Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnustaudun olevani laatikkoleukainen nainen. Onko mahiksia löytää puoliso?

Vierailija
11.04.2025 |

näin miehisellä ja näkyvällä piirteellä kuin laatikkoleuka.

Kommentit (71)

Vierailija
41/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silvia Ruåtsista

Ei Silvia ole laatikkoleuka ollenkaan. Hänellä on pitkä, siro ja terävä leuka. Laatikkoleuka on sellainen leveä ja kulmikas edestä katsoen, tekee naaman vähän neliön tai suorakaiteen näköiseksi. 

Vierailija
42/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Silvia Ruåtsista

Ei Silvia ole laatikkoleuka ollenkaan. Hänellä on pitkä, siro ja terävä leuka. Laatikkoleuka on sellainen leveä ja kulmikas edestä katsoen, tekee naaman vähän neliön tai suorakaiteen näköiseksi. 

Tarkoitti varmaan Victoriaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Leukaperä niin kulmikas, että Lego-figuurit ottaa musta mallia."

Vierailija
44/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska aloitus.

Nykyään kauniilla, linjakkaalla leualla on suuri markkina-arvo molemmilla sukupuolilla  perustuen leukaimplanttien ja leukafillereiden kovaan suosioon.

Mä tykkään kovasti omasta leuastani, se on just sopusuhtainen ja saan leukalinjastani usein kehujakin. 

Laatikkoleukani on aito ja siitä olen täysin varma.

Vierailija
45/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvin vaikeaa tulee olemaan

Ai miten niin tulee olemaan? On jo, koska komea laatikkoleukani vie kaiken huomion minne tahansa menenkin.

Vierailija
46/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon tyytyväinen mun peilikuvaani; kasvoihini, samoin kroppaani.

Aion olla jatkossakin, ja pitää hyvän huolen ulkonäöstäni. 

Ei mitään aikomusta lihoa tai rupsahtaa vielä 20 vuoteen.

Ok boomer mutta nyt onkin aiheena massiivinen laatikkoleuka.

Vierailija
47/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko bruksaaja? Bodatuilla puremalihaksilla ainakin saa leuasta oikein jykevän.

Nyt meni viimeinenkin toivonkipinä. Olen bruksannut koko ikäni, MUTTA EI ole laatikkoleukaa. En poistu kellarista enää koskaan. 

Vierailija
48/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun 'linjakas leukani' ei ole kirurgin luoma, sain sen geenieni myötä. F Y I. Eli ei implantteja, fillereitä eikä klassista leukakirurgiaa.

Esim. Koreassa kaunis leuka on kauneuden edellytys, suoranainen pakkomielle [mallit, näyttelijät]. Siellä tehdään runsaasti erilaisia invasiivisia leuankärjen + leukaperien modifiointeja.

Toteutetaan todella hurjia v-hiontoja, joiden toipumisaika on pitkä ja kivilias + kirurgian seurauksena potilas saattaa menettää puhekykynsä.

Havaintoni viimeiseltä 20 vuodelta maailmanmenoa ihmetellessäni..

*Boomeri, btw, on 1946-1964 syntynyt hlö.

Vierailija
49/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella lapsellisia ja typeriä aloituksia jotkut viitsivät. Rakastakaa itseänne. Leukaperät mukaanlukien. 💙 

Vierailija
50/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella lapsellisia ja typeriä aloituksia jotkut viitsivät. Rakastakaa itseänne. Leukaperät mukaanlukien. 💙 

Yes 

*menee hieromaan leukojaan ja myhäilee sille ajatukselle, että KUKAAN mies ei ole koskaan heittänyt sinne spermojaan*

Vierailija
51/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kaksi laatikkoa laitetaan yhteen, siitä tulee oktagon, eli kahdeksanleuka. Onnea vaan lapsille.

Vierailija
52/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei onnistu, kaikki laatikkoleukanaiset Sikke Sumarista alkaen jääneet yksin. Myös esimerkiksi Lisa Edelstein, Olivia Wilde, Kareena Kapoor, Angelina Jolie, Margot Robbie, Shalom Harlow, Denise Richards, Paris Hilton, Sandra Bullock, Penélope Cruz kaikki itkevät laatikkoleukaansa pitkin valuvia kyyneleitään yksin ilman rakkautta ja seksiä. 

Ei nuo ole laatikkoleukaisia Sikkeä lukuunottamatta.

Tässä on yksi juuri eronnut laatikkoleuka

https://www.is.fi/urheilu/art-2000011132153.html

Onhan nuo laatikkoleukaisia. Olivia Wilden leuka on sata kertaa laatikompi kuin tuon sinun linkkisi takaa löytyvän tuntemattoman suuruuden. 

Joo ei ole laatikkoleuka. On hevospää. Vielä laatikkoleukaakin rumempi. 

Vierailija
53/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riikkuli? 

Vierailija
54/71 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan on markkinat sanon minä. Helppo tulla jonon viimeisenä sivusta huutelemaan, kun massiivinen laatikkoleuka aiheuttaa sinkkuutta.

Vierailija
55/71 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Leuasta en tiedä mutta aloittaja tuntuu olevan aika yksinkertainen ihminen.

Mistä niin päättelit?

Varmaan siitä, mistä sinä et osaa päätellä.

Vierailija
56/71 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johan on markkinat sanon minä. Helppo tulla jonon viimeisenä sivusta huutelemaan, kun massiivinen laatikkoleuka aiheuttaa sinkkuutta.

Ai nyt se onkin massiivinen leuka? Aloituksessa puhuttiin vain laatikkoleuasta. Massiivinen leuka ei mielestäni näytä hyvältä sen enempää miehilläkään, ihan sen leuan muodosta riippumatta. Ei pelkkä leuka silti kenestäkään epäviehättävää tee, eikä ihminen itse leukaansa valitse.

Leveät leukaperät naisella ei ole mielestäni mitenkään miehekkään näköiset, eikä kapeat leukaperät miehellä mitenkään naisellisen näköiset. Ei pelkkä leuka tai onko leukaperät leveän malliset tai kapeat tee ihmisen ulkonäköön mitään kovin radikaalia, saati sitten mitään maskuliinisen tai feminiinisen näköistä.. 

Vierailija
57/71 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen aina kokenut vetoa laatikkoleukanaisiin. 

Vierailija
58/71 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos löydät laatikkoleukakirurgilentokapteenin, niin teillä on hyvät mahdollisuudet saada laatikkoleukainen pesue. 

Vierailija
59/71 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tol Ruotsin prinsessalla on kyl aikamoinen auraleuka...

Vierailija
60/71 |
12.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laatikkoleukainen nainen ei tarvitse peiliä?

Koska kulmat on jo vedetty niin suoraan, että GPS:kin kysyy neuvoa siltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi seitsemän