Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi yliopistossa kirjoitetaan jatkuvasti reflektioita?

Vierailija
12.04.2025 |

Minusta niiden tekeminen on yhtä tuskaa. 

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun aikana ollut vielä mitään reflektioita. Vai onko se siis sama kuin oppimispäiväkirja?

Annetaanko reflektioon kysymyksiä joilla pääsee alkuun? Millaisista aiheista reflektioita kirjoitetaan?

Vierailija
42/46 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko vaan se ettei ohjaajilla ole aikaa antaa palautetta niin se palautteenantokin tapahtuu nyt omatoimisesti :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita kaikkiin vaan että erinomaisesti meni, hyvä minä, hitto olen varmaan maailman fiksuin ja viisain ihminen. 

Vierailija
44/46 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijai, reflektointi ja oppimispäiväkirjat olivat parasta. Oivaltamisen iloa! Kun vauhtiin pääsi, ei meinannut loppua tulla.

Vierailija
45/46 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään filologian opintoihin ei enää kuulu edes latinan alkeiskurssia. Ymmärrä siinä sitten maisteritasoisesti englantia tai romaanisia kieliä, jos ei hallitse latinan alkeita.

Vierailija
46/46 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyään filologian opintoihin ei enää kuulu edes latinan alkeiskurssia. Ymmärrä siinä sitten maisteritasoisesti englantia tai romaanisia kieliä, jos ei hallitse latinan alkeita.

Eihän latinaa edes kaikkialta löydy. Helsingissä on, samoin kai Turussa ja varmaan Jyväskylässäkin ja Tampereella. Muualla kai ei (?). Oire tietysti sekin. Mikä se sellainen yliopisto on, missä ei klassisia kieliä ole vahvasti tarjolla ja esillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi