Äitini hukkaa loppuelämänsä tätä menoa sairaan miehensä hoitamiseen
Älkää naiset ottako ylipainoista miestä mieheksenne vaikka olisi kuinka toimelias ja muuten hyvä. Itse nyt näen mihin sekin voi johtaa.
Isäpuoleni on ollut 8 vuotta nyt kipu ja sänkypotilaana melkein toimintakyvyttömänä hoidettavana. Kipuja varten on fentanyylilaastarit eli mistään pikkujutusta ei ole kyse. Mies on vasta 70 vuotias.
Hän on äitini loppuelämän riippakivi kun äitini toimintakyky taas on ihan eri luokkaa mutta koko elämä menee tuon miehen asioita hoitaessa kun ei se saa mitään sieltä sängystään lääkehouruissa aikaiseksi.
Jos mies olisi laihduttanut ylipainonsa niin todennäköisesti hänen liikuntakyky olisi säilynyt ja kivut eivät olisi vaivanneet.
Kommentit (27)
Nakkasin pihalle lihavan itseäni nuoremman miehen, joka on kaksi vuotta ontunut toista jalkaansa. Mitään ei muuta tee kuin mättää ruokaa suuhunsa edes katsomatta, mitä se on. Hyppää röökillä tunnin välein ja juo neljästä kymmeneen kaljaan päivässä. Hyi helvetti.
Ja alussa hän oli miellyttävä, lämmin ja rakastava. Teeskenteli tietenkin ja juominen lähti valloilleen kesällä mökillä.
Sillä hän on aikaisemmatkin suhteensa kussut ja nyt vailla vakituista asuinpaikkaa.
Ei ole kenenkään muun homma raitistaa tai laihduttaa miestä, joka tappaa itseään lihavuuteen ja päihteisiin.
Onneksi vielä on ihmisiä jotka rakastavat niin myötä-kuin vastamäessä. Eikä erota heti parin vuoden kuluttua kun iskee kyllästyminen ym tekosyy
Ap:sta oikein huokuu lämpöisyys ja empaattisuus <3
No olisiko sairas mies pitänyt hylätä jotta aapella olisi parempi mieli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on äidin päätös. Hän elää oman elämänsä omien arvojensa mukaan.
Niinhän se on enkä sille voi mitään. Harmittaa ja välillä suututtaa vain.
Ap
Miksi suutut ja harmittelet tilannetta, jonka äitisi on valinnut. Jokainen saa päättää omasta elämästään ja elää sitä omien arvojensa mukaan, eikä siinä kenelläkään ole suuttumisen aihetta.
Itse arvostan ihmisiä, jotka haluavat hoitaa ja huolehtia rakkaistaan mahdollisista sairauksista huolimatta.
Ja jos olisi isäsi, niin hoitaisit häntä itse?
Älkää miehet ottaako vanhempaa naista. Se alkaa kyttäämään ja rajoittamaan elämäänne, kun vanhenee eikä mikään enää kiinnosta.