Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten koette suhteessa sen hetken kun on ollut kuuma alkuhuuma ja sitten toiselle se hiipuu aikaisemmin kuin sinulla?

Vierailija
12.04.2025 |

Kolmas suhde nyt kriisissä tämän takia. Ensimmäinen vuosi kunnon huumaa. Kaikki liikenevä aika yhdessä, seksiä joka päivä, haleja, pusuja, käsi kädessä kadulla jne. Mulla menisi toinenkin vuosi helposti näin, mutta kumppani alkaa vetäytyä ja ottamaan omaa aikaa. Seksi vähenee kertaan viikossa. Tunnen itseni hylätyksi ja kerron siitä rehellisesti. Toinen etääntyy vielä enemmän. En uskalla yrittää lähestyä, ettei toinen ahdistu. Sitten suhde kuivuu kasaan.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mä olen jo tottunut siihen, että miehellä ihastus tai edes kiinnostus lopahtaa nopeasti.

Annatko heti seksiä? 

Olen eri, mutta millä lailla olisi parempi, että hiukan pitkittämällä seksiin siirtymistä, saisi suhteen kestämään pari kuukautta kauemmin? Jos miehen kiinnostus kerran on loppuakseen joka tapauksessa seksin jälkeen, niin mikä itseisarvo on silloin yrittää saada tällainen suhde kestämään vähän kauemmin?

Eri. Siinä on hyvä olla tutustumisvaihe ilman seksiä. Jos suhde vain paranee päivä päivältä eikä mies karkaa helppojen naisten perään, pidemmällä suhteella on toivoa. Kaikki eivät vain syty heti ventovieraasta ja suostu tyydyttämään miehen tarpeita, koska sitähän yhden illan suhteet ovat. Nainen tar

Miten irtosuhteet liittyy avauksen aiheeseen?

Vierailija
22/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oletko käynyt terapiassa? Itseäni ahdistaisi tuollainen toisen ihmisen koko elämän kaappaus 24/7/365.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Normaalia ja huonoin mahdollinen tapa on tuossa kohtaa yhtään painostaa tai edes puhua koko asiasta. Anna tilaa ja tulee takaisin samaan kiintymyksen jos on tullakseen. Miehet ovat kuin kuminauhoja, tarvitsevat etäisyyden välillä ja keskity sillä aikaa muuhun äläkä tukahduta suhdetta heti alkuunsa. Aiheesta on paljon kirjallisuutta, tutustu siihen. 

Miksi mun pitää joustaa? Jos mies haluaa säilyttää suhteen, miksi hän vaarantaa sen työntämällä minut pois? Miksi ottaa riski, että toinen ei jaksa odotella ja häipyy kokonaan

Jos sillä toisella on happi lopussa, kun valtaat koko hänen elämänsä. Eikö sinulla itselläsi ole mitään muuta kuin se mies?