertomatta.

Miehet ne vasta vaikeita ihmisiä onkin, eivätkä siedä totuutta ollenkaan. Jos oma tyttis jää kiinni toisen miehen n*ssimisesta, niin päällehän ne käy. Ei minkäänlaista kykyä sietää totuutta. 

Mulla taas kokemus siitä että mies käyttää joka asiassa kieltämisdefenssiä, eli vaikka tajuaa ikäviä/ei toivottuja asioita, niin kun kieltää niiden olemassaolon niin silloinhan niitä ei ole. Kun joutuu joskus tilille jostain kauan aikaa sitten tapahtuneesta niin vadtaus on aina "no en minä muista". Eli koittaa välttyä vastuusta. Mitä jos minä jään kiinni siitä että tyttöporukan kanssa yökerhoreissulta en

Mun mieheni vakiovastaus, kun jäi kiinni salasuhteesta: "en muista". 

Totaalinen muistinmenetys tapahtui. Ensin yritti valehdella kaikesta, mutta kun tajusi ajavansa itsensä vaan pahempaan suohon valheillaan, alkoi tuo "en muista".

Vierailija
68/70 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mun puoliso palkkaisi yksityisetsivän, niin tilanne olisi jo niin älytön, että suhde olisi siinä. Olisi syy mikä tahansa.

Jos puoliso rikkoisi luottamuksen salailemalla tai valehtelemalla, se olisi siinä. Oli taustalla mitä tahansa.

Vierailija
69/70 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selvästi tuo mies on narsisti.

Mee heti turvakotiin!! tai päivystykseen.

Tarkistuta nälkähormoonit kans.

Vierailija
70/70 |
21.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos yksityisetsivä palkkaamista ajatellaan, niin silloin on jo vakava tilanne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan