Jos hiuksesi olisivat kuin Viki Eerikkilällä, tekisitkö niille muodonmuutoksen?
Kommentit (31)
Järkevämpää olisi laihduttaa 50 kg.
Melkoinen ruuhkatukka. Taitaa olla Wash and go - mallia.
En tekisi, ei kaikilla noin tuuheaa käkkäräpäätä ole. :-)
Lyhentäisi 4 cm kauttaaltaan. Hyvä hoito jne.
Suoristuspermanentti tai kaljuksi ajelu.
Onko Viki supisuomalainen kemiläinen? Eikö tuollainen permanentattu afro ole kulttuurista omimista? Miksi haluaa antaa mielikuvan, että hänessä virtaa afrogeenejä?
Toinen feikkaaja on Sini Sabotage ja kolmas Sara Siipola, jotka leikkivät latinoja tai afroja.
En, mutta hoitaisin niitä paremmin. Ovat aika kuivan ja pörröisen näköiset.
Vierailija kirjoitti:
Onko Viki supisuomalainen kemiläinen? Eikö tuollainen permanentattu afro ole kulttuurista omimista? Miksi haluaa antaa mielikuvan, että hänessä virtaa afrogeenejä?
Toinen feikkaaja on Sini Sabotage ja kolmas Sara Siipola, jotka leikkivät latinoja tai afroja.
Se on ihan luonnonkihara ei mikään permanentti.
Viki ei olisi aito Viki ilman hiuspehkoaan.
Luonnonkiharan, kun harjaa auki pienellä tupeerauksella höystettynä, saapi tuommoista, kun Vikin pää.
Eikä siten ole mitään kulttuurinomimista. Eikä se afrokaan ole.
Mä jättäisin harjaamatta ja olisin tyytyväinen käkkärääni.
Vierailija kirjoitti:
Luonnonkiharan, kun harjaa auki pienellä tupeerauksella höystettynä, saapi tuommoista, kun Vikin pää.
Eikä siten ole mitään kulttuurinomimista. Eikä se afrokaan ole.
Mä jättäisin harjaamatta ja olisin tyytyväinen käkkärääni.
Se on permanentattu, on itse kertonut. Antoi aikoinaan vapaat kädet parturille ja sillä tiellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on ihan luonnonkihara ei mikään permanentti.
Ei todellakaan ole luonnonkihara :D Tästä on puhuttu showssa ja siellä on esim. näytetty lapsuuskuvia, joissa ei ole minkään valtakunnan kiharaa.
Kokeilisin laittaa ponnarille ehkä, voisi olla hauskan näköinen
Se on permis! Vikin valinta.