Tämän tädin mielestä poikien permikset ovat hölmön näköisiä
Sitäkin hölmömpää on,että kaikilla on samanlainen kuontalo.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Nykynuoriso on kuin jotain sketsihahmoja putouksesta. Kalapuikkoviikset ja takatukka. Joillain sellainen kihara munakarvatukka.
Milloin oli sellainen nuoriso että kelpasi sinulle? Se kun itse olit nuori? Yhtä naurettavalta se silloisista muumioista näytti vaikka luulit olevasi upea. Kyllä kalapuikko viikset ja permiksetkin on jo uudella kieroksella.
Matala luiskaotsa ja käkkärä tukka.
Housut roikkuu nilkoissa.
Kengännauhat solmimatta.
Mistä kertoo?
Mun mielestä tätien ei pitäis sekaantua poikien touhuihin.
Kukkakaalipäät näyttää vanhoilta mummoilta, ainakin hiustyylinsä osalta. Huvittavaa.
Näin on. Kyllä spermis on paljon tyylikkäämpi.
Meidän työmaallakin yksi permanentti ja paksut silmälasit. Ikä ehkä just ha just 20 v.
Tulee mieleen 80- luvun Terttu-Kyllikki
Permiksiä ja takkutukkia. Ei ole kaunista nähtävää pojilla.
Meidän työmaallakin yksi permanentti ja paksut silmälasit. Ikä ehkä just ja just 20 v.
Tulee mieleen 80- luvun Terttu-Kyllikki
Nuoret miehet ovat komeita ja hyväkäytöksisiä. Osaavat myös keskustella.
Yllättävän pitkään on kestänyt tämä mummo-muoti, saisi jo mennä ohi. Seuraavaksi skin-head tyyli uudestaan ?
Vierailija kirjoitti:
Samaa mieltä. Kauppojen paistopisteillä parveilevat permanentti-jonnet on ehkä naurettavin näky miesmuistiin :D:D:D
Muistelepa miltä itse näytit jonnena. Ai niin, ethän sinäkään ole koskaan ole ollut nuori. Olet syntynyt nykyisen ikäiseksi fiksuksi setämiestädiksi.
Sitten se toimii, koska sillä ei ole tarkoitus houkutella tätejä. Setämiehet, laittakaa tekin permis jos etsitte nuorta muijaa.
Mun mielestä ihan kivoja
https://cdn.fashionbeautyrunway.ca/wp-content/uploads/2024/08/Fashion-B…
https://cdn.fashionbeautyrunway.ca/wp-content/uploads/2024/08/Fashion-B…
Spermikset ne vasta hölmön näköisiä onkin.
Aika aikaansa kutakin. Itse saan hyvät naurut kun katselen omia luokkakuvia 80-luvun loppupuolelta. Mulla (tyttönä) oli suorat, pitkät hiukset, mutta etuhiuksissa oli permanentti. Eli otsan päällä sellainen kärähtänyt käkkärä 😂 oli kuuminta hottia siihen aikaan.
KAIKKIEN permikset on kamalan näköisiä!!! Eihän ne sovi kenellekään ja ovat muisto 80-luvulta.
Katselin äskettäin vanhoja muotikuvia, joukossa oli 1970-luvun trendikkäitä malleja. Jokaisella komealla nuorella miehellä oli permanentti, jota silloin kutsuttiin nimellä mini vague.
Miksi täti on niin kiinnostunut poikien hiusmuodista ja millaiseksi pojat haluavat leikkauttaa tai muotolilla hiuksensa. Sitäkin hölmömpää on, että täti tuntuu jotenkin närkästyvän kun poikien muoti ei ole hänen mieleensä.
Mikä sun hiustyyli on kun on vara naureskella muille?