Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En jaksa töitä ja kirjoitin uuden sopimuksen

Vierailija
11.04.2025 |

Mitä minun pitäisi tehdä? 

Olen aivan loppu henkisesti, olen ollut alkuvuoden töissä. Työ on raskasta ja päivät pitkiä. Lähdin työhön työkkärin painostamana. Ensimmäinen soppari loppui tälläviikolla. Olin helpottunut aluksi. Tarjottiin uutta sopimusta 3kk ajalle. Suostuin koska muuten olisi tullut karenssia. Todellisuus on etten oikeasti jaksa. Olen todella stressantunut, hermoilen ja olen kärttyinen, en jaksa enää ulkoilla, itken kokoajan, elämä tuntuu ylivoimaisen vaikealta ja surulliselta.

Ok 3kk kuulostaa lyhyeltä ajalta mutta minulle se on ikuisuus. Ala ei tunnu oikealta, se on aivan liian raskasta jopa fyysisesti minun kokoon nähden.

Pelkään että palan niin loppuun että joudun johonkin sairaala hoitoon.

Olen käynyt lääkärissä ja koittanut saada apua ja selvyyttä onko minussa jokin vika miksi väsyn vai mistä tämä johtuu mutta kukaan ei ota tosissaan eikä löydy mitään.

Olen melkein paniikissa tälläkinhetkellä kun mietin tulevaa. Lisäksi joudun tekemään te toimiston sovitut tehtävät ja hakemaan työpaikkoja vaikka olen töissä, mutta koska sopimus on lyhyt niin jatkoa ajatellen minun täytyy hakea silti töitä. Minä en tiedä millaisia töitä jaksaisin tehdä. 

Minulla on myös alkanut tulemaan fyysisiä oireita mm. ripuli kestänyt 3viikkoa, ihottumaa pitkin kehoa ja päänsärkyä. Uskon näiden johtuvan stressistä. Teen töitä niskalimassa ja silti ei ole rahaa edes elämiseen kun kaikki menee vuokraan ja laskuihin. Miksi minun elämä tuntuu näin vaikealta? 

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisit kokeilla pääsisitkö esim. sairaseläkkeelle

Vierailija
2/2 |
11.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisit kokeilla pääsisitkö esim. sairaseläkkeelle

Pitääkö jokainen narisija, eli 85% kaikista nykynuorista päästää sairaseläkkeelle? Loput 15% voi sitten liittyä roadmaneihin tai alkaa tubettamaan ja pitämään onlyfanssiä tai mitä lie.

ps en tiedä kuka hoitaa ketään, tai siivoaa tai kaataa metsää tai viljelee maata tai valmistaa mitään tuotteita, tai huoltaa infrasfruktuuria ylipäätän, mutta liekö tuolla niin väliä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla