Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Minkälaisia palveluksia odotat miehen tekevän jos suunnittelee saavansa illalla peiton heilumaan? Esimerkit kiinnosta

Vierailija
11.04.2025 |

Erityisesti esimerkit kiinnostaa

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuolee.

Vierailija
2/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

#miesviha

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas aloitus miesten alistamiseksi.

Vierailija
4/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yleensä jos tuo fernet-brancaa pullon tms. niin voi sillä lunastaa jumalattaren kosketuksen

Vierailija
5/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi tehdä palveluksia? Ei kai tuossa mitään nöyryyttävää kaupankäyntiä tarvitse tehdä. 

Vierailija
6/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palveluksia?

Kotona työt on yhteiset eikä ne ole mitään fitun palveluksia. Mies ei ole äidin pikku apulainen vaan aikuinen, joka kysymättä osaa imuroida, panna pyykit koneeseen ja kerätä ne narulta kaappiin. Huolehtia ruokaostoksista, tehdä ruokaa kaikille jos on ensimmäisenä kotona.

Ei seksiä osteta palveluksilla van sitä saadaan olemalla rakastava aikuinen.

Vierailija
7/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikai lähtökohtaisesti tarvitse mtn palveluksia tehdä saadakseen seksiä..

Vierailija
8/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis oikeasti?  millaisia pitäisi?  Tosi outu ajatus.  Millaisia itse teet?  Rakastelu ei vaadi palveluksia.

Vierailija
9/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitää huolen minusta, ja lyö turpaan mussuttamaan tulevia mammuja ja muita epämääräisiä, että minulla on turvallinen olo, niin se riittää aivan hyvin.

Vierailija
10/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa jos on kiva ja jos olen rakastunut tai ihastunut tai ainakin kiinnostunut. Hyvä dom/Master on myös kiinnostava, sen mukavuudelle asetan vielä kovemmat kriteerit koska kukaan ei halua joutua ikävän dominoimaksi. Sellainen on pelottavaa.

Vierailija
11/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tiskikoneen täyttämisellä saa vaan petipaikan, antaa olla. Erotaan.

Vierailija
12/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei ole meillä kaupanteon väline! 

Vierailija
13/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nainen maksullinen jos hän odottaa korvausta?

Vierailija
14/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahaa.

Vierailija
15/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä ole odottanut tai saanut mitään palveluksia, haluan itse enemmän kuin mies ja sama kokemus oli aiemmassakin suhteessa. Huonoa en halua toiste mutta hyvää joka päivä jos vaan ei niin kiire että kumpikin nukahtaa jo alkuillasta! 

Toisaalta olen ollut vain miesten kanssa jotka ovat olleet todella oma-aloitteisia kotitöiden suhteen eli on omat rutiinit ollut jo ennen minua ja ne vaan sovitetaan yhteen. Ei niin että olen työnjohtaja (hyi, kotikotona tätä nähnyt). Osaavat puhua suoraan, hyvä itsetunto, huomioivat ja osoittavat halunsa. Esimerkiksi mieheni voi huoletta torjua ilman mitään möksähdystä tai että hän siitä traumatisoituu. Mikä on hyvä koska sitten hän voi myös ilmausta haluaan avoimesti saunalla tai sängyssä tai vaikka keittiössä ja se voi olla mukava ja kiihoittava, leikkisä hetki ilman pelkoa tai painetta. Voin myös itse tehdä aloitteen ja tietää että jos olisi joku ettei mies jaksa tai pysty niin saan silti huomiota ja kehuja. 

Jos on joku isompi ongelma suhteessa tai olisin hormonaalisesti haluton niin en usko että mikään lahjus tai kylpyläloma auttaisi edes. 

Vierailija
16/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mammat nihkeilee, niin vastaan heidän puolestaan, vaikka mies olenkin. Kotitöitä, huomioimista ja hellyyttä.

Vierailija
17/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kotihoro taas valuutanvaihto puuhissaan. Kauppa käy hyvin.

Vierailija
18/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mammat nihkeilee, niin vastaan heidän puolestaan, vaikka mies olenkin. Kotitöitä, huomioimista ja hellyyttä.

Kotitöitä pitää molempien tehdä päivittäin ihan vain siksi, että ne pitää tehdä. Ei sellaisen miehen kanssa kannata elämäänsä jakaa, joka luulee tekevänsä naiselle palveluksen tehdessään oman osansa kotitöistä. Huomioiminen ja hellyys, ja juttelu ja asioiden jakaminen ovat sitten niitä hyviä asioita. 

Vierailija
19/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni tarvii vain iltapäivällä, 5- 6 aikaan, hymyillä ja sanoa vähän ilkikurisella äänellä, että mennäänkö vähän tuonne makuuhuoneeseen? Aina menen, ja iloisena! Tule hyvä, parempi, tai ihan parhainta joka kerta. Ja fiksunamiehenä tekee näin vaan kun olen hyvällä tuulella ja virkeällä mielellä.

Vierailija
20/34 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas aloitus miesten alistamiseksi.

Selvästi miehen tekemä trollausaloitus.