Hannu Pikkarainen joutuu vankilaan, korkeimman oikeuden päätös
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Usein naiset vain näyttelevät nukkuvaa tai tajutonta houkutellakseen miehen seksin aloittamiseen.
Ihmetteinkin miksi kesäiset musiikkifestivaalit ja niiden majoitusalueiden maastot ovat niin suosittuja vierailukohteita poikamiehille.
Tärkeintä olisi että Pikkarainen jättäisi uhrin kokonaan rauhaan. Ketä se palvelee että Pikkarainen kirjoittaa someenn miten uhrilla on muka huono omatunto? Voisi Pikkarainen mennä jo vihdoin eteenpäin elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Tärkeintä olisi että Pikkarainen jättäisi uhrin kokonaan rauhaan. Ketä se palvelee että Pikkarainen kirjoittaa someenn miten uhrilla on muka huono omatunto? Voisi Pikkarainen mennä jo vihdoin eteenpäin elämässä.
Katkera äijä.
Vierailija kirjoitti:
Onko kirjoittanut tälläistä? Itse olen pahoinpitelyn uhri ja tekijä oli ns. Normaali mies, ei mikään rikollispiireistä vaan hyvätuloinen normaali mies.
Minua ahdistaisi ja loukkaisi todella paljon jos hän koittaisi laittaa sanoja suuhuni ja koittaa vesittää minun todistustani oikeudessa tuolla tavalla.
Pikkaraiselle näyttää maineen kiillotus olla pakkomielteistäkin kun mustamaalaa uhriakin tuolla tavalla sivukautta vihjaillen ettei uhri puhunut totta. Pikkarainen ei ole edes mikään suuri julkkis ja kannattaisi vaan vetäytyä itse ottamaan oppi ja parantumaan ihmisenä eikä roikkua instgramissa höpöttämässä.
Pohjimmiltaan hän on pettynyt siitä, että himo voitti järjen. Alkoholi teki viimeisen tepposen järjelle.
Nyt vaan otat sen tuomion, jonka sait, nöyrryt, lusit ja jatkat matkaa viisaampana ja nöyrempänä.
En tiedä onko muut r a iskauksesta tuomitut selitelleet somessa noin ahkerasti ja pitkään. Esim nämä pari jääkiekkoilijaa.
Myöskin seks rikolliset ei saisi olla enää instagramissa, jonkun pitäisi ilmiantaa hänet instagramille
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että oikeus toteutuu.
Tarkoititko Malmin tapahtumia.
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiinnostavaa kuulla jos joku tietää millä aikataululla hän joutuu vankilaan? Kauan siitä viimeisen tuomion annon jälkeen menee?
Oli aika itsekästä ottaa vuosi sitten koira, koska koira joutuu nyt muualle asuman ja tulee ikävöimään isäntäänsä
Toivottavasti saamme 7 lehdestä lukea tämän. 🥂
Ilmeisesti oli huono pano, kun noin siitä mimmi suuttui. Eikö Hannu osannut mitenkään hyvittää tapahtunutta?
Vierailija kirjoitti:
Joko se pääsi pois??
Päivitti ainaki ig että on friiiii
Esimerkiksi metsiin eksyneet näyttelevät usein tajutonta kun ne löytyvät ja monella on ohut yöasu päällä koska seksikkyys.