Mitkä piirteet suomalaisen miehen kasvoissa aiheuttavat sen "ettei suomesta löydy komeita miehiä"?
Kommentit (635)
Vierailija kirjoitti:
Arto Satonen, Juhana Vartiainen, Antti Lindtman. Riittääkö nämä esimerkeiksi?
Mites Petteri Orpo? Sammakko. Jussi Halla-aho? Klonkku.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIehet, Ajakaa parta, käykää parturissa ja hammaslääkärillä ja peskää kasvonne ja hampaanne vähintään aamuin ja illoin. Tällä pääsee jo pidemmälle kuin arvaattekaan.
Joo ja shveivatkaa alhaalta.. muutkin alueet plussaa. H Y G I E N I A🙏🏽!
On hygieenisempää olla ajamatta karvoja. Karvat estävät bakteerien kulkeutumista sukuelimiin ja kainaloissa vähentävät hankausta ja siten hiertymiä. Sheivaaminen aiheuttaa ihossa ärsytystä ja helpottaa sieni ym. infektioiden kehittymistä.
Se on vaan myös fakta että niihin karvoihin jää ns. rekkamiehen pastilleja. Yäk!
Venäläiset geenit eli liian lyhyitä, leukaparta, kalju, vaaleus jne.
Yleensä hintelyys/kukkakepit
Nyt mää oon kauhiast hämmästynyt, täällähän on kuvailtu pääasiassa suomalaisen naisen prototyyppiä. 😂
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisissa on hyvä myös suhteellinen karvattomuus ja vaaleakarvaisuus. Pitkät jalat. Mustat, tuuheat karvat ja lyhyet jalat on mun suurin turn off.
Pitkät jalat??? Kyllä suominaiset ainakin ovat rungoltaan tukevaa ja lyhytjalkaista maatiaisrotua.
Vierailija kirjoitti:
Nyt mää oon kauhiast hämmästynyt, täällähän on kuvailtu pääasiassa suomalaisen naisen prototyyppiä. 😂
Ai leukapartaa ja kaljua.
Värittömyys: vaaleat ns maantien väriset hiukset ja näkymättömät ohuet hailut kulmakarvat, pienet hailakan väriset silmät ja olemattoman lyhyet ripset ja muutenkin puöreät piirteet jotka vielä korostuu jos on ylipainoa.
Siinä se karrikoidusti
En olekaan tätä aiemmin funtsinut, mut joo, eipä katukuvassa erittäin komeita suomalaismiehiä pahemmin ole vastaan tullut. Toisaalta suomalaisissa on yleisesti paljon kivannäköistä sakkia. Ei siis superkomeita, mut viehättäviä. Ylipaino vaikuttaa paljon, kun kasvojen luusto ja ääriviivat hämärtyvät ja silmät näyttävät pienemmiltä. Suomalaismiesten arkinen ja väritön pukeutuminen vaikuttaa myös.
Ollaan nuoruuden aikaisella tyttökaveri porukalla ihmetelty kun nykyään nuorissa miehissä on hirmu vähän pitkiä, siis yli 180 cm.
90% on niitä just just 175 senttisiä, sitten on huolestuttavan paljon muoria miehiä jotka on naisten keskimitoissa, eli 165-170. Muutama % yltää mitoille 180-185 ja siitä ylöspäin tuskin koskaan (jollei katso koripalloa tai lentopalloa tv:stä)
Olen itse ollut nuori 80-90 luvun taitteessa, pieneltä paikkakunnalta jossa oli niin paljon pitkiä miehiä että siellä oli 2 lentopallokoukkuetta varapelaajineen.
Kyllä oli silmäniloa meille tytöille, hyväkroppaisia ja ryhdikkäitä kolleja kylä puolillaan. Tokihan minäkin sain omani noiden joukosta.
Ja täytyy sanoa että kiinnitän yhä, 30 vuoden jälkeenkin, miehessä ensimmäisenä huomiota pituuteen ja vain pitkä mies viehättää.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan nuoruuden aikaisella tyttökaveri porukalla ihmetelty kun nykyään nuorissa miehissä on hirmu vähän pitkiä, siis yli 180 cm.
90% on niitä just just 175 senttisiä, sitten on huolestuttavan paljon muoria miehiä jotka on naisten keskimitoissa, eli 165-170. Muutama % yltää mitoille 180-185 ja siitä ylöspäin tuskin koskaan (jollei katso koripalloa tai lentopalloa tv:stä)
Olen itse ollut nuori 80-90 luvun taitteessa, pieneltä paikkakunnalta jossa oli niin paljon pitkiä miehiä että siellä oli 2 lentopallokoukkuetta varapelaajineen.
Kyllä oli silmäniloa meille tytöille, hyväkroppaisia ja ryhdikkäitä kolleja kylä puolillaan. Tokihan minäkin sain omani noiden joukosta.
Ja täytyy sanoa että kiinnitän yhä, 30 vuoden jälkeenkin, miehessä ensimmäisenä huomiota pituuteen ja vain pitkä mies viehättää.
Mun huomioni on kiinnittänyt se, että nuorilla miehillä on nykyään paljon leveitä lanteita ja naistyypillistä rasvankestymistä pyllyyn ja reisiin. Mun ikäluokassa 40+ ääriharvinaista, tosin meidän nuoruus meni kävellessä ja pyöräillessä joka paikkaan pakon sanelemana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no suht pienet kasvot ja pyöreät.
euroopassa iso nenä ja iso leuka parantaa ,miehen ulkonäköä.veistosmainen esim.italia ja ranska.
suomalainen nainen on myös suht pyöreä kasvoiltaan, ei veistosmainen.kuten esim saksalainen nainen.
Tämä on tosi, me emme ole keskimäärin kaunista kansaa. Ihan turha parjata vastakkaista sukupuolta kun ei itsekkään ole mikään antiikin jumala tai jumalatar.
Niin, mikäs se sellainen geeni olisi joka tekisi vain miehistä rumia ja naisista kaunottaria? Tässä mielessä on ainakin tasa-arvoa: ollaan sukupuolesta riippumatta yhtä rumia
Ehkä se on parempi kaikkien kannalta, että tämä kansa alkuperäisyydessään häviää historian pölyisille sivuille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MIehet, Ajakaa parta, käykää parturissa ja hammaslääkärillä ja peskää kasvonne ja hampaanne vähintään aamuin ja illoin. Tällä pääsee jo pidemmälle kuin arvaattekaan.
On hygieenisempää olla ajamatta karvoja. Karvat estävät bakteerien kulkeutumista sukuelimiin ja kainaloissa vähentävät hankausta ja siten hiertymiä. Sheivaaminen aiheuttaa ihossa ärsytystä ja helpottaa sieni ym. infektioiden kehittymistä.
Päinvastoin noi karvat just hankaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisissa on hyvä myös suhteellinen karvattomuus ja vaaleakarvaisuus. Pitkät jalat. Mustat, tuuheat karvat ja lyhyet jalat on mun suurin turn off.
Pitkät jalat??? Kyllä suominaiset ainakin ovat rungoltaan tukevaa ja lyhytjalkaista maatiaisrotua.
Eivät ole. Enemmän näkee pitkäjalkaisia kuin persjalkaisia nykyään, varmaan geenejä sekoteltu vihdoin muunkin kuin oman suvun kesken. Esim ruotsalaisilta ja venäläisiltä saatu pitkiä raajoja
Vierailija kirjoitti:
Täh, nuoret miehethän on pidempiä kuin koskaan aiemmin.
Pienet, kapeat, värittömät silmät. Kapeat huulet ja vinot hampaat. Perunanenä. Pakeneva hiusraja. Pulloposket.
Pahimmat noista on noi silmät. Ihastuneena haluaa tuijotella lumoutuneena silmiin, eikä sitä voi, jos toisella on sian silmät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta oksettavaa naisen kannalta.
Sheivaavat monet naisetkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no suht pienet kasvot ja pyöreät.
euroopassa iso nenä ja iso leuka parantaa ,miehen ulkonäköä.veistosmainen esim.italia ja ranska.
suomalainen nainen on myös suht pyöreä kasvoiltaan, ei veistosmainen.kuten esim saksalainen nainen.
Tämä on tosi, me emme ole keskimäärin kaunista kansaa. Ihan turha parjata vastakkaista sukupuolta kun ei itsekkään ole mikään antiikin jumala tai jumalatar.
Niin, mikäs se sellainen geeni olisi joka tekisi vain miehistä rumia ja naisista kaunottaria? Tässä mielessä on ainakin tasa-arvoa: ollaan sukupuolesta riippumatta yhtä rumia
Ei miehekäs nainen tai naisellinen mies ole kaunista. Kyllä ne siis hyvinkin voi jakautua vain toisen sukupuolen eduksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun huomioni on kii
Skuutti kuljettaa. En ainakaan koskaan tule ottamaan tuollaista miestä tai alle 180 cm pitkää. Sit täytyy olla kiina-versio nuoresta Brad Pittistä josko.