Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi mies ahdistuu kaikesta

Vierailija
11.04.2025 |

Uusi miesystäväni on kaikin puolin ihana, empaattinen ja luotettava.

Mua on alkanut ihmetyttämään kun hänen mielialansa ailahtelee herkästi. Saa ahdistuskohtauksia jos en vastaa heti hänen viesteihinsä, vaikka kiireisen työpäivän aikana. Haluaa heti soittaa ja varmistua että kaikki on ok.

Näitä on ollut jo muutaman kerran lyhyen ajan sisään. Yhtenä päivänä ahdistui kovin koska olimme tavanneet edellisenä iltana hänen työkavereitaan ja kuulemma tuli tunne että olin kiinnostunut yhdestä miehestä.

Olen aika ymmällään, pitäisikö vain rauhoitella vai onko tämä jo outoa?

Kommentit (83)

Vierailija
41/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi vaikea uskoa että tilanne olisi niin paha kuin kommentoidaan. Olen tavannut hänen ystäviään ja meillä on yhteisiä tuttuja.

Kaikki sanovat että hän on tosi hyvä tyyppi eikä kellään ole ollut pahaa sanottavaa. Kai tuollainen näkyisi muillekin jos olisi syytä huoleen?

-ap

Ne muut eivät ole seurustelleet hänen kanssaan.

Minunkin isäni on kaikkien ulkopuolisten mielestä maailman reiluin jätkä. Kenelläkään ei ole pahaa sanottavaa. On todellisuudessa aivan hirveä mulkero, jonka jäljiltä me kaikki lapset tarvittiin aikusina traumaterapiaa. Lisäksi pettää kaikkia kumppaneitaan heti, kun tilaisuus tulee ilman omantunnontuskia.

Ihan sama. Psykopaatti, joka kiusaa naispuolisia perheenjäseniä terapiaan asti. Muiden mielestä niin kiva ja normaali. 

Vierailija
42/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo on persoonallisuushäiriö tai psykopatia. Kas kun he ovat niin ihania ja sitten eivät ole eiku ja ei kai kukaan voi olla tarkoituksella paha (kyllä voi!). 

Jos on vain mt-ongelma, sitä ei ole mitenkään vaikea uskoa. Se on linjassa henkilön kanssa. Ja jos ei voi hillitä itseään mt-ongelman vuoksi, haluaisitko sellaisen vaarallisen miehen?

Minulle on "rakastava" mies valehdellut kirkkain silmin suoraan silmiin katsoen ties mitä keksittyä itsestään plus manipuloi (rahaa itselleen, kiusaa, palveluita itselleen, kaasuvalottaa ja epäilet pian itseäsi). 

Noiden jälkeen on itse se mt-potilas. Terveisiä terapiasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, narsistit plus psykopaatit ovat vähintään joka kahdeskymmenes mies. Sinusta psykopaatti ei voi olla pohjimmiltaan paha. Voi kuule. Ja vaikka narsisti on helpompi pikkuveli niin paha ja vaarallinen ja kontrolloimaan pyrkivä on sekin.

Heidän tiedostettu tai tiedostamaton tavoitteensa on tappaa sinut henkisesti heidän hyödykseen.

Vierailija
44/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuulosta ihan kivalta jos mies kuvittelee jo nyt että olisit kiinnostunut jostain hänen työkaveristaan. Miksi sitten tapasitte niitä tai mies ohjasi sinne. Mikä logiikka se oikein on. Vai tulkitseeko mies helposti väärin tilanteen, että ystävällisyytesi on kiinnostus toiseen. Et ole hänen äitinsä, jonka pitäisi olla näin aluksi jo päivystämässä työaikana miehen viestejä. Varsinkin jos se perustuu hänen mustasukkaisuuteen tai hysteerisyyteen. Entä sun oma aika ja elämä, rauha.

Vierailija
45/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sitä sammakonkeittoa kontrolliin aloitetaan. 

Vierailija
46/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli kyllä outo se työkaveri-juttu. Oli maailman tavallisimpia tyyppejä, siinä oluet otettiin ja puhuttiin ihan niitä näitä. En edes erityisesti kiinnittänyt huomiota tuohon mieheen.

Miksi se sattui niin kovasti jäämään hänen mieleensä että kiinnostuisin siitä ihmisestä? Niin että pitää seuraavana päivänä vaivata asiasta pitkät keskustelut. 

Ja hän on nimenomaan korostanut että ei ole millään muotoa mustasukkainen.

-ap

Vierailija
47/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo oli kyllä outo se työkaveri-juttu. Oli maailman tavallisimpia tyyppejä, siinä oluet otettiin ja puhuttiin ihan niitä näitä. En edes erityisesti kiinnittänyt huomiota tuohon mieheen.

Miksi se sattui niin kovasti jäämään hänen mieleensä että kiinnostuisin siitä ihmisestä? Niin että pitää seuraavana päivänä vaivata asiasta pitkät keskustelut. 

-ap

Minä olin oikein seurallisena ja kivana pidetyn nuoren miehen kanssa. Jokunen kk seurusteltuamme olimme yökerhossa. Työkaverini ja miehensä, jota en tunne, pyysi minua tanssimaan. Sanoin, ei kiitos. Poikaystäväni kehoitti menemään. Sanoin, että kai mä sitten ja tanssittiin ihan asiallisesti sen asiaankuuluvan kaksi tanssia. 

Lähdettiin poikaystävän kanssa yöksi samaan paikkaan. Perillä hän totesi, että olen saastainen ja minun tulee riisua ne vaatteet, joihin tuo toinen mies oli koskenut.

Vierailija
48/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-ap

On kyllä todella huolestuttavaa jos hän ei muka itse tunnista olevansa mustasukkainen. Äkkiä karkuun!

Vierailija
49/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo en ole mustasukkainen on sama kuin nämä en löisi naista tyypit. Eli on ja paljon. Mitä muuta hän on sanonut ettei ole? Sarjapanija? Pettäjä? Alkoholisti? 

Vierailija
50/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on vaikea uskoa, kun osuu kohdalle. Yhtä vaikeaa on uskoa, kun löytää itsensä mt-sairaana vuoden kuluttua. 

Vierailija
51/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vakavia mt-ongelmia. Mitä vielä epäröit ap? Jos olet itse terve niin miksi hajoittaisit itsesi tuossa seurassa?

52/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kyttää, pettää. Ihan 100%.

Jotkut miehet jopa tietää tämän faktan ja alkaa heti myös testailemaan kyttäätkö sinä, koska silloin varmasti petät. Pois vain toksiset roskat.

Vierailija
53/83 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän noissa on sairainta, että ovat pahoja juuri "rakkailleen". Ei jollekin "vihamiehelle". Kyykäärme vieressä sängyssä. 

Vierailija
54/83 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelin miehen kanssa ja hän myönsi että jo aiemmin oli ollut vastaavia ongelmia exänsä kanssa. Oli käynyt psykologilla ja psykiatrilla juttelemassa ja nykyisin lääkitys kuulemma auttaa. Nämä tapaukset ovat korostuneet kun lääkkeet on jääneet välistä.

Olo on nyt aika huolestunut. Miksi hän aiemmin nimenomaan vakuutti että ei ole mustasukkainen?

Hyvä kun on hoitanut itsensä mutta nuo kohtaukset on pelottavia. Sanoo että on paniikissa ja kädet tärisee että ei pysty ajamaan autoa.

-ap

Vierailija
55/83 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puukosta saat. Soita miehen vanhemmille ja tee tiedusteluita kuinka edelliset suhteet päättyivät.

Mattoon Käärijä

Vierailija
56/83 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten yksinkertainen ap on? Jos nuo ei oo red flageja niin mitkä sitten?

Vierailija
57/83 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
58/83 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen yksi mies jota tapailin. Kertoi käyneensä psykiatrilla vaikean eron jäljiltä, mutta ei puhunut mitään diagnooseistaan. Hänelle oli tärkeää löytää sellainen ulospäin hyvältä näyttävä nainen ja siihen saakka kun luuli että minä olen sellainen, oli selkeästi hermostunut seurassani ja yritti kovasti tehdä vaikutuksen. Voisin kuvitella että olisi yhtä rasittava parisuhteessakin. 

Vierailija
59/83 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit eivät tiedä minkälainen mies on parisuhteissaan, ei ole ahdistunut vaan sairaalloisella tavalla mustasukkainen. Miksi hän oli sinkkuna kun tapasitte? Kohta oot ilman ystäviä ja työpaikkaa etkä pääse kodistasi edes ulos

Vierailija
60/83 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaverit eivät tiedä minkälainen mies on parisuhteissaan, ei ole ahdistunut vaan sairaalloisella tavalla mustasukkainen. Miksi hän oli sinkkuna kun tapasitte? Kohta oot ilman ystäviä ja työpaikkaa etkä pääse kodistasi edes ulos

Oli ollut pitkään sinkkuna, ihmettelin sitä koska on tosi ihana ja hurmaava, huolehtivainen ja välittävä. Ex puolisosta eronnut jo 10v sitten.

Mies on tosi avoimesti kertonut kaikesta tästä joten olen ajatellut että on käsitellyt asiat ja siten hallinnassa.

-ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi neljä