Kokoomuksen kansanedustaja Pia Kauma meni sooloilemaan: hän tapasi Venäjän delegaation edustajan.
Orpo totesi, että asia tutkitaan.
Kommentit (117)
Kas, erehtymätön Pia ei vastaa median yhteydenottoihin asian tiimoilta.
SDP,n desantti on Kiljunen ja nyt kokoomuksen desantiksi paljastui Kauma, seuraavaa desantti paljastusta odotellessa.
Orpo näyttää jälleen olevan aivan pihalla siitä, mitä tapahtuu, kuten kaikesta muustakin. Tätä se on, kun moraalia ei ole ja kaikki tapahtuu minä-minä-minä-mulle -ajatuksella. Orpon johtajuus on suorastaan säälittävän heikkoa.
Vierailija kirjoitti:
Jääköhän kohta sairaslomalle?
Eiköhän. Ja sen jälkeen alkaa uhriutuminen. Tai ehkä se alkoi jo.
Orpoa kiinnostaa vain Ukrainan tukeminen loppuun asti ja varakkaiden ja suuryhtiöiden veroedut.
Vierailija kirjoitti:
Orpo näyttää jälleen olevan aivan pihalla siitä, mitä tapahtuu, kuten kaikesta muustakin. Tätä se on, kun moraalia ei ole ja kaikki tapahtuu minä-minä-minä-mulle -ajatuksella. Orpon johtajuus on suorastaan säälittävän heikkoa.
Petteri on niin lapanen.
Mikä herkku-uutinen! En kyllä odottanut tällaista sentään Kaumalta, mutta näin siinä nyt sitten kuitenkin kävi. Saas, nähdä, joutuuko hän eroamaan kansanedustajan tehtävästään. Ainakin Ruotsissa vaaditaan hänen eroamistaan.
Idea oli hyvä, mutta toteutustapa ei oikein toiminut.
Kauma vois ihan suosiolla jo loikata persuihin. Tältäkin osin pesunkestävä persu.
Vierailija kirjoitti:
Orpoa kiinnostaa vain Ukrainan tukeminen loppuun asti ja varakkaiden ja suuryhtiöiden veroedut.
Ketä ei kiinnosta Ukrainan tukeminen?
Vierailija kirjoitti:
Mua ällöttää nämä tapaukset
Kyllä! Oksettavaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketä ei kiinnosta Ukrainan tukeminen?
Putinistipersuja
Ja sitten Petsku yllättyi taas.