Miksi yliopistossa kirjoitetaan jatkuvasti reflektioita?
Kommentit (46)
Oisko vaan se ettei ohjaajilla ole aikaa antaa palautetta niin se palautteenantokin tapahtuu nyt omatoimisesti :D
Kirjoita kaikkiin vaan että erinomaisesti meni, hyvä minä, hitto olen varmaan maailman fiksuin ja viisain ihminen.
Aijai, reflektointi ja oppimispäiväkirjat olivat parasta. Oivaltamisen iloa! Kun vauhtiin pääsi, ei meinannut loppua tulla.
Nykyään filologian opintoihin ei enää kuulu edes latinan alkeiskurssia. Ymmärrä siinä sitten maisteritasoisesti englantia tai romaanisia kieliä, jos ei hallitse latinan alkeita.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään filologian opintoihin ei enää kuulu edes latinan alkeiskurssia. Ymmärrä siinä sitten maisteritasoisesti englantia tai romaanisia kieliä, jos ei hallitse latinan alkeita.
Eihän latinaa edes kaikkialta löydy. Helsingissä on, samoin kai Turussa ja varmaan Jyväskylässäkin ja Tampereella. Muualla kai ei (?). Oire tietysti sekin. Mikä se sellainen yliopisto on, missä ei klassisia kieliä ole vahvasti tarjolla ja esillä.
Ei mun aikana ollut vielä mitään reflektioita. Vai onko se siis sama kuin oppimispäiväkirja?
Annetaanko reflektioon kysymyksiä joilla pääsee alkuun? Millaisista aiheista reflektioita kirjoitetaan?