Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet, seksisuhde tällaisen naisen kanssa?

Vierailija
12.04.2025 |

Parin vuoden yksin olon ja rehellisesti sanottuna vähänlaisten halujen jälkeen on jälleen ruvennut kutkuttelemaan.

Ikää on noin 40+ ja vartalo pyöreä, rinnoissa vaalenevat arvet rintojen pienennyksen jäljiltä, raskausarpia löytyy reisistä, meikit naamalla näytän ihan kivalta. Hiukset on pitkät.

Onko minulla mahkuja löytää ok-mies (sama) kivaan silloin tällöin? Kannattaako edes kokeilla Tinderiä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onhan tuossa ihan hyvää saumaa seksiin. Kovin harva mies tai nainen +40 iässä enää mallilta näyttää. Itselläni pyörii kiva seksiruletti kolmen omaa ikää lähellä olevien naisten kanssa vaikka keho on varsin tyypillinen lössähtänyt 50vuotiaan miehen keho. Jos kehoaan rupeaa häpeämään niin sitten jää ehkä seksit pois.

Vierailija
2/17 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdotonta vastata kysymykseen, tietämättä miltä näytät. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä ettei? Itse etsin FB:ta, jos vaikutat 02a niin laita yhteystiedot

Vierailija
4/17 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti saat miehen, olet varmasti upea nainen 😘

Vierailija
5/17 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko ylipainoa?

Vierailija
6/17 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onko ylipainoa?

On ylipainoa jonkin verran, vaatekoko noin 42-44.

Ap.

Vierailija
7/17 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

onko ylipainoa?

On ylipainoa jonkin verran, vaatekoko noin 42-44.

Ap.

Ei haittaisi mua...kun molemmat nauttii toisistaan. T: m 26 v

Vierailija
8/17 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Ihan varmasti sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää!

Älä suotta väheksy itseäsi, sinä kelpaat ihan sellaisena kun olet. Jos sinun tissit ja reidet ei kelpaa niin sellainen mies ei ole sinun arvoinen!

Tinderistä en olisi niin varma 😀

T. Toinen uudestaan halunsa löytänyt 

Vierailija
9/17 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset miehet panee ketä vaan, jos kiimaa on tarpeeksi paljon. Joten varmasti saat munaa ihan niin paljon, kun vain itse haluat.

Vierailija
10/17 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toiset miehet panee ketä vaan, jos kiimaa on tarpeeksi paljon. Joten varmasti saat munaa ihan niin paljon, kun vain itse haluat.

Tämä pitää paikkansa, mutta toivottavasti et aloittaja lähde tuohon! Se on kivaa vähän aikaa, mutta siitä jää vaan tyhjyys. 

T. Se toinen uudestaan halunsa löytänyt

Vierailija
11/17 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rintojen pienennys on oma valinta, mutta en ryhtyisi suhteeseen. Rintojen suurennus taas on positiivista. 

Vierailija
12/17 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rintojen pienennys on oma valinta, mutta en ryhtyisi suhteeseen. Rintojen suurennus taas on positiivista. 

Omin käsin onneen vaan.

Vierailija
13/17 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omin käsin onneen vaan.

Jokainen saa mun puolesta tykätä isoista tai pienistä rinnoista.

Minusta tärkeämpää on, että nainen itse on tyytyväinen. Ja isot tai pienet niin minusta on seksikkäämpää miten nainen rintojaan kantaa...

T. Se toinen halunsa löytänyt

Vierailija
14/17 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et varmaan tajua että ne voivat olla pienennyksen jälkeen edelleen jopa epämukava isot. Voit itsellesi laittaa kylkiin asti roikkuvat megasilarit ja kokeilla onko kivaa esimerkiksi maksaa 120 EUR edes jotenkuten toimivista urheilurintaliiveistä tai yrittää edes sängyssä nukkua kevyemmillä liiveillä :/

Jokainen saa vaikka poistattaa rintansa jos sen itse maksaa ja pienennyksen saakin julkiselta puolelta jos kriteerit täyttyy! 

Vierailija
15/17 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap ei maininnut mitään ammatista, tulotasosta tai luonteesta. Ap:n spekseillä oleva lähihoitaja tuskin nappaisi, lääkäri kylläkin.

Vierailija
16/17 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi noilla asioilla olisi väliä seksisuhteessa? 🤔

Ap.

Ap ei maininnut mitään ammatista, tulotasosta tai luonteesta. Ap:n spekseillä oleva lähihoitaja tuskin nappaisi, lääkäri kylläkin.

Vierailija
17/17 |
13.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

^Siis mitä väliä on ammatilla jos kyseessä on seksisuhde.. :D 

T. parhaat kyydit pitkäaikaistyöttömältä saanut eikä mua ole varakkaammatkaan miehet koulutuksesta tai tänhetkisestä työnkuvasta haastatelleet. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kuusi