Äkillinen rupsahtaminen 32 vuotiaana
Mistä johtuu että on vanhentunut silmissä yhtäkkiä 5 vuotta?
Kommentit (14)
Ei pidä käristää ihoaan auringonvalossa. Lisäksi tupakka ja alkoholi ja pikaruoka ja liika valvominen. Näistä yksi tai useampi syynä.
Äkkiä kuntosalille ja ala treenaamaan. Minäkin lihoin ja otsa rypyssä joten aloin treenaa ja laihdutin 10 kg ja nyt näytän 20 vuotiaalta.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä kuntosalille ja ala treenaamaan. Minäkin lihoin ja otsa rypyssä joten aloin treenaa ja laihdutin 10 kg ja nyt näytän 20 vuotiaalta.
*treenata
Rokot. eli piik. Iho kuivunut? Hormonimuutoksia tai aurinko?
Et ole, ehkä vaan väsynyt. Korjaa ruokavaliota ja ulkoile.
Vanheneminen tapahtuu "sykäyksittäin". Monta vuotta tasaista, sitten yhtäkkiä pam naama on veltompi ja enemmän ryppyjä. Ja taas tasainen ajanjakso.
Ihan pelkkää empiiristä mutua. :)
Odotapas, kun täytät 55 vuotta. Kyyti on kylmää.
Äkillinen rupsahtaminen 58-vuotiaana. Täytyy vissiin alkaa säästää kauneusleikkaukseen. Vuosi sitten näytin vielä ihan hyvältä.
Mun työpaikalla on yksi nainen joka alkaa olla 30. Katselin häntä tänään ja mietin että mihin se tyttömäisyys hävisi kun 3 vuotta sitten hänet tapasin ekaa kerran.
Mä oon kans 32v äiti-ihminen ja yhtäkkiä peilistä kurkkasi juonteikas ja väsynyt nainen. On kyllä ollut stressaavat pari vuotta ja kuntoilukin niin ja näin.
Tärkeimmäthän sitä pitää ekana laittaa kuntoon eli ravinto, liikunta ja lepo. Ruoka sellaista, että oikeasti kiinnostaa sitä syödä ja liikuntalaji sellainen että on hauskaa liikkua! Ja reippaasti vettä.
Pidätkö elämästäsi? Olen huomannut että minun tarvitsee lisätä mielekkyyttä ja oman näköistä tekemistä rutkasti. Omalla kohdalla tämä tarkoittaa esim. hitaammin ottamista ja luonnossa liikkumista :)
Vanhenemista ei voi välttää mutta muutoin voidaan vaikuttaa, luulisin että elämän mielekkyys näkyy myös kasvoilla <3
Laita korkki kiinni! Naisille yleensä käy kuin tuhkimossa, että keskiön jälkeen muuttuu kurpitsaksi. Tämä tapahtuu usein siinä 4kympin kieppeillä.
Holtitonta elämistä tai kuolettava sairaus.