Pitäisikö ylä- ja alahampaiden kohdata?
Mulla ainakin menee ylähampaat alahampaiden ulkopuolelle, kun puren hampaat yhteen.
Kommentit (9)
Siis ymmärsinkö oikein, että etuhampaasi eivät kohtaa? Osuvatko alaetuhampaasi kitalaen puolen ikeniin vai eivätkö ne ota kontaktia mihinkään? Jos näin, olisi sinut pitänyt jo lapsena ohjata oikomahoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Siis ymmärsinkö oikein, että etuhampaasi eivät kohtaa? Osuvatko alaetuhampaasi kitalaen puolen ikeniin vai eivätkö ne ota kontaktia mihinkään? Jos näin, olisi sinut pitänyt jo lapsena ohjata oikomahoitoon.
En mä tiedä mihin ne osuu, mutta kun puren hampaat yhteen niin alahampaita ei näy ollenkaan. Ja takahampaat eivät myöskään låhellekään kohtaa.
Ap
Alahampaiden tulee ulottua REILUSTI ylähampaiden ulkopuolelle. Kulmakarvojen tulee osua yhteen, otsa pitää olla luiska ja silmät kierossa mahdollisimman lähellä toisiaan. Kaulaa ei mieluummin ollenkaan, vaan pää alkaa suoraan hartioista.
Olisihan se hyvä jos kohtaavat, muuten on hankala haukata ruisleipää.
Jenkeillä on kaikilla kai raudat, ja näyttävät luonnottomilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En mä tiedä mihin ne osuu, mutta kun puren hampaat yhteen niin alahampaita ei näy ollenkaan. Ja takahampaat eivät myöskään låhellekään kohtaa.
Ap
Minulla on kans, edestä ylähampaiden kärjet menee pari milliä alahampaiden päälle jolloin takahampaat jää purentaan. Aivan kauheata jos laitan edestä kärjekkäin, naamasta aika julma.
No ei tietenkään pidä, se olisi purentavika.