Miehet, seksisuhde tällaisen naisen kanssa?
Parin vuoden yksin olon ja rehellisesti sanottuna vähänlaisten halujen jälkeen on jälleen ruvennut kutkuttelemaan.
Ikää on noin 40+ ja vartalo pyöreä, rinnoissa vaalenevat arvet rintojen pienennyksen jäljiltä, raskausarpia löytyy reisistä, meikit naamalla näytän ihan kivalta. Hiukset on pitkät.
Onko minulla mahkuja löytää ok-mies (sama) kivaan silloin tällöin? Kannattaako edes kokeilla Tinderiä?
Kommentit (17)
Mahdotonta vastata kysymykseen, tietämättä miltä näytät.
mikä ettei? Itse etsin FB:ta, jos vaikutat 02a niin laita yhteystiedot
Varmasti saat miehen, olet varmasti upea nainen 😘
Vierailija kirjoitti:
onko ylipainoa?
On ylipainoa jonkin verran, vaatekoko noin 42-44.
Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
onko ylipainoa?
On ylipainoa jonkin verran, vaatekoko noin 42-44.
Ap.
Ei haittaisi mua...kun molemmat nauttii toisistaan. T: m 26 v
Hei
Ihan varmasti sinulla on hyvät mahdollisuudet löytää!
Älä suotta väheksy itseäsi, sinä kelpaat ihan sellaisena kun olet. Jos sinun tissit ja reidet ei kelpaa niin sellainen mies ei ole sinun arvoinen!
Tinderistä en olisi niin varma 😀
T. Toinen uudestaan halunsa löytänyt
Toiset miehet panee ketä vaan, jos kiimaa on tarpeeksi paljon. Joten varmasti saat munaa ihan niin paljon, kun vain itse haluat.
Vierailija kirjoitti:
Toiset miehet panee ketä vaan, jos kiimaa on tarpeeksi paljon. Joten varmasti saat munaa ihan niin paljon, kun vain itse haluat.
Tämä pitää paikkansa, mutta toivottavasti et aloittaja lähde tuohon! Se on kivaa vähän aikaa, mutta siitä jää vaan tyhjyys.
T. Se toinen uudestaan halunsa löytänyt
Rintojen pienennys on oma valinta, mutta en ryhtyisi suhteeseen. Rintojen suurennus taas on positiivista.
Vierailija kirjoitti:
Rintojen pienennys on oma valinta, mutta en ryhtyisi suhteeseen. Rintojen suurennus taas on positiivista.
Omin käsin onneen vaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omin käsin onneen vaan.
Jokainen saa mun puolesta tykätä isoista tai pienistä rinnoista.
Minusta tärkeämpää on, että nainen itse on tyytyväinen. Ja isot tai pienet niin minusta on seksikkäämpää miten nainen rintojaan kantaa...
T. Se toinen halunsa löytänyt
Vierailija kirjoitti:
Et varmaan tajua että ne voivat olla pienennyksen jälkeen edelleen jopa epämukava isot. Voit itsellesi laittaa kylkiin asti roikkuvat megasilarit ja kokeilla onko kivaa esimerkiksi maksaa 120 EUR edes jotenkuten toimivista urheilurintaliiveistä tai yrittää edes sängyssä nukkua kevyemmillä liiveillä :/
Jokainen saa vaikka poistattaa rintansa jos sen itse maksaa ja pienennyksen saakin julkiselta puolelta jos kriteerit täyttyy!
Ap ei maininnut mitään ammatista, tulotasosta tai luonteesta. Ap:n spekseillä oleva lähihoitaja tuskin nappaisi, lääkäri kylläkin.
Miksi noilla asioilla olisi väliä seksisuhteessa? 🤔
Ap.
Ap ei maininnut mitään ammatista, tulotasosta tai luonteesta. Ap:n spekseillä oleva lähihoitaja tuskin nappaisi, lääkäri kylläkin.
^Siis mitä väliä on ammatilla jos kyseessä on seksisuhde.. :D
T. parhaat kyydit pitkäaikaistyöttömältä saanut eikä mua ole varakkaammatkaan miehet koulutuksesta tai tänhetkisestä työnkuvasta haastatelleet.
No onhan tuossa ihan hyvää saumaa seksiin. Kovin harva mies tai nainen +40 iässä enää mallilta näyttää. Itselläni pyörii kiva seksiruletti kolmen omaa ikää lähellä olevien naisten kanssa vaikka keho on varsin tyypillinen lössähtänyt 50vuotiaan miehen keho. Jos kehoaan rupeaa häpeämään niin sitten jää ehkä seksit pois.