Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaimo ei äänestä

Vierailija
12.04.2025 |

Tämä aiheuttaa häpeän tunnetta kun on niin sivistymätön ja kun jotkut kysyy niin valehtelen.

Miten saisin hänet äänestämään ja varsinkin kun on kyse naisesta jotka taistelivat äänioikeutensa puolesta, koen tästä vielä enemmän häpeää.

Eroakin miettinyt asian vuoksi. Pitkä suhde takana mutta tämä ollut aina synkkä pilvi kun tulee ajankohtaiseksi.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn vaimo kuuluu nukkuvien puolueeseen. Iskevät sitten kun on aika.

Vierailija
22/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apn vaimo kuuluu nukkuvien puolueeseen. Iskevät sitten kun on aika.

Apn vaimo on JUNTTI 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo suostui jäämään huomenna autoon kun käyn äänestämässä, mikä helpotus.

Ap

Vierailija
24/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pian 40 enkä ole ikinä äänestänyt MISSÄÄN vaaleissa. Enkä häpeä sitä kyllä yhtään. Hävetköön joku mua mun puolesta jos huvittaa.

Vierailija
25/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä syyn vaimosi on antanut sille, ettei hän ole äänestänyt aiemmin? Onko hän muutoin yhteiskunnallisesti valveutunut? Itselle tuollainen käytös olisi deal-breaker , ei vaan pystyisi olemaan tuollaisen ihmisen kanssa, vaikka olisi kuinka mukava tahansa. 

Vierailija
26/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jo pian 40 enkä ole ikinä äänestänyt MISSÄÄN vaaleissa. Enkä häpeä sitä kyllä yhtään. Hävetköön joku mua mun puolesta jos huvittaa.

Ja tätä asiaa vielä suureen ääneen täällä rummutat. Ehkä on siis parempikin, että jätät äänesi käyttämättä. Autuaita ovat yksinkertaiset

Vierailija
27/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna teille uusia rakennusohjeita kun edellinenkin ei ole vielä valmis

Vierailija
28/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sulta tivaa, kävikö sun vaimo äänestämässä? Multa ei kukaan ole ikinä kysynyt, äänestikö mun puoliso.

Vaimo tulee usein mukaan kun menen äänestämään ja näkeehän siinä ventovieraat ettei äänestä ja osa kysynyt suoraan. Nyt pyysin että ei tulisi mukaan.

Ap

Että ventovieraat tulee SULTA kysymään siellä äänestyspaikalla, että miksi vaimosi äänestä? Onko hän jotenkin ulospäin(kin) vammaisen oloinen?

Vierailija
29/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienen palstalta saadun otannan perusteella väite siitä, että ihmiskunta on tyhmenemässä aina vaan, pitää valitettavsti paikkansa. Pahinta on se, ettei omaa tyhmyyttä tai umpimielisyyttä edes tunnisteta. Onneksi löytyy vielä fiksuja, ajattelevia ja äänioikeuttaan käyttäviä ihmisiä.

Vierailija
30/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Naurattaa muiden häpeilyt, lampaat määkii jos joku tekee oman mielen mukaan.

Vierailija
31/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on paniikkihäiriö, en voi mennä äänestämään koska en saa vahvoja lääkkeitä joiden avulla sen voisin tehdä. Miksi ei oteta käyttöön netin kautta äänestäminen, niin moni muukin toimii sitä kautta.

Vierailija
32/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä syyn vaimosi on antanut sille, ettei hän ole äänestänyt aiemmin? Onko hän muutoin yhteiskunnallisesti valveutunut? Itselle tuollainen käytös olisi deal-breaker , ei vaan pystyisi olemaan tuollaisen ihmisen kanssa, vaikka olisi kuinka mukava tahansa. 

Hän sanoo ettei ole kiinnostunut emmekä koskaan puhu politiikasta muutenkaan, sama syy.

Ap

Vierailija
33/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli ehdokkaina on tasoltaan incel kokoomuspoliitikko Patrick Itäniemi on moraalirappio luhistanut yhteiskunnan.

Vierailija
34/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuuko ap jollain pikkukylässä jossa tiedetään kaikkien asiat, muuten en ymmärrä tätä avautumista. Me emme äänestä kumpikaan tänä vuonna, välillä muttei aina. Eikä kukaan ihmettele saati kysele.

Vierailija
35/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama. Naurattaa muiden häpeilyt, lampaat määkii jos joku tekee oman mielen mukaan.

Kai jätit ottamatta myös koronarokotteen, etkä seurannut meitä lampaita. Kaikkea se ruoka elättääkin

Vierailija
36/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai jätit ottamatta myös koronarokotteen, etkä seurannut meitä lampaita. Kaikkea se ruoka elättääkin

Itseasiassa en ottanut, tuttu otti ja sai elinikäiset sydänongelmat. Itse olen terve kuin pukki ja koronankin sairastin hyvin lievänä. 

Vierailija
37/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tästä teidän sietääkin olla ylpeitä Ja juu, ei kannata hävetä yhtään omaa typeryyttään. 

Vierailija
38/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sori, mutta näen tämän tilanteen Kummeli-sketsinä... Vaimo istuu autossa, kun mies poistuu äänestämään. Mies vielä vilkaisee taakseen, ettei se nyt tulisi vaan ulos autosta ja juoksisi perään. Nainen yrittää avata auton ovea, mutta mies ryntää työntämään naista takaisin autoon. Vaimo tunkee ja pyristelee voimalla itseä ulos ja mies puskee ovea väkisin kiinni. Tämä näytelmä kestää sen verran kauan, että äänestyspaikan ovet suljetaan. No, seuraavissa vaaleissa - mies toteaa uupuneena ja häpeissään siitä, ettei saanut pidettyä äänestämätöntä vaimoaan piilossa autossa oman äänestyksensä ajan - jälleen kerran.

Ei vaan vakavasti. Minä en ymmärrä ihmisiä, oli mies tai nainen, jotka eivät käytä äänestysoikeuttaan. Sitten kuitenkin jupistaan terveyskeskusjonoista ja -maksuista, julkisesta liikenteestä, kelvottomista teistä, päiväkotien puutteista. Ja valtakunnantasolla vaikkapa siitä omasta surkeasta palkasta ja aikuiskoulutustuesta, jonka oikeistohallitus just poisti. Näillä, jotka eivät äänestä ei ole oikeutta valittaa asioista, joita eivät itse edes yritä muuttaa.

N47

Vierailija
39/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Sori, mutta näen tämän tilanteen Kummeli-sketsinä... Vaimo istuu autossa, kun mies poistuu äänestämään. Mies vielä vilkaisee taakseen, ettei se nyt tulisi vaan ulos autosta ja juoksisi perään. Nainen yrittää avata auton ovea, mutta mies ryntää työntämään naista takaisin autoon. Vaimo tunkee ja pyristelee voimalla itseä ulos ja mies puskee ovea väkisin kiinni. Tämä näytelmä kestää sen verran kauan, että äänestyspaikan ovet suljetaan. No, seuraavissa vaaleissa - mies toteaa uupuneena ja häpeissään siitä, ettei saanut pidettyä äänestämätöntä vaimoaan piilossa autossa oman äänestyksensä ajan - jälleen kerran.

Ei vaan vakavasti. Minä en ymmärrä ihmisiä, oli mies tai nainen, jotka eivät käytä äänestysoikeuttaan. Sitten kuitenkin jupis

Entä jos ei koskaan ole äänestänyt eikä äänestä ja on täysin tyytyväinen palkkaansa ja palveluihin? En ole koskaan valittanut. Ne äänestäkööt jotka kokevat että haluavat muutosta eivätkä ole tyytyväisiä.

N50

Vierailija
40/65 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itseasiassa en ottanut, tuttu otti ja sai elinikäiset sydänongelmat. Itse olen terve kuin pukki ja koronankin sairastin hyvin lievänä. 

Arvasin, että kuulut tähän porukkaan. Perustat siis väitteesi yhden tutun (oliko serkun naapurin kaima?)  rokotteesta saamiin ongelmiin tietämättä tuttusi muista sydänongelmiin mahdollisesti vaikuttaneista syistä. Tuttusi sijaan aika moni rokottamaton heitti veivinsä, mutta sellainen faktahan sinun tyyppisiä ihmisiä ei kiinnosta. Ja aika jännä, kuinka me rokotetut lampaat ollaan edelleen hengissä rokotevastaisten ilmoille heittämistä uhkakuvista huolimatta.

Oikeastaan olen tosi tyytyväinen, ettei kaltaisenne pässinpäät vaivaudu vaaliuurnille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yhdeksän