Onko teille ok että miehesi seuraa silarimuijaa somessa?
Ukkoni seuraa somessa silarimuijaa joka on hänen "kaverinsa* . Onko teille Ok tällainen? Mun mielestä kertoo että ukolla aivot jalkojen välissä ja nainen hakee varattuna huomiota. Eiköhän silarit useimmiten hankita kun haluaa huomiota, varsinkin jos jakaa avoimella profiililla someen näitä tissikuviaan. Itellä on D-kupin tissit ja saisin kyllä push upeilla aikaiseksi lähes vastaavia, mutta en halua sellaista kuvaa itsestäni antaa.
Kommentit (33)
Ei ole ok. Jos on aidot, niin ei haittaa.
Seuraahan ne kaikenlaisia muijia. Kuka mitäkin lajia.
Ei ole hemmetissä ole ok.
Mikäli nyt kuitenkin jostain syystä jatkat seurustelua pässin kanssa joka ei kunnioita sinua pätkääkään,niin ala vuorostasi lisäämään sivuillesi ja seinillesi kuvia Holmesin Johnista (John Holmes) sano vaikka että koet henkistä kaverikaipuuta edesmenneeseen Johniin.
Ei olisi minulle ok. Luiskaan niin että vinkuu ja seuraavaa putkeen.
Vierailija kirjoitti:
No mut entäs jos ne on aidot?
Jos mun tissit olis jäänyt ihmetyksen jälkeen tyhjiksi nahkapussukoisi, olisin ehkä täyttänyt ne silareilla. Ymmärrän myös heitä, jotka rintasyövän myötä käyvät toimenpiteessä. Tyrkkykuvia somessa en ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se eroaa?
Kaikkea pas kaa te naiset siedättekkin.
Silarimuijien seuraajat on just näitä, jotka ei edes pienenä ole nähneet äitinsä tissejä edes saunan raosta vilaukselta, ressukat. Menevät raasut vallan pyörryksiin moisista ihmeistä ja kuola (ja muukin erite) lentää.
Onko oikeasti väliä sillä että ketä puoliso seuraa somessa?
Vierailija kirjoitti:
Jos mun tissit olis jäänyt ihmetyksen jälkeen tyhjiksi nahkapussukoisi, olisin ehkä täyttänyt ne silareilla. Ymmärrän myös heitä, jotka rintasyövän myötä käyvät toimenpiteessä. Tyrkkykuvia somessa en ymmärrä. Tällä niasella ei ole lapsia joten ei ole imettänyt eikö hänellä ole ollut syöpää. Ap
Voi sentään kun kuulostaa jotenkin kaukaiselta kun joku kyselee tällaisia silarimuijajuttuja. Ei ole kovin oleellinen osa omaa elämää tuollaiset ukot eikä muijat. Jaksamista vaan sinne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se eroaa?
No silleen, kato, että aidot tissit on lihaa ja läskiä ja silarit on osittain silikoonia, toope.
Vierailija kirjoitti:
Onko oikeasti väliä sillä että ketä puoliso seuraa somessa?
On paljonkin. Se kertoo paljon ihmisen luonteesta ja arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Seuraahan ne kaikenlaisia muijia. Kuka mitäkin lajia.
- Samat tissien kuolaaja- ääliöt lähettää usein myös rahalähetyksiä vaimonsa selän takana nigerialaisille raavaille karvaperse-äijille jotka esiintyvät söpöinä povipommi Pamelana joka on "rakas, kulta, My King, taas pulassa, lähetä tonni I love you You are my King" Heres my photo look at my boobs and send some love and cash ....I need juu ...
Vaimo jonain päivänä saa sydäri-yllärin kun paljastuu millaiseen dorkaan on parhaat vuotensa ja elämäänsä panostanu.
Jos ukolle on tärkeintä naisten tissit niin ihan oikeastiko sellaisen äijän kanssa meinaat loppuelämäsi viettää??
Vierailija kirjoitti:
Ei ole hemmetissä ole ok.
Mikäli nyt kuitenkin jostain syystä jatkat seurustelua pässin kanssa joka ei kunnioita sinua pätkääkään,niin ala vuorostasi lisäämään sivuillesi ja seinillesi kuvia Holmesin Johnista (John Holmes) sano vaikka että koet henkistä kaverikaipuuta edesmenneeseen Johniin.
Verraton luonnenäyttelijä.
Onko oikeasti väliä sillä, että ketä puoliso seuraa somessa?
- On.
No ei olisi ok. Kyllä pistäisi miettimään kenen kanssa olen hynttyyt yhteen lyönyt.